گلکسی نوت 10 سامسونگ از وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون بی‌بهره خواهد بود

گلکسی نوت 10 سامسونگ از وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون بی‌بهره خواهد بود

تصاویر منتشر‌شده از کیس محافظ گلکسی نوت 10 نشان می‌دهند که این تلفن همانند اکثر اسمارتفون‌های جدید از جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده نخواهد کرد. در طی سه سال اخیر، تلفن‌های هوشمند تولیدی توسط کمپانی‌های مختلف از جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده نمی‌کنند. باتوجه به این موضوع که وجود این جک به یک استاندارد در تلفن‌های همراه تبدیل شده بود، شرکت‌های تولید‌کننده اسمارتفون ترجیح دادند که از این استاندارد پیروی نکرده تا جای خالی جک هدفون در تلفن‌های امروزی احساس شود.


پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۴۷۶ بازدید

حذف این پورت به نفع سایر روش‌های ارتباطی مانند بلوتوث، پورت لاتنینگ و حتی USB-C بوده و کمپانی‌ها از این روش‌ها برای ارتباط هدفون (یا سایر دستگاه‌ها) با تلفن هوشمند استفاده می‌کنند. اگر شما جز طرفداران جک هدفون هستید و ترجیح می‌دهید که از طریق یک اتصال سیمی به موسیقی دلخواه خود گوش کنید، ممکن است کمی از شنیدن این خبر ناراحت شوید که گلکسی نوت 10 از این پورت بهره نخواهد برد. باتوجه به رندرهای منتشر‌شده از پرچمدار سری نوت می‌توان این موضوع را فهمید.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیمی جدی برای حذف این پورت از محصولات بعدی خود گرفته است. برخی از کاربران نیز معتقدند که نوت 10 نیز باید همانند اس 10 مجهز به این پورت باشد. هم‌اکنون، سامسونگ به جمع سایر کمپانی‌ها پیوسته و حرکت روبه جلویی را در پیش گرفته است.

این اولین باری نیست که رندرهایی از نوت 10 منتشر می‌شود، اما باید تا معرفی این فبلت در روز 7 اوت (16 مرداد) منتظر ماند و دید که سامسونگ چه سورپرایزی برای طرفداران سری نوت خواهد داشت.

منبعUbergizmo




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی