Windows 8 قانونی - ویندوز اصل و اورجینال


  • IT Researches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۲
  • Iran@microsoftlicense.com
  • تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲ تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
  • بازدید : ۳۹۴۰

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


هفت دلیل برای انتخاب ویندوز ۸٫۱
1- آسانی و سهولت
از صفحه “استارت” گرفته تا “امکان لمسی”، هیچ وقت به این آسانی نبوده است.

با ویندوز ۸٫۱، می توانید از دسکتاپی که همیشه می شناختید، و یا از “صفحه استارت” مدرن با نرم افزارهایی به عنوان “کاشی های زنده” آغاز کنید. از امکان لمسی، موس، و یا صفحه کلید می توانید استفاده نمایید – هر کدام که آسانتر است. و همچنین می توانید از وسایل دیگری که می خواهید استفاده نمایید؛ چون ویندوز ۸٫۱ تقریبا از تمامی آن ها پشتیبانی می نماید. به علاوه، می توانید در کامپیوتر شخصی خود، در اینترنت، در فضای ابری، و نیز در میان نرم افزارهای کاربردی به طور همزمان توسط ابزار جستجوی هوشمند بینگ جستجو کنید. فقط کافیست به بخش “جستجو” در گوشه راست صفحه خود دسترسی پیدا کنید.


۲- مشغول شوید
ابزارهایی که به شما کمک می کند تا کارهایتان را انجام دهید.
نرم افزار آفیس را تهیه کنید و توسط آن آزادانه به انجام کارهایتان به صورت مجازی در هر زمان، در هر مکان، بر روی هر دستگاهی بپردازید.
اسنادی را با نرم افزارهای آفیسی که می شناسید و به آن اطمینان دارید بسازید، آن ها را در فضای ابری ذخیره کنید، و توسط آفیس آنلاین با دیگران به صورت لحظه ای آن ها را به اشتراک بگذارید و ویرایش نمایید.
به علاوه، امکان “مالتی تسکینگ (چند وظیفه ای)” و صفحات مجزا شده کار شما را آسانتر کرده، و جستجوی هوشمند “بینگ” به شما کمک می کند تا اطلاعات را هر جا که باشند سریعتر بیابید


۳- نرم افزارهای کاربردی

دنیایی از نرم افزارهای کاربردی ویندوزی
در “ویندوز استور” می توانید نرم افزارهایی که دوست دارید را پیدا کنید، به همراه تازه هایی که روز به روز می توانید کشف کنید. همچنین نرم افزارهای از پیش تعبیه شده در ویندوز در خدمت شماست، مانند نرم افزار “غذا + نوشیدنی” که آشپزخانه ای را در دستان شما قرار می دهد، و یا نرم افزار “تصاویر” که شما را قادر خواهد ساخت تا عکس های خود را به روش جدیدی ویرایش نمایید.
اسکایپ
با نرم افزار جدید اسکایپ، می توانید با هر تلفنی به سرعت و سادگی تماس بگیرید. تماس های صوتی و تصویری رایگان با دوستان و خانواده خود در سراسر دنیا برقرار کنید، و از پیام ها مشغول هر کاری که هستید مطلع شوید.
اینترنت اکسپلورر
اینترنت اکسپلورر ۱۱ به توان دستگاه شما با بارگذاری سریعتر سایت ها می افزاید و شما را قادر خواهد ساخت تا به صورت امن تری به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. همچنین اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۸٫۱ برای “صفحات لمسی” طراحی شده، که تعویض صفحات وب در گوشی، تبلت، و یا لپ تاپ لمسی شما بسیار ملموس تر می باشد.


۴- ویندوز ۸٫۱ خود را شخصی کنید

تا جایی که به شکل ایده آل خود برسید تغییر دهید

ویندوز خود را شخصی سازی کنید. تصویر پس زمینه صفحه استارت خود را انتخاب کنید، نرم افزارهای مورد علاقه تان، بازی های محبوب تان، فولدر ها، پروفایل ها یا وبسایت ها را “پین” کنید و به روش دلخواه خود سازماندهی نمایید.

“تایل” ها را به سلیقه خود بچینید

بعضی از نرم افزارها “کاشی زنده” دارند که می توانید تغییرات و بروزرسانی های آن نرم افزار را به لحظه مشاهده کنید؛ بدون اینکه حتی آن نرم افزارها را باز کنید. همچنین می توانید نحوه چینش و سایز آن کاشی ها را بسته به اهمیت آنها تعیین نمایید.

دسکتاپ خود را تغییر اساسی دهید

دسکتاپی متفاوت می خواهید؟ آن را هم می توانید با تصاویر پس زمینه خارق العاده از سرتاسر دنیا، و قالب های ویندوز شامل مجموعه تصاویر، پالت های رنگی، و طراحی های صدا تغییر دهید،
۵- همیشه و همه جا متصل باشید

یک ویندوز در میان تمام دستگاه های شما

توسط “وان درایو”، به موسیقی های خود، فیلم هایتان، عکس ها، اسناد و فایل ها، تنظیمات، نرم افزارها، حتی تاریخچه مرور اینترنت خود، در میان تمام دستگاه هایتان، با ۱۵ گیگابایت فضای رایگان دسترسی داشته باشید. این برای ۲۵۵ ساعت موسیقی، ۲۰،۰۰۰ فایل Word و ۳۰۰،۰۰۰ عکس کافیست. به بیانی دیگر، خیلی هم زیاد است.

می توانید از یک “حساب کاربری مایکروسافت” در تمام دستگاه های خود استفاده کنید. این بدین معنی است که شما فقط لازم است یک نام کاربری و کلمه عبور به خاطر بسپارید، و تنظیمات و علاقه مندی هایتان به طور خودکار از یک دستگاه به دستگاهی دیگر شما را دنبال می کند.

۶- سرگرمی

Xbox در ویندوز مرکز سرگرمی های شماست
Xbox مرکز کامل سرگرمی های شما در فضای ابری می باشد که به شما دسترسی به بازی ها، موسیقی، فیلم ها، محتویات iTunes، و بیشتر خواهد داد – در خانه و یا در سفر.
Xbox Games

Xbox Games عنوان هایی که می خواهید و همچنین بازی های تازه از راه رسیده را در بر دارد. می توانید از امکان لمسی در بسیاری از بازی ها برای غرق شدن در بازی ها استفاده کنید. همچنین توسط سرویس Xbox، می توانید با دوستان خود صحبت کنید، leaderboard را تغییر دهید و مشاهده کنید و … .
Xbox Video

جدیدترین فیلم های اچ دی را اجاره کنید یا بخرید – بسیاری از آن ها را قبل از اینکه به صورت DVD و یا Blu-ray در دسترس قرار گیرند – و سریال و برنامه های تلویزیونی را روز بعد از پخش آن ها دنبال کنید. بر روی تمام دستگاه های خود به آن ها دسترسی خواهید یافت؛ بنابراین می توانید هر چیزی را در هر حال و زمانی مشاهده نمایید.
Xbox Music

Xbox Music به شما دسترسی به میلیون ها ترانه موسیقی را می دهد. بانک موسیقی فعلی خود را import کنید، تا تمام موسیقی های خود را در یک جا داشته باشید، و به آن ها در کامپیوتر شخصی خود، تبلت، گوشی تلفن همراه خود، Xbox، و همچنین به صورت آنلاین بر روی وب گوش دهید. می توانید حساب “پریمیوم” Xbox Music Pass را خریداری نمایید تا بتوانید موسیقی ها را استریم و دانلود نمایید.
۷- دستگاه های مختلف ویندوزی

مایکروسافت کاملترین گستره از دستگاه ها را برای نیازها، سلیقه ها و بودجه های مختلف ارائه می نماید.

دستگاه های ۲در۱ ، All-in-one ها ، تبلت ها ، لپتاپ ها – ویندوز در تمامی دستگاه ها عملکردی قدرتمند و یکپارچه ای را داراست.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی