بیرانوند مغضوب کالدرون شده است ؟ چرا رادوشوویچ فیکس شد ؟

بیرانوند مغضوب کالدرون شده است ؟ چرا رادوشوویچ فیکس شد ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است برای ادامه فوتبال خود راهی فوتبال اروپا شود و از این رو واسطه‌های مختلف در حال برآورده ساختن خواسته این دروازه‌بان هستند. جالب اینکه گابریل کالدرون و مسئولان باشگاه پرسپولیس به شدت با رفتن بیرانوند مخالفت کرده‌اند.


جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۶۳ بازدید

سرمربی آرژانتینی هم به بیرانوند تذکر داده که تمرکزش را روی تمرینات پرسپولیسبگذارد و تصمیمش را برای ماندن یا رفتن بگیرد. از این رو وقتی در بازی دوستانه با پیکان، علیرضا بیرانوند نیمکت‌نشین شد برخی تصور کردند مورد غضب کالدرون قرار گرفته است. این در حالی است که کالدرون مشکلی با بیرانوند نداشته و او را دروازه‌بان شماره یک خود می‌داند. مشکل، اما محرومیت بیرانوند است. او یک جلسه محروم است و نمی‌تواند در هفته اول لیگ نوزدهم پرسپولیس را همراهی کند.

بنابراین سرمربی آرژانتینی تصمیم گرفته به بوژیدار رادوشویچ میدان دهد. در حقیقت کالدرون می‌خواهد بوژیدار رادوشویچ را برای هفته اول لیگ برتر آماده کند. البته به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند هم حداقل تا نیم‌فصل در پرسپولیس ماندگار باشد. گابریل کالدرون نیز روی شماره یک تیم ملی ایران برای قرار گرفتن در دروازه پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده است.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی