طرح های مختلف برای اتاق نشیمن

طرح های مختلف برای اتاق نشیمن

اتاق خواب یکی از اتاق هایی است که باید نسبت به قسمت های دیگر خانه شما خاص تر باشد و این نیاز زمانی برطرف می شود که شما در مرحله اول اصول اولیه دکوراسیون خانه را بدانید و باتوجه به این موضوع اتاق خواب خود را طراحی کنید. در ادامه بحث طراحی دکوراسیون، از طرح های مختلف برای اتاق نشیمن شما صحبت خواهیم کرد.


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۹۵۲ بازدید

  • انتخاب رنگ مناسب

یکی از مهم ترین بخش های طراحی اتاق خواب رنگ استفاده شده در اتاق می باشد. رنگ در جذاب بودندکوراسیون اتاق نشیمن تاثیر شایانی می گذارد. رنگ تعیین می کند که اتاق نشیمن شما به چه اندازه بزرگ یا کوچک به چشم می آید. طرح و سبک دکوراسیون اتاق نشیمن نیز به طور کامل با رنگ مورد انتخاب شما تعیین خواهد شد. در پایان رنگی که انتخاب می نمایید باید اضافه بر معین بودن تمام خصوصیات بالا، محیطی دنج وهارمونیک در اتاق نشیمن خانه ایجاد کنید.

انتخاب رنگ مناسب

همچنین در مورد این موضوع می توان گفت که سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که فضایی گرم و دوستانه دراتاق نشیمن حانه ایجاد نمایند. رنگ هایی مانند قهوه ای، نارنجی، قرمز، و رنگ های گرم دیگر نمونه هایی هستند که می توانند فضایی گرم و صمیمی برای اعضای خانواده و مهمانان در اتاق پذیرایی ایجاد کنید.

اگر دوست دارید که فضای اتاق نشیمن شما فضای سرد و خنکی باشد از بین رنگ های آبی، سبز، ارغوانی و بنفش گزینه مورد علاقه خود را انتخاب نمایید تا احساس آرامش بخش، راحت و دنج را در اتاق نشیمن خود حس کنید.


  • سبک تلفیقی

این سبک یکی از سبک های محبوب بیشتر افراد می باشد. در این چنین سبکی به نوعی دو یا چند سبک متفاوت با هم ترکیب می شوند و از زیباترین ویژگی ها و بخش های هر سبکی در آن استعمال شده است. در واقع اینسبک گلچینی از دو یا چند طرح است.برای نمونه از مبلمانی مدرن به همراه کفپوش سنگی استفاده می گردد که هر یک نماینده یک طرح هستند و مورد های بی شمار دیگر که می تواند با این سبک ایجاد کرد. تنوع این سبک بسیار فراوان می باشد چون که می توانیم عناصر گوناگون طرح های مختلف را به صورت ها مختلفی با هم ادغام کنیم.


  • سبک مدرن

با توجه به این سبک، استفاده از خطوط متعدد و رنگ های روشن اهمیت بیشتری پیدا کرده است. سبک مدرنهم می تواند رسمی باشد و هم ممکن است غیر رسمی و معمولی باشد. ویژگی این سبک به طور کامل به نوع و شکل وسایل و پارچه ها و دکوراسیون آن ها وابسته است.

در اینجا می توان برای نمونه در یک اتاق پذیرایی مدرن و رسمی میزان رنگ های به کار رفته کمتر است و خط های مرتب تر و آشکار تر در طرح های موجود در دکوراسیون و خود سبک چیدن مشاهده می شود. در حالی که درسبک دکوراسیون مدرن غیر رسمی میزان رنگ ها بیشتر است و وسیله ها و لوازم استفاده شده بسیار کلاسیک هستند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی