سید مرسل جلالی


  • تهران همای
  • homayehtehran@gmail.com
  • تهران
  • بازدید : ۲۹۰

سایت تبلیغاتی


سید مرسل جلالی یک کارآفرین نمونه
سید مرسل جلالی بنیانگذار و مؤسس شرکت ساختمانی انبوه سازان همای تهران است که بیش از سی سال سابقه برج سازی و انبوه سازی از تهران گرفته تا کیش را دارد. ایشان صاحب و سازنده برج های زیبای دوقلوی کیش و همچنین صاحب و سازنده بزرگترین مجتمع تجاری و تفریحی کیش مال است که در حال حاضر در دست ساخت است. همین یک پروژه فقط برای بیش از ۱۰۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم کارآفرینی و اشتغال ایجاد کرده است.
سید مرسل جلالی از آن دسته انسان هایی است که در جامعه ما کم پیدا می شوند. یک کار آفرین بی حاشیه اما با دشمنان زیاد که سرزمین خود را بسیار دوست دارد و مانده است تا سهم بسزایی در آبادانی و اشتغالزایی داشته باشد. دشمنی با انسان های موفق و بی حاشیه، رسم کشور ما و عده ای کوته اندیش و تنگ نظر است که اگر مسیر موفقیت را طی می کنید باید با بخل و حسد چشم به مال و زندگی شما بدوزند و سعی در کندن از این موقعیت شما داشته باشند و اگر جیب آنها را پر نکنید دست به اقدامات عجیب مخربانه خواهند زد و ازدیدن شکست شما سیراب و خوشحال می شوند.
سید مرسل جلالی به عنوان یک فرد مستقل و کارآفرین نمونه کشور متاسفانه دشمنان زیادی نیز دارد که به صورت تیمی یا فردی تا کنون به شیوه های مختلف سعی کرده اند مانع از پیشرفت وی شوند. از خبرسازی های دروغین در شبکه های اجتماعی گرفته تا تخریب شخصیت وی و اعلام وابستگی های ایشان به نهادهای مختلف از جمله تلاش های واهی دشمنان آقای جلالی است.
سید مرسل جلالی اما با توکل به خدا و دعای خیر همه کسانی که با وی هم سفره، همسفر و همراه هستند و با عزمی راسخ همچنان به کار و کارآفرینی خود در کشور علیرغم همه سختی ها ادامه می دهد. شعار همیشگی سید مرسل جلالی زندگی در کمال آرامش است و همواره سعی کرده است در تمام پروژه های خود به این جمله کلیدی پایبند باشد.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی