زندگینامه بهاره افشاری – بازیگر

زندگینامه بهاره افشاری – بازیگر

بیوگرافی بهاره افشاری یکی از بازیگران توانمند و محبوب ترین چهره های حال حاضر سینمای کشور است که علاوه بر بازیگری در عرصه های دیگری مانند طراح لباس، نقاشی و کارگردانی نیز مشغول به فعالیت می باشد. بیشتر مردم بهاره افشاری را با ایفای نقش در سریال او یک فرشته بود شناختند و می توان آغاز معروفیت او را بازی در همین سریال دانست.


پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۳۶۳ بازدید

  • دوران کودکی و نوجوانی بهاره افشاری

بهاره افشاری در تاریخ چهارم تیر ماه سال ۱۳۶۳ متولد شد. زادگاه وی شهرستان شاهرود از توابع استان سمنان می باشد. بهاره افشاری در یک خانواده چهار نفره متولد شده است و تنها یک برادر دارد. پدر او یک تولیدی لباس داشت، به همین خاطر بهاره از همان دوران کودکی علاقه ی خاصی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها داشت، اما با این حال در مدرسه سوره رشته ی تئاتر را دنبال کرد و دیپلم خود را گرفت. و در دانشگاه هم در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و موفق به فارغ التحصیلی در این رشته شد.

  • آغاز فعالیت حرفه ای بهاره افشار

بهاره افشاری پس از اخذ مدرک دیپلم خود یک معلم خصوصی گرفت و رسما وارد صنعت مدل و لباس شد و به سرعت یک مزون لباس افتتاح کرد و کار طراحی حرفه ای لباس را آغاز نمود.

کار او به قدری در این حرفه خوب بود که موفق شد نظر تعداد زیادی از بازیگران را به کارهای خود جذب کند، به طوری که در حال حاضر تعداد زیادی از مشتری های او بازیگران هستند. بهاره افشاری در سال ۱۳۸۳ از سوی مجله چلچراغ به عنوان جوان ترین طراح لباس کشور معرفی شد.

  • ورود به دنیای بازیگری

وی قبل از ورود به دنیای بازیگری در زمینه نقاشی و مونتاژ هم مشغول به کار بود. بهاره افشاری دقیقا چهار ماه پس از مصاحبه ای که با مجله چلچراغ به عنوان جوان ترین طراح لباس کشور داشت، تصمیم می گیرد به دنیای بازیگری وارد شود.

بنا به گفته ی خودش به خاطر حضور در اولین تجربه بازیگری خود که یک نقش کوتاه در سریالی تلویزیونی بود بسیار پیشمان است، به گونه ای که حتی تمایل ندارد نام آن را در کارنامه ی هنری اش قید کند. این تجربه تلخ باعث شد که از آن به بعد تصمیم بگیرد از پذیرش هر نقشی خودداری کند و با وسواس بیشتری نقش های بعدی خود را انتخاب کند.

جالب است بدانید که بهاره افشاری پس از ایفای نقش در اولین تجربه خود به قدری ناراضی بود که حتی تصمیم به خداحافظی زود هنگام از دنیای بازیگری گرفته بود، اما پس از گذشت چند سال با بازی در سریال روزگار قریب که به سرگذشت دکتر محمد قریب اشاره داشت به این حرفه بازگشت.

بهاره افشاری در سریال روزگار قریب برای دو کاراکتر مختلف یا به عبارتی در دو نقش به ایفای نقش پرداخت. پس از آن در سریال او یک فرشته بود به کارگردانی کیانوش عیاری در نقش شیطان بازی کرد و به همین دلیل محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان تلویزیون به دست آورد و پس از تجربه ی بازیگری در این سریال تصمیم گرفت در انتخاب نقش های بعدی اش سخت گیری بیشتری داشته باشد.

بهاره افشاری در سال های دهه ی هشتاد نقش های اصلی سریال ها را نصیب خود کرد و در عرصه ی تلویزیون خوش درخشید. وی در برخی از این سریال ها در نقش های منفی و متفاوت ظاهر شده است و علاقه دارد بازیگری در ژانرهای مختلف را امتحان کند.

از بین سریال هایی که وی تاکنون در آن ها به ایفای نقش پرداخته است، سریال های معراجی ها، روزگار قریب، فاصله ها و او یک فرشته بود، بیش از سایرین موفقیت آمیز بود و کمک شایانی به این هنرپیشه کرد تا محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان تلویزیون به دست آورد.

  • سابقه کارگردانی بهاره افشاری

بهاره افشاری، برای اولین بار کارگردانی یک مستند را بر عهده داشت و در تیر ماه ۱۳۹۷ نیز اکران شد. مستند وی که سریک نام دارد، درباره ی اسبی به همین نام است و متعلق به سردار آزمون، فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد.

  • حواشی

در اواخر شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در شبکه های اجتماعی شایعه شده بود که بهاره افشاری با بنیامین بهادری، خواننده مطرح و محبوب کشورمان ازدواج کرده ‌است، اما مدتی بعد این خبر توسط بهاره افشاری رسما تکذیب شد.

  • زندگی خصوصی بهاره افشاری

بهاره افشاری هم اکنون به همراه برادش مشغول مدیریت یک شرکت طراحی از لباس گرفته تا طراحی صنعتی و معماری می باشد و خودش به صورت مستقیم وظیفه ی مدیریت بخش طراحی لباس را بر عهده دارد.

بهاره افشاری در حال حاضر مجرد است. او دوستی صمیمانه و نزدیکی با نرگس محمدی و الناز حبیبی دارد به گونه ای که بیشتر اوقات فراغت خود را با آن ها می گذراند.

بهاره افشاری به شدت عاشق رنگ های شاد است و آن ها را همیشه به رنگ های تیره ترجیح می دهد. سفید، قرمز، سبز و زرد از جمله رنگ های مورد علاقه ی او هستند. به مجموعه ی آثار آقای مهرجویی بسیار علاقه دارد و از میان فیلم های سینمایی درباره ی الی اصغر فرهادی را به شدت دوست دارد. از میان فیلم های کودکان هم عاشق مدرسه موش ها، آرزوهای کوچک، گلنار و پاتال است و هرگز آن ها را از یاد نمی برد.

بسیار رک گو است و بنا به گفته ی خودش هرگز پشت سر کسی حرف نزده است. او خیلی اهل گفتگو و عکس انداختن نیست. تا جایی که بتواند از دروغ گفتن پرهیز می کند. در میان مردم خوش اخلاق است ولی به اعتقاد مادرش در خانه بداخلاق می باشد.

  • لیست فیلم ها و آثار بهاره افشاری

بهاره افشاری از زمان فعالیت در عرصه ی بازیگری به دلیل سخت گیری در انتخاب نقش، در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش نکرده است اما درصد زیادی از فیلم هایی که در آن ها حضور داشته، موفق بوده است و او هم توانسته نقش خود را به بهترین نحو ممکن بازی کند. شما می توانید لیست کامل فیلم ها و سریال هایی که بهاره افشاری در آن ها حضور داشته است را در ادامه مشاهده کنید.

سریال های تلویزیونی

سر دلبران ۱۳۹۷

نیاز ۱۳۹۴

آخرین بازی ۱۳۹۳

معراجی ها ۱۳۹۳

دست بالای دست ۱۳۹۰

مرد نقره ای ۱۳۹۰

فاصله ها ۱۳۸۹

روزگار قریب ۱۳۸۶

او یک فرشته بود ۱۳۸۴

فیلم های سینمایی

۱۳۹۵- عشقولانس

۱۳۹۵- گشت ۲ در نقش طلا

۱۳۹۲- معراجی ها

۱۳۸۹- سه درجه تب

۱۳۸۹- دردسر بزرگ در نقش عاطفه

۱۳۸۹- پایان نامه

۱۳۸۸- ازدواج در وقت اضافه

۱۳۸۷- خیابان بیست و چهارم در نقش آرزو

۱۳۸۷- زندگی شیرین در نقش آذر

۱۳۸۷- کلبه

۱۳۸۶- تسویه حساب در نقش لیلا

۱۳۸۶- صد سال به این سال ها

۱۳۸۱- ناف




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی