شرکت گرمسال


  • آقای فیروزی
  • ۵۵۲۰۵۶۶۱+۵۵۲۱۸۲۱۳+۵۵۲۰۵۶۶۰
  • edrismelody@gmail.com
  • جاده قدیم قم - باقرشهر - نبش خیابان فراست - ساختمان ارغوان - واحد ۱۸
  • بازدید : ۴۷۹۴

سایت تبلیغاتی



 گرمسال به منظور تولید محصولات صنعتی گرمازا از سال 1372 آغاز به کار نمود. موسسین گرمسال که دارای تجربه ای 20 ساله در این صنعت و در کارخانه های گوناگون بودند اقدام به راه اندازی کارگاهی منطقه شهرری تهران نمودند. از آغاز تفکر توسعه فضای کارگروهی و ارتقاء آن به کارخانه در اندیشه موسسین وجود داشت. این اندیشه به همراه خواست درونی و برنامه ریزی مدیران گرمسال ظرف مدت چندین ساله به ثمر نشست و هم اکنون روند رو به رشد گرمسال به صورت مستمر ادامه دارد و برنامه ریزی دقیق برای حرکت سازمان به سمت تعالی انجام شده است و موفق به اخذ گواهی نامه مدیریت iso نمودند.



محصولات گرمسال در گروههای بخاری های کارگاهی، هیتر های صنعتی، جت هیترهای قابل حمل، یئنیت هیتر های گازی، برقی و سر آخر کولر آبی قرار می گیرند. در هر گروه به تناسب نوع محصولات آن گروه، ابعاد و مشخصات فنی گوناگونی تعریف می شود که قاعدتا کاربردهای متنوعی را به مصرف کنندگان هدیه میکند. اماکن عمومی، رستورانها، کارخانه ها و کارگاههای تولیدی، فروشگاههای بزرگ، پایانه های مسافربری، فرودگاهها، و ... نمونه های بارز از اماکن مناسب برای استفاده از محصولات گرمایشی گرمسال می باشد.

اهداف 3 ساله گرمسال این است که به عنوان برترین تولید کننده به لحاظ کیفی و کمی و رهبر بازار ایران و منطقه خاورمیانه و آسیای میانه شناخته شود. همچنین سبد محصولات خود را گسترده تر نماید. سازمان به سمت تعالی و توسعه نظام مند و ساختاری در حوزه های گوناگون حرکت کند.

صداقت، احترام و درک متقابل، مشارکت و کار گروهی و رعایت جنبه های زیست محیطی از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید و رعایت تمامی کارکنان است.





سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی