اگر پوست تان سبزه است با این 7 رنگ جذاب تر می شوید!

اگر پوست تان سبزه است با این 7 رنگ جذاب تر می شوید!

همه دوست دارند خوش‌لباس و جذاب باشند و باید بر‌اساس رنگ پوستشان لباس بپوشند، کسانی که پوست سبزه دارند دستشان برای انتخاب پوشاک حسابی باز است، آن‌ها به دلیل تُن کرم‌رنگی که در پوستشان دارند می‌توانند رنگ‌های متنوعی را برای پوشاک خود انتخاب کنند، از دسته رنگ‌های روشن گرفته تا رنگ‌های تیره. اما کار به همین راحتی‌ها هم نیست، باید بدانید چه تناژی از چه رنگی برای شما مناسب است و با چه رنگی ترکیب بهتری را تشکیل می‌دهد.


جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۴۲ بازدید

  • افرادی که دارای پوست سبزه هستند باید در انتخاب رنگ لباس دقت کنند و لباس هایی با این رنگ ها خریداری کنند.

همان‌طور که می‌دانید تناژ صاحبان پوست سبزه گرم است، بنابراین باید سراغ رنگ‌های گرم بروید تا با پوشاکی که می‌پوشید جذاب و شیک شوید. پوشیدن رنگ‌های سرد برای این افراد باعث می‌شود چهره‌شان کدر و بی‌حال شود. اگر بخشی از پوشاکتان تُن سرد دارد بهتر است برای خنثی کردن آن از رنگ گرمی که نزدیک به صورتتان است بهره ببرید مثل رنگ شال یا روسری یا پیراهنتان.

  • چه رنگ‌هایی برای پوست سبزه مناسب است؟

سفید: اولین رنگی که به شما پیشنهاد می‌کنیم رنگ سفید است، این رنگ باعث جذابیت چهره شما خواهد شد.

صورتی: رنگ صورتی برای سبزه‌ها و خصوصاً خانم‌هایی که رنگ پوستشان سبزه است بسیار ایده‌آل خواهد بود، حتماً برای فصل بهار و تابستان از این رنگ لباس بپوشید.

لیمویی: شاید تا‌به‌حال کشف کرده باشید که رنگ لیمویی چقدر مناسب شمایی است که پوستتان سبزه است.

زرشکی و خرمایی: پیشنهاد می‌کنیم در روزهای سرد سال حتماً پالتو یا بارانی زرشکی بپوشید، زرشکی جلوۀ زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

سبز زیتونی: لباس‌هایی سبز با تُن زیتونی در تن افراد سبزه بسیار خودنمایی می‌کند.

مشکی: رنگ مشکی، رنگی است که برای استایل کلاسیک و رسمی شما بسیار شایسته است.

نارنجی: این رنگ تند شما را بسیار جذاب می‌کند، خصوصاً وقتی با کرم ست شده باشد.

  • این رنگ‌ها را نپوشید!

بهتر است رنگ‌های خنثی را به‌تنهایی نپوشید، سفید، سیاه، خاکی، کرم، بژ رنگ‌های زیبایی هستند اما نباید به‌صورت یکدست و تک‌رنگ بپوشید، اگر لباس اصلی شما از رنگ‌های خنثی است برای شلوار، شال یا روسری‌تان از رنگ‌های تند استفاده کنید. مثلاً مانتوی سفیدتان را به شال سبز بپوشید، تی‌شرت مشکی را با شلوار کرم یا قرمز ست کنید.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی