مدل مانتو تابستانی کوتاه جدید و مد سال برای خانم های شیک پوش

مدل مانتو تابستانی کوتاه جدید و مد سال برای خانم های شیک پوش

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو تابستانی کوتاه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.


پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۰۹۲ بازدید

مدل مانتو تابستانی کوتاه از انواع طرح های شیک و پرطرفدار مانتو در بین خانم ها و دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید در فصل تابستان مانتویی خنک داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

  • مدل مانتو تابستانی کوتاه با طرح و رنگ های مد سال

با شروع هر فصلی مانتوهای مخصوص به همان فصل وارد بازار می شوند و با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان انواع مدل مانتو تابستانی کوتاه و بلند از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند که شما می توانید از بین این طرح ها مانتوهایی با تن پوش و رنگی مناسب را انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

  • طرح های مانتو تابستانه کوتاه و شیک

مانتو یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان است و با توجه به اینکه خانم ها باید در مکان های بیرون از خانه از مانتو استفاده نمایند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتو حساسیت لازم را به خرج دهند.
مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح های بهاره و تابستانه و پاییزه و زمستانه موجود هستند که برای دوخت مانتوهای بهاره و تابستانه از پارچه های خنک استفاده می شود و برای دوخت مانتوهای پاییزه و زمستانه نیز از پارچه های ضخیم استفاده می شود.
در فصل تابستان مانتوهای تابستانه توجه همه خانم ها را به سوی خود جلب می کنند و این مدل مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره و طرح های کوتاه و بلند موجود هستند همچنین در سال های اخیر مانتوهای تابستانی به صورت جلو باز دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید از تعریق زیادتان در روزهای گرم سال جلوگیری شود بهتر است مانتوهای تابستانی با رنگ های روشن و پارچه های خنک را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

در این مطلب با انواع مدل مانتو تابستانی کوتاه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی