خواص درمانی و ماورائی سنگ های قیمتی(جواهرات)

خواص درمانی و ماورائی سنگ های قیمتی(جواهرات)

به نسبتی که از سنگ‌های گرانتری استفاده می‌کنید، به همان نسبت نیز خواص درمانی و ماورائی بیشتری را دریافت خواهید کرد و با نیروهای کیهانی قویتری در ارتباط خواهید بود و این اثرات را به محیط اطراف خود پخش می‌نمایید. گاه سنگ‌های قیمتی با توجه به خواص درمانی و ماورائی که دارند، بیماری‌ها، درد و ناخوشبختی موجود در جسم فرد را به‌ خود جذب می‌کنند.


پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۰۹۵ بازدید

در صورتی‌که فرد مبتلا به کم خونی(آنمی)، از یاقوت و مرجان، استفاده کند، این دو سنگ رنگ خود را می‌بازند.
اگر فردی از نظر جسمی یا روحی سلامت نباشد، سنگ‌هایی مانند فیروزه، رنگ خود را از دست داده و یا رنگ آنها تغییر می‌کند. گاه برخی از سنگ‌ها از قبیل توپاز، زمرد و الماس، قدرت خود را به استفاده کننده می‌دهند. سرعت ارتعاشی برخی از سنگ‌ها از قبیل آمتیست و سفایر موجب بیداری روحی فرد می‌شود، یا پاسخ‌گویی فرد را در مقابل ادراکات افزایش می‌دهد.

از سنگ‌های خود استفاده کنید؛ آن‌ها را در صندوق‌های آهنی یا جعبه جواهرات محبوس ننمایید.
روح و جسم خود را از این نیروهای بی نظیر که طبیعت به شما ارزانی داشته است محروم نسازید.
اگر از سنگ‌ها برروی انگشت خود استفاده می‌نمایید، توجه کنید که سنگ‌ها طوری برروی انگشتر تعبیه شده باشند که پوست شما را مستقیما لمس نمایند، زیرا باین ترتیب قدرت بیشتری به شما منتقل می‌شود و بهتر می توانید از خواص درمانی و ماورائی آن ها استفاده کنید.
برخی از سنگ‌ها در هر دو صورت، تراش خورده و تراش نخورده، مفید هستند. با این همه برخی از سنگ‌ها می‌بایستی تراش خورده و صیقلی شوند، تا اثرات خود را ظاهر سازند. یاقوت کبود، هنگامی که تراش و صیقل خورده‌است، بالاترین اثر خود را نشان می‌دهد. برعکس آمتیست، به‌فرم خام و ‌کریستال، بهترین اثر خود را ظاهر می‌کند.
هنگامیکه سنگی را خریداری می‌کنید، درباره قیمت آن زیاد نگران نباشید. در نظر آورید که با صرف پول در خرید سنگهای قیمتی، از بیماری‌ها جلوگیری کرده‌اید. در غیر این‌صورت، ممکن است نیاز به پرداخت پول بیشتری برای ویزیت پزشک یا مخارج دارو و درمان داشته باشید. همچنین به‌جای خرید و استفاده از جواهرات نادر و بسیار گران، می‌توانید از سنگ‌های نیمه‌گران استفاده نمایید که فوائد بسیار دارند و می‌توانند جانشین جواهرات نادر و بسیارگران شوند. با این همه باید توجه کرد که سنگ‌های گرانبها مانند الماس، یاقوت، زمرد، سفایر، دارای خصوصیات معجزه آسایی هستند.

منبع: کتاب سنگ درمانی ۱ و۲، نوشته: شوفل برگر لاندهر




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی