آیا گوشی اقتصادی جدید اپل موسوم به آی‌فون SE2 بالاخره روانه بازار می‌شود؟

آیا گوشی اقتصادی جدید اپل موسوم به آی‌فون SE2 بالاخره روانه بازار می‌شود؟

از ماه‌ها پیش شایعاتی پیرامون آی‌فون SE2 منتشر شد؛ اما آخرین اخبار احتمالا تائید می‌کنند که این هندست نهایتا روانه بازار می‌شود. آی‌فون SE اپل کماکان یک اسمارت‌فون بسیار محبوب به‌شمار می‌آید. این اسمارت‌فون به طرفداران خود امکان می‌دهد تا آی‌فونی با اندازه کوچک‌تر و قیمت‌گذاری بسیار ارزان‌تر نسبت به نمونه‌های بزرگ‌تر آی‌فون را خریداری نمایند. با این‌حال با توجه به عدم عرضه نسخه به‌روزرسانی شده این هندست از سال 2016، گوشی اقتصادی فعلی اپل بسیار منسوخ به‌نظر می‌رسد و شدیدا نیازمند ارائه نمونه‌ای ارتقایافته است.


سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۷۹۰ بازدید

اپل آی‌فون SE 2

از ماه‌ها پیش شایعاتی مبنی بر توسعه احتمالی آی‌فون SE 2 در فضای وب منتشر شد و اکنون اخبار بیش‌تری از عرضه احتمالی این هندست در آینده‌ای نزدیک حکایت دارند.

بر اساس گزارش بلین کورتیس؛ تحلیل‌گر موسسه Barclays (به نقل از وب‌سایت MacRumors) به‌نظر می‌رسد که هندست جانشین آی‌فون SE احتمالا در اوایل سال 2020 عرضه می‌شود. کورتیس اعلام می‌کند که تعداد محدودی از تامین‌کنندگان به عرضه احتمالی آی‌فون SE 2 در اوایل سال آینده و به‌کارگیری اجزای داخلی آی‌فون 8 در این هندست اشاره نموده‌اند. در صورت صحت این ادعا می‌توان چنین برداشت کرد که گوشی مذکور از پردازنده A11 بیونیک، حافظه داخلی بیش‌تر و دوربین 12 مگاپیکسلی مناسب‌تر بهره خواهد برد.

در این میان به اندازه نمایشگر یا طراحی تمام‌صفحه گوشی هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است. با این‌حال برخی تصاویر منتشر شده به‌صورت آنلاین نمایانگر هندستی مجهز به نمایشگر و ناچ مشابه با گوشی‌های فعلی آی‌فون XS و آی‌فون XR هستند. آقای کورتیس در کنار اعلام پیش‌بینی‌های خود پیرامون آی‌فون SE2 به بررسی سایر دستگاه‌های احتمالی اپل در آینده نیز پرداخته است.

این محصولات شامل 3 گوشی پرچم‌دار جدید در سال 2019 هستند که احتمالا با پیشرفت‌هایی مضاعف نسبت به مدل‌های کنونی آی‌فون XS و آی‌فون XR روانه بازار می‌شوند. اگرچه این موضوع احتمالا چندان هیجان‌انگیز به‌نظر نمی‌رسد؛ اما با عرضه دستگاه‌های نسل آینده اپل و بهره‌برداری احتمالی آن‌ها از اتصال 5G و فناوری اثرانگشت آکوستیکی ظاهرا 2020 سال بزرگی برای آی‌فون خواهد بود. استفاده از فناوری اثرانگشت آکوستیکی امکان پیاده‌سازی سیستم تاچ آی‌دی تمام‌صفحه را فراهم می‌کند.

تا این لحظه جزئیات اندکی پیرامون کلیه محصولات فوق منتشر شده است؛ اما طی روزهای آینده اخبار جدید و مهم‌تری از جانب اپل مخابره خواهد شد.

روز دوشنبه غول فناوری آمریکایی، کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC را در کالیفرنیا برگزار می‌کند و در جریان این رویداد احتمالا شاهد معرفی محصولات بزرگی خواهیم بود. انتظار می‌رود که اپل از به‌روزرسانی نرم‌افزاری سیستم‌عامل iOS و قابلیت‌های احتمالی جدید برای دستگاه‌های مک، اپل‌واچ و آی‌پد رونمایی کند. سخنرانی این مراسم از ساعت 6 بعدازظهر روز دوشنبه 4 ژوئن آغاز می‌شود.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی