مک لارن 720S اسپا 68، جدیدترین محصول بخش MSO

مک لارن 720S اسپا 68، جدیدترین محصول بخش MSO

بخش خودروهای ویژه‌ی مک لارن MSO کارهای ساخت کلکسیون متشکل از سه خودروی سفارشی 720S کوپه را به اتمام رسانده است. این پروژه توسط مک لارن بروکسل و به منظور گرامیداشت اولین پیروزی این شرکت در فرمول 1 و گرند پری بلژیک 1968 سفارش داده شده است.


جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۰۷۱ بازدید

اما کسی که این قهرمانی را به دست آورد کسی نبود جز بروس مک لارن که پشت فرمان یک دستگاه مک لارن M7A قرار داشت. این خودرو از همان رنگ مشهور نارنجی پاپایا استفاده می‌کرد. بروس مک لارن یکی از سه راننده‌ای است که یک گرندپری را با خودروی طراحی خود برنده شده است.

اما هر یک از این سه خودروی سفارشی 720S اسپا 68 دارای رنگ نارنجی سفارشی MSO هستند که ما را به یاد همان پوشش بدنه‌ی خودروی برنده‌ی فرمول 1 سال 1968 می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های خاص این خودرو می‌توان به طرح نقره‌ای‌رنگ پیست 14 کیلومتری اسپا فرانکوشمپس اشاره کرد. این تصویر را می‌توان روی قوس چرخ عقب و در پشت‌سری‌های صندلی‌ها مشاهده کرد.
علاوه بر این پوشش‌های فیبر کربنی رکاب‌ها نیز در این خودروها به چشم می‌خورند که در توصیف آن‌ها آمده است: “اولین راننده‌ی برنده در مسابقات فرمول 1 گرند پری بلژیک در ژوئن سال 1968 – بروس مک لارن” خریداران خوش‌شانس این سه خودرو حتی کلید استارت نارنجی‌رنگ با نوشته‌ی اسپا 68 را دریافت خواهند کرد.
در مقابل رنگ نارنجی روشن بدنه، رینگ‌های سفارشی 5 پره دوبل هم با رنگ مشکی به چشم می‌خورند. همین تضاد بیشتر را می‌توان در کابین دید جایی که دوخت‌های نارنجی مک لارن روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی دیده می‌شوند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی