چگونه زندگی کنیم

چگونه زندگی کنیم

چگونه تلخی زندگی را به شیزینی آرزو تبدیل کرد


شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۷۰۸ بازدید

در این روز ، بسیاری از راه های زندگی وجود دارد که می تواند شما را بکشد و شما را به سمت پایین بیاورد. در هر حالت ، تهیه لیموناد هنگام تهیه لیمو ترش امکان پذیر است. به عبارت دیگر ، از هر طریق ، تلخی زندگی را می توان به شیرینی آرزو تبدیل کرد. فقط شما بر روی لیموهای زندگی خود قدرت دارید.

در اینجا چند روش جایگزین وجود دارد که می توانید از آن در طول زندگی خود استفاده کنید:

از هر موقعیت نامطلوب کمدی بسازید و بخندید

از هر موقعیت تلخ چندین بار در ذهن خود کمدی بازی کنید تا اینکه باعث خندیدن شما شود. وقتی می خندید ، این کار را از صمیم قلب انجام دهید. این لیموناد عالی برای لیموهای زندگی شماست.

سریع فکر خود را تغییر دهید

به چیز دیگری بندیشید که در آن مکان قرار دارد فکر کنید و تمرکز کنید. ذهن شما یک دارایی عالی است که می توانید هر زمان که دوست دارید ، راه حل ها وچالش های زندگی را ارائه دهید. اما شما باید از تعمق در مورد مشکل موجود دست بردارید و تغییر دهید و افکار خود را به سمت چیزهای دلپذیر سوق دهید قبل از اینکه آماده شوید تا این چالش را انجام دهید.

بر انجام کار دیگری متمرکز شوید

به جای این که مشکلی برای شما بزرگ به نظر برسد ، از تمرکز بر روی آن خودداری کنید و خود را مجبور کنید کاری لذت بخش تر و آرامش بخش تر انجام دهید ، به طوری که بعد از تهیه لیموناد ، لیموها دیگر طعم شما را ترش نمی کنند.

خود را تسلیم یک علت بزرگتر کنید

به عنوان مثال با شروع کار داوطلبانه در جامعه ، زندگی خود را به چیزهایی بزرگتر اختصاص دهید ، به عنوان مثال با صرفه جویی در جامعه یا حتی ملت خود با یادگیری کاراته یا آموزش در ارتش ، به چیزهایی بزرگتر بپردازید.

به حالت حل مسئله ذهن خلاق خود بروید

وقتی با مشکل روبرو هستید ، به روشهای خلاقانه به امکانات فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر به جای ناامید کردن ، بدهی گسترده ای دارید ، به فکر خلاقیت خود بیفتید. از والدین خود کمک بخواهید. از دوستان خود بپرسید که اگر اندکی قرض می دهند. به پس انداز خود فکر کنید - آیا می توانید از بخش کمی استفاده کنید؟ به این فکر کنید که به صورت دوستانه دوستانه خود در اینترنت بزنید و چند نکته را بپرسید. راه حل ایده آل خلاقانه این است که در حالی که به دنبال یک شغل رضایت بخش تمام وقت هستید ، به خودتان کمک کنید با کار درامد جانبی و پرداخت بدهی های خود به مبلغ کمی پرداخت کنید.

خلاصه ، موارد فوق چند روش است که شما می توانید لیموناد را از لیموهای سمی خارج کنید و زندگی خود را برای زندگی بهتر کنید و باعث شادی طولانی مدت ، موجو و سرزندگی زندگی شوید.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی