10 مورد از آیا میدانیدهای جالب و شگفت انگیز

10 مورد از آیا میدانیدهای جالب و شگفت انگیز

آیا می دانیدهای خنده دار و باورنکردنی از سراسر دنیا


پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۲۲۹ بازدید

آیا میدانید

آیا می‌دانید ؟ اگر میخواهید اطلاعات خود را افزابش دهید ، دراین مطلب با خواندن دانستنی های جالب، خنده دار و باورنکردنی که همه‌ی آنها واقعیت دارند شگفت زده خواهید شد

  • امضای خاص!

امضا

آیا میدانید که تحقیقات نشون داده به طور معمول افرادی که امضای بزرگتری دارند، درآمد بیشتر، عزت نفس بالاتر و تسلط بیشتری در روابط اجتماعیشون دارن‌ و زنانی که شکل‌های خاصی تو امضاشون هست بسیار خودشیفته‌ترن!

  • روروئک ممنوع!

روروئک

آیا میدانید که روروئک بچه از سال 2004 در کانادا ممنوع است و گذاشتن بچه در آن از 100 هزار دلار کانادا جریمه تا شش ماه زندان را در پی دارد !

آمریکا هم ممنوعه ، علتش هم تاثیرات مخرب روى ستون فقرات کودکان میباشد!

  • پای مرغ!

پای مرغ

آیا میدانید «پای مرغ» با وجود ظاهر چندش آوری که داره ولی از غنی‌ترین منابع کلسیم و ویتامین D و سرشار از ژلاتین است و برای درمان پوکی استخوان، آرتروز، روماتیسم، شکستگی استخوان و…توصیه میشود!

  • خرد کردن پیاز

خرد کردن پیاز

آیا میدانید که استفاده ازچاقوی بسیارتیز برای پوست کندن و ریزکردن پیاز می تواند از ایجادسوزش چشم و اشک پیشگیری کند زیرا چاقوی تیز با صدمه کمتر به دیواره سلولهای پیاز، عصاره حساسیت زای کمتری آزادمیکند.

  • خوابیدن بصورت جنین

خوابیدن

آیا میدانید که مطالعات بر روی طرز خوابیدن نشان داده که افراد در هنگام افسردگی و ناامیدی به طور ناخودآگاه به حالت جنینی می خوابند.

در این حالت به علت تداعی محیط امن رحم مادر، شخص آرامش بیشتری می گیرد.

  • کوچک شدن مغز!

ورزش کردن

آیا میدانید که ورزش کردن باعث افزایش حجم مغز و بهبود عملکرد آن میشود.

بعد از 40 سالگی در هر دهه مغز 5 درصد کوچکتر شده که منجر به افسردگی و آلزایمر شود! ورزش کردن از تحلیل مغز در اثر کهولت جلوگیری میکند.

  • نقاشی با لب!

نقاشی با لب

آیا میدانید که هنرمند آمریکایی که تنها با استفاده از لبهایش، نقاشیهای زیبا خلق می کند! او ابتدا لبهای خود را با رژلب رنگی می کند و سپس تابلوهای خود را تکمیل می نماید!

  • فیل و سرطان!

فیل

آیا میدانید که فیل ها تنها حیواناتی هستند که سرطان نمی گیرند. در بدن آنها 40 کپی از پروتئین P53 وجود دارد، که این مقدار در بدن انسان 2 عدد می باشد.

  • نوشابه رنگی نخورید!

نوشابه رنگی

نوشابه های سفید به دلیل نداشتن رنگدانه ها، و نوشابه های مشکی با داشتن کارامل تقریبا بی ضرر و در نهایت نوشابه های نارنجی به دلیل داشتن رنگ دانه های مصنوعی به ترتیب در وضعیت بهتری نسبت به هم مطرح می شوند!

  • ترساندن کودک!

ترساندن کوک

آیا میدانید که ترساندن کودکان از موجودات ترسناک و تخیلی همچون غولها و جادوگران به منظور تربیت و تنبیه آنها در کشور ایسلند غیرقانونی است. کودکان می توانند به این خاطر از والدین خود شکایت کنند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی