ایران صدرنشین مقتدر هفته اول لیگ ملت‌ها

ایران صدرنشین مقتدر هفته اول لیگ ملت‌ها

با کسب سه پیروزی؛ایران با کسب سه پیروزی مقدرانه صدرنشین هفته اول لیگ ملت‌ها شد.


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۸۰۹ بازدید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته اول رقابت های لیگ ملت‌های والیبال با صدرنشینی تیم ملی ایران به پایان رسید. هفته اول این مسابقات از روز جمعه 10 خرداد آغاز شد و بعد از برگزاری 24 مسابقه در 4 شهر مختلف صبح روز 13 خردادماه به پایان رسید تا جدول رده بندی در پایان هفته اول مشخص شود.

به این ترتیب تیم ملی ایران با کسب 3 برد، بالاتر از قدرتهای جهان و در رده اول قرار گرفت و توانست عملکرد درخشان و فوق العاده ای را ثبت کند.

در این هفته تیم های برزیل و فرانسه در کنار ایران توانستند هر سه دیدار خود را با برد به پایان برسانند اما تیم ایران با توجه به معدل ست شماری و امتیاز گیری در رده اول قرار گرفت.

ایران در شرایطی این نتایج را کسب کرد که برابر ایتالیای قدرتمند و پر افتخار، چین میزبان و آلمان پرتلاش و با برنامه به میدان رفت اما شاگردان کولاکوویچ با نمایشی قابل قبول و با واگذاری تنها یک ست، سه برد کسب کردند تا شروعی تحسین بر انگیز داشته باشند.

در این هفته تیم های صربستان، استرالیا و چین هیچ بردی را کسب نکردند و تیم های آرژانتین، کانادا، ایتالیا، لهستان و روسیه به دو پیروزی رسیدند.

دیدارهای هفته دوم این مسابقات از تاریخ 17 خردادماه در 4 شهر برگزار می شود و تیم ایران در توکیو به مصاف ژاپن، آرژانتین و برزیل خواهد رفت.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی