نکات مهم دکوراسیون آشپزخانه از نظر دکوراتور‌ها

نکات مهم دکوراسیون آشپزخانه از نظر دکوراتور‌ها

آشپزخانه یکی از قسمت‌های مهم هر خانه‌ای است که خانم‌ها وقت زیادی را در آن میگذرانند پس آشپزخانه باید طوری طراحی و دکوراسیون شده باشد که خانم‌ها هنگام آشپزی دچار احساس خستگی و یکنواخت بودن نشوند.


سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۸۱ بازدید

آشپزخانه یکی از قسمت‌های مهم هر خانه‌ای است که خانم‌ها وقت زیادی را در آن میگذرانند پس آشپزخانه باید طوری طراحی و دکوراسیون شده باشد که خانم‌ها هنگام آشپزی دچار احساس خستگی و یکنواخت بودن نشوند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه طراحی اپن، انتخاب مدل و رنگ کابینت ها، نورپردازی و. اهمیت دارد که باید به ان‌ها بسیار اهمیت داد.

  • رنگ آشپزخانه

برای رنگ کردن دیوار‌های آشپزخانه باید سراغ رنگی بروید که با رنگ کابینت‌ها هماهنگی داشته باشد، همچنین میتوانید از رنگ کاشی‌های آشپزخانه برای رنگ کردن دیوار‌ها الهام بگیرید. به طور کلی رنگ دیوار‌های آشپزخانه بهتر است روشن باشد تا فضای دلباز برای آشپزی فراهم شود.

  • انتخاب سینک ظرفشویی

برای انتخاب سینک ظرفشویی علاوه بر توجه به مدل و جنس آن باید این را هم در نظر بگیرید که اگر ظرف‌ها را با دست میشویید از سینک‌های دو لگنه استفاده کنید، اما اگر شستشوی ظرف‌ها را با ماشین ظرفشویی انجام میدهید سینک‌های یک لگنه مناسب تان هستند.

  • کابینت آشپزخانه

نظر دکوراتور‌ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه این است که اگر آشپزخانه تان کوچک است از کابینت‌هایی با در‌های آینه‌ای یا کابینت‌هایی با در‌های شیشه‌ای استفاده کنید با این کار میتوانید آشپزخانه تان را بزرگتر جلوه دهید.

  • نورپردازی آشپزخانه

به اعتقاد دکوراتور‌ها آشپزخانه باید بسیار روشن باشد و از نور کافی برخوردار باشد پس نورپردازی در آشپزخانه بسیار اهمیت پیدا میکند و شما میتواند از نور مخفی برا کابینت‌ها و ... استفاده کنید.

منبع:نمناک




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی