یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸ ۰ نظر  بازدید

چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟

اگر شما صاحب یک کارخانه یا یک کارگاه تولیدی و یا وارد کننده یک محصول باشید لازم است ابتدا در فکر فروش محصول خود باشید. در بازار امروزی که رقبا از هر روش و ترفندی جهت افزایش فروش و پیشی گرفتن از سایر رقبا استفاده می کنند شما نیز لازم است بیکار ننشینید و چاره ای بیاندیشید. در این مقاله قصد بر این است که شما را با یکی از مهم ترین روشهای افزایش فروش اینترنتی به نام خرید رپورتاژ آگهی و لینک سازی از طریق درج رپورتاژ آگهی در سایت ها و خبرگزاری های معتبر کشور جهت بهبود سئو سایت در گوگل آشنا کنیم. و به پاسخ سوال چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟ بپردازیم.

مراحل انجام کار

در ابتدا لازم است شما وارد گروه خبری مورد نظر شوید و دکمه آبی رنگ افزودن را کلیک نمایید و در صفحه باز شده نسبت به ورود رپرتاژآگهی خود اقدام کنید. لازم به ذکر است آگهی شما در حالت انتظار تایید و قابل مشاهده نیست . با فرض اینکه سایت معرفی محصول شما کاملا آماده برای سئو سازی و بهبود رتبه در گوگل باشد بحث را ادامه میدهیم. در این مرحله از کار، مسئول فنی و یا سئو کار سایت شما می بایست ابتدا مطلبی را با موضوع فروش و معرفی محصول با در نظر گرفتن کلمات کلیدی تهیه نماید که به آن تولید محتوا نیز می گویند، متن آماده شده بر روی کلمات کلیدی که می بایست با سایر سایتهای همکار وارد رقابت شود لینک گذاری می شود.

بدین طریق که به عنوان مثال اگر سایت شما تبلیغاتی باشد به عنوان مثال بر روی کلمه (کمپین رپورتاژ آگهی) به صفحه ای از سایت شما لینک می شود که معرفی کننده کمپین های درج شده در سایر خبرگزاری ها و سایت ها باشد. و همان محتوای تولید شده را با رعایت فواصل مناسب در سایر سایتها و خبرگزاری های معتبر قرار دهد. زمان قرار داده شدن مطالب در سایتها یا همان قراردادن بک لینک فالو و بک لینک نو فالو نباید خیلی نزدیک بهم باشد چون‌ موتور های جستجو گر گوگل بسیار هوشمندانه عمل می کنند و متوجه خرید می شوند و ممکن است سایت شما پنالتی بگیرد.

جهت اطلاع درست از موضوع زمانبندی درج رپرتاژ آگهی و رعایت کلمات کلیدی شما میتوانید از چکرهای گوگل استفاده کنید. البته یادتان باشد الگوریتم های گوگل در رتبه بندی را هر چند وقت یک بار مطالعه نمایید. با رعایت تعداد کلمات کلیدی با توجه به مطالب گفته شده، سایت شما رتبه مناسبی در گوگل گرفته و وارد رقابت فروش با سایر رقبا می شود.


دیدگاه خود را بیان کنید

سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی