معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی

بهزیستی در خط مقدم مشکلات معلولین


یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۲۰۴ بازدید

دکتر حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: بهزیستی در خط مقدم مشکلات معلولین در کل کشور است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر " حسین نحوی نژاد" در دومین کنگره بین المللی و سیزدهمین کنگره سراسری ارتوز و پروتز در سالن همایش های بین المللیسیتی سنتر اصفهان ابراز داشت: بهزیستی در خط مقدم مشکلات معلولین در کل کشور است.

وی تاکید کرد: امروز ارتوپدی بخش مهمی از توانبخشی علمی در دنیا است و یک ارتوپد فنی برای مداخله تخصصی باید به مولفه های مهمی همچون مناسب سازی محیط، همدلی و همراهی خانواده و اشتراکات اجتماعی توجه کند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور گفت: توانبخشی فعالیت مزمن و پیوسته است که نه تنها جامعه معلولین که بسیاری دیگر از افراد جامعه به آن نیازمند هستند و از از همین رو دانشگاه علوم توانبخشی باید توجه ویژه ای به حوزه توانبخشی علمی نماید.

دکتر نحوی نژاد با تاکید بر وجه پیشگیرانه توانبخشی، خاطر نشان کرد: در طی دهه های گذشته به توانبخشی توجه کافی نشده است و امروز باید در یک تعامل بین بخشی صحیح، توانبخشی در حوزه علوم پزشکی جایگاه شایسته خود را پیدا کند.

وی در پایان یادآور شد: ما موظف هستیم جاذبه های علمی، هنری و شغلی توانبخشی و زیر شاخه های این حوزه از جمله ارتوپدی را افزایش دهیم تا افراد با میل و علاقه بیشتر این رشته ها را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی