مدل مانتو جلو باز و انواع آن

مدل مانتو جلو باز و انواع آن

تنوع و رنگ بندی متفاوت انواع مدل مانتو جلو باز طرفداران خاص خود را دارد. در مدل های شیک تر می توانید این رنگ بندی چند گانه را به صورت تلفیقی از رنگ های متضاد در کنار همدیگر ببنید. البته در طرح های ساده تر مدل مانتو جلو باز تک رنگ و یا بیشتر از دو رنگ نیستند.


شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۴۵۱۴ بازدید

در زمینه مدل مانتو در این مقاله قصد داریم انواع مدل مانتو جلو باز را بررسی کنیم.

انتخاب مد مانتو مدل های جلو باز

امروزه مدل مانتو های جلو باز جزو مد و بورس بازارها هستند. معمولا این مدل مانتوها یقه دار و بدون یقه می باشند. که بیشترین مد را در مدل مانتوهای جلو باز با طرح های بدون یقه می توانید مشاهده کنید. همینطور کششی که مدل های کمر دار در مدل های مانتوهای جلو باز از لحاظ فروش دارند در نوع مدل های راسته و بدون کمر آن کمتر به چشم می خورد.

چنانچه مدل مانتو های جلو باز به صورت ایستایی و راسته باشند. یعنی هیچ گونه ساسونی در ناحیه کمر وجود نداشته باشد. می توان مانتو را با انواع کمر بند و یا طرح گل های بزرگ جذاب به نظر آورد.

از مدل های دیگر مانتوهای جلو باز نوع یقه دار هستند که از پارچه های ایستا و کمی ضخیمتر می باشند. این نوع طرح ها در مدل مانتو جلو باز که معمولا نامتقارن هستند حالت ایستایی زیبایی نیز دارند. مانتو های جلو باز با مدل یقه دار و ایستا می تواند تن پوش خوبی برای خانم هی قد بلند باشد. البته خانم های قد کوتاه نیز می توانند مانتوی جلو باز دو رنگ انتخاب کنند. که یک رنگ در بالا تنه مانتو و در قسمت پایین آن از رنگ دیگر انتخاب شود.

همینطور برای مانتو های جلو باز کوتاه می توانید شلوارهایی را که با آن ست می کنید را از نوع ایستا و کمی گشادتر انتخاب نمایید تا زیبایی تیپتان چند برابر گردد.

انواع مدل مانتو جلو باز دخترانه با طرح های زیبا

انواع مدل مانتو جلو باز را می توان با انواع شلوارها پوشید. منوط به آنکه مدل مانتو را که قصد خرید دارید با قد، سایز و رنگ پوستتان جور کنید.

معمولادر مدل مانتو های جلو باز نوع شلوار و شالی که برای آن انتخاب می کنید بسیار مهم است. زیرا اگر شما مانتوی جلو بازی را انتخاب کرده اید که طرحی ساده و یا تک رنگی دارد. بهتر است از شلوارهای طرح دار و یا گشاد برای به جلوه آمدن هرچه بیشتر مانتویتان استفاده کنید. شما می توانید شلواره ساده را انتخاب نموده ولی مدل مانتوی جلو بازتان را با رنگ بندی زیبا خریداری کنید.

اغلب مدل های مانتو جلو باز دخترانه یا به سایز کوتاه و فانتزی هستند و یا بلند و کلاسیک می باشند. که هر کدام از این مانتو ها جلوه خاصی را به افراد می دهند.

انواع مدل مانتو جلو باز زنانه

تنوع مانتو در مدل های جلو باز به لحاظ طرحی که دارد فراوان است. زیرا این مدل مانتوها تن پوش خوبی برای اکثر خانم ها دارد. توجه کنید مدل مانتوهای جلو باز از لحاظ سن و سال محدودیتی ندارد اما باید دقت کرد که مانتویی که انتخاب می کنید شما را خوش فرم نشان دهد. زیرا معمولا مانتوهای جلو باز به لحاظ مدلی که دارند، ممکن است کمی افراد را بزرگتر و غیر واقعی تر از آنچه که هستند نشان دهد. که در این مورد بهتر است در سایز مانتوی جلوی بازی که می خرید دقت کنید.

اگر شما خانم چاقی هستید و علاقه به پوشیدن مانتوی جلو باز دارید، و دوست هم ندارید که چاقی شکم شما دیده شود. برای جذاب تر دیده شدنتان بهتر است مدل مانتوی جلو باز خود را از نوع مدل کمر دار و طرح اندامی آن انتخاب کنید.

در حین حال می توانید از مدل های کوتاه مانتو جلو باز نیز استفاده کنید. زیرا که آنها نیز به نوبه خود زیبا هستند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی