گوگل مپس در آخرین به‌روزرسانی خود گشت و گذار شهری را راحت‌تر کرده است

گوگل مپس در آخرین به‌روزرسانی خود گشت و گذار شهری را راحت‌تر کرده است

در طول چند سال گذشته گوگل مپس تبدیل به انتخاب اول مسافران در سراسر جهان شده است. جدای از ویژگی‌های فراوان این اپلیکیشن در راهنمایی کاربر برای یافتن مقصد مورد نظر، گوگل مپس در کشف مکان‌های جدید برای گشت و گذار هم عملکرد بسیار خوبی دارد. حالا آخرین به‌روزرسانی این نرم‌افزار قابلیت‌های آن در این زمینه را گسترش داده است.


پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۵۲۸ بازدید

تب Explore در گوگل مپس مکان‌های نزدیک به مقصد کاربر را نمایش می‌دهد. رابط کاربری حال حاضر سه آیکون مختلف را به نمایش می‌گذارد که در سه دسته رستوران‌ها، کافه‌ها و مناطق جذاب نمایش داده می‌شوند. البته آیکون چهارمی هم وجود دارد که انتخاب‌های دیگری را به کاربر نشان می‌دهد. با به‌روزرسانی به آخرین نسخه، ردیف‌های به نمایش درآمده در تبExplore از یک ردیف به دو ردیف می‌رسد. به عبارت دیگر شما قادر خواهید بود به جای سه نوع، هفت نوع از دسته‌بندی مختلف مکان‌ها را مشاهده کنید. مکان‌های جدید شامل پارک‌ها، هتل‌ها و غیره می‌شوند.

البته که این آپدیت تغییر بزرگی محسوب نمی‌شود، اما مطمئنا پیشنهاد مکان‌های جذاب به کاربر در مقصد مورد نظر می‌تواند مسافرت آخر هفته هر کسی را جذاب‌تر کند. به گزارش Android Police، این به‌روزرسانی به صورت سروری بوده و نسخه جدیدی به گوگل مپس اضافه نمی‌کند. با این وضع کاربران می‌توانند با هر نسخه‌ای افزایش ردیف‌های گفته شده در تب Explore را در اپلیکیشن مشاهده کنند. در صورتی که این افزایش در نرم‌افزار شما دیده نمی‌شود، کمی صبور باشید تا این آپدیت برای منطقه شما هم عرضه شود.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی