یادگیری سوخت رسانی خودرو


  • آکادمی گلپانیا
  • ۰۹۹۶۰۰۶۶۱۱۸
  • masihakhaliliofficial@gmail.com
  • اصفهان ، شهرستان گلپایگان ، شهرک صنعتی ، فاز ۱ ، جنب پست بانک
  • بازدید : ۹

سایت تبلیغاتی


سیستم سوخت‌رسانی یکی از سیستم‌های اصلی و مهم در خودرو است که وظیفه تزریق مخلوط هوا و تهیه انرژی بهینه شده برای موتور را بر عهده دارد. از آنجایی که این سیستم جزو سیستم‌های حیاتی خودرو محسوب می‌شود، آموزش و یادگیری آن میتواند منجر به کسب درآمد زیادی شود. برای همین بسیاری از افراد به یادگیری و آموزش سیستم سوخت‌رسانی خودرو می‌پردازند و در دوره‌های مرتبط شرکت می‌نمایند. این دوره‌ها توسط مراکز آموزشی مختلف، به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار می‌گردد.

اهمیت شرکت در دوره سوخت‌رسانی خودرو:
شرکت در دوره آموزشی سوخت‌رسانی خودرو با مزایای زیادی همراه است. دانشجویان پس از شرکت در این دوره میتوانند مهارت‌های لازم جهت عیب‌یابی و تعمیر سیستم سوخت‌رسانی خودرو را به خوبی کسب کنند و وارد بازار کار شوند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های خودروسازی و کارگاه‌های تعمیر خودرو به دنبال استخدام تکنسین‌ها و تعمیرکاران با تخصص سوخت‌رسانی هستند. از این رو با شرکت در این دوره‌ میتوان فرصت‌های شغلی زیادی پیدا کرده و درآمد خوبی از این طریق به دست آورد.

آموزش سوخت‌رسانی خودرو با دوره‌های گلپانیا:
جهت آشنایی با سیستم سوخت‌رسانی خودرو و کلیه اجزای آن میتوانید از دوره‌های مجموعه گلپانیا استفاده نمایید. در حال حاضر دو دوره با عنوان دوره جامع سوخت‌رسانی و دوره جامع سوخت‌رسانی پلاس توسط این مجموعه ارائه شده است. دانشجو با طی کردن این دوره‌ها با سیستم سوخت‌رسانی خودرو به خوبی آشنا شده و تمام اصول و موارد لازم را به طور کامل یاد می‌گیرد.

مباحث دوره آموزش سوخت‌رسانی خودرو گلپانیا:
از سرفصل‌های دوره آموزشی سوخت‌رسانی خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
نحوه کار با ابزارهای مورد نیاز همچون دیاگ و مولتی متر
آشنایی با انواع مدل‌های ECU
نحوه جانمایی سنسورها و آشنایی با عملکرد تمامی عملگرها
تست عملگرها با استفاده از دیاگ
نقشه خوانی و تست سیم‌کشی با نقشه
آشنایی با پمپ بنزین، تعمیرات و عیب‌یابی پمپ
دوره جامع سوخت‌رسانی پلاس گلپانیا مباحث CNG را نیز شامل می‌شود که در این خصوص میتوان به آشنایی با کیت‌های گازی نسل 2، 3 و 4 محصولات ایران خودرو و سایپا، نقشه‌خوانی کیت‌های مختلف، پارامترخوانی و دیاگ خودروهای دو گانه‌سوز، شناخت سنسورها و عملگرهای موجود در مدار CNG و آموزش باز و بسته کردن انواع رگولاتور اشاره کرد.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی