واکنش جالب سگ ها جلوی آینه ! + فیلم

 واکنش جالب سگ ها جلوی آینه ! + فیلم

روز گذشته زمانیکه توله سگ بازیگوش سیاه رنگی انعکاس خودش را در آینه مشاهده کرد، شروع به واکنش های مختلفی می کند که توانست با بازدید و واکنش های فراوانی روبرو شود!


یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۲۶۳ بازدید

واکنش سگ ها در مقابل آینه چگونه است؟!

سگ ها یکی از حیواناتی هستند که از گذشته بسیار دور در کنار انسان ها زندذگی می کردند و در زمینه های مختلفی اعم از نگهبانی ومراقبت از دام و مزرعه و... به روستائیان کمک بسیار زیادی می کردند و این روزها نیز در این زمینه نیز امدادرسانی دارند و بیشتر تبدیل به یک دوست صمیمی برای برخی از انسان ها شده اند و توانسته اند به خوبی با انسان ها ارتباط برقرار کنند.

با این حال این حیوانات باهوش بیشتر به افراد مسن و افرادی که بنابر دلایلی افسرده شده اند، توصیه می شود چرا که این حیوانات می توانند به بیشترین میزان بر روی روحیات آنها تاثیر بگذارند و بعد روحی آنها را به بعد مثبت تبدیل نمایند. اما این حیوانات بازیگوش چرا به افراد مسن توصیه می شود؟! شاید تا به حال در پارک ها مشاهده نموده اید که برخی از افراد همراه با حیوان خانگی خود به پارک ها برای سرگرمی و قدم زدن حضور دارند!

از این رو می توان این گونه گفت که اگر شما مالک حیوان خانگی هستید، می بایست آنها را روزانه برای قدم زدن در بیرون از خانه ببرید که این گونه خودتان تحرک پیدا خواهید کرد و می توانید روزانه حداقل 1 الی 2 ساعت پیاده روی نمایید که این پیاده روی تاثیر مستقیم بر روی سلامتی شما دارد.

اما روز گذشته ویدیو جالبی توسط یکی از کاربران فیلیپینی در صفحات مجازی از یک توله سگ بازیگوش که پوشک به خود بسته است، منتشر شد که توانست یکی از پربازدید ترین ویدیوهای روز گذشته شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روز گذشته مالک یک توله سگ سیاه رنگی در صفحات مجازی به شدت منتشر و دیده شد که از قرار معلوم زمانکیه این توله سگ همراه با مالکش وارد یک اتاق می شوند، آینه ای در آنجا وجود داشته است که این منجر واکنش این توله سگ می شود چرا که دقیقا انعکاس خود را در آینه مشاهده می نمود و این گونه تصور می کرد که گوییحیوانی دقیقا همانند خود را یافته است!

با این حال این تول سگ سیاه رنگ بازیگوش توانست روز گذشته با واکنش های متعددی توسط کاربران صفحات مجازی روبرو شود که بی شک نشان دهنده سرگرم کننده و بی آزار بودن این حیوانات است که متاسفانه در برخی نقاط از جهان بی علت کشته می شوند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی