فعال سازی قانونی ویندوز 10- لایسنس ویندوز 10 اورجینال


  • IT Researches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۲
  • Iran@microsoftlicense.com
  • بازدید : ۳۱۹۷

سایت تبلیغاتی


شرکت بزرگ مایکروسافت با ارائه سیستم عامل های خود و انتشار آخرین نسخه از مجموعه خود با نام ویندوز 10 به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد شهرت دارد. پلتفرمی که از طیف وسیعی از سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از Microsoft به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها کاربر این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده کرده و همانگونه که مشاهده میکنیم همچنان بسیاری از شرکت ها و اداره جات ما این سیستم عامل را برای استفاده بر روی رایانه های خود نصب کرده اند. مایکروسافت در ویندوز 10 تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.
ویندوز 10 در ابزارهای مختلف اجرا شده و از اینترنت اشیاء گرفته تا سرورهای پیشرفته‌ی دیتاسنترها قابلیت بهره مندی از این سیستم عامل را دارند.
مزایای خرید لایسنس ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
همانطور می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. این فایل ها اطلاعاتی رمز گذاری شده را از سیستم شما به سرور اصلی فرد کرک کننده ارسال میکنند و اما سوال اصلی اینجاست که چه اطلاعاتی از شما ارسال میشود ؟ قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
بروزرسانی مستقیم:
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکل آخرین آپدیت های رسمی ماکروسافت را دریافت میکند و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب میشود. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود. و از آنجایی که در چند ماه گذشته حملات باج افزار ها به شدت رواج داشته بروز بودن سیستم عامل شما از اهمیت بالایی برخوردار است.
پشتیبانی مایکروسافت:
همچنین با استفاده از لایسنس اورجینال ویندوز شما به راحتی میتوانید از پشتیبانی های شرکت ماکروسافت در خصوص سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر خود برخوردار شوید. که ای امکان تنها برای کاربرانی فعال خواهد بود که از لایسنس اورجینال ماکروسافت استفاده میکنند.
سیستم عامل شما قلب تپنده کامپیوتر شماست ، چرا به آن اهمیت بیشتری نمیدهید؟
برخی ویژگی های مهم استفاده از لایسنس اورجینال
پایداری بیشتر
امنیت بیشتر درمقابل بدافزارها
امکان دریافت بروزرسانی مستقیم
پشتیبانی ماکروسافت
افزایش کارایی و سرعت
توانایی عیب یابی و تشخیص
امکان استفاده همیشگی
استفاده از خدمات ماکروسافت
یکی از دلایل اصلی اختلاف قیمت های لایسنس ها
تفاوت TYPE یا نوع لایسنس ها چیست؟
لایسنس OEM
این نوع لایسنس به قطعات سخت افزاری کامپیوتر حساسیت بوده و فقط امکان فعال سازی بر روی یک سیستم با قطعات مشخص را دارد و در صورت تعویض قطعات کامپیوتر امکان فعال سازی ویندوز وجود نداشته و نیاز به لایسنس جدید است.این لایسنس ها از نماینده رسمی مایکروسافت تهیه می شوند.
لایسنس MSDN
این نوع لایسنس ها از ارزان قیمت ترین لایسنس های مایکروسافت می باشد و طبق قوانین شرکت مایکروسافت 1 بار امکان فعال سازی آنلاین را داشته و از لحاظ دریافت بروزرسانی ها و استفاده از Store ویندوز نیز هیچ تفاوتی با لایسنس Retail ندارد. توصیه ما به خریداران این لایسنس بعد از نصب و فعال سازی ویندوز از پارتیشن ویندوز و لایسنس بکاپ بگیرند و مانند ویندوزهای اورجینال لپ تاب برای نصب مجدد آن را Restore نمایند و در صورت نداشتن بکاپ به صورت Activate by Phone فعال خواهد شد.
لایسنس Retail ( ارائه توسط اورداد)
این نوع لایسنس به قطعات سخت افزاری کامپیوتر حساسیت نداشته و بالا رده ترین درجه لایسنس برای نسخه های خانگی ویندوز به حساب می آید و طبق قوانین شرکت مایکروسافت تعداد فعال سازی آنلاین این لایسنس (حدودا 10 مرتبه) است. این لایسنس ها از نماینده رسمی مایکروسافت تهیه می شوند.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی