سلامت فکری و جسمی بانوان زمینه ساز افزایش نشاط در خانواده است

سلامت فکری و جسمی بانوان زمینه ساز افزایش نشاط در خانواده است

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین: سلامت فکری و جسمی بانوان زمینه ساز افزایش نشاط در خانواده است


شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۲۲ بازدید

قزوین- معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین گفت: سلامت فکری و جسمی بانوان زمینه ساز افزایش نشاط و آرامش در خانواده و جامعه است.

فرزانه سیاهکلی مرادی در حاشیه ی مسابقات طناب کشی کارمندان دولت در جمع بانوان عضو تیم طناب کشی کتابخانه ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سلامت هرجامعه ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می کنند، ولی اهمیت سلامت فکری و روحی و شادابی جسمی برای بانوان بسیار زیاد است زیرا آن ها تاثیری عمیق در آرامش خانواده ها و به طبع آن جامعه دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه زن همدوش و همپای مرد در جامعه نقشی موثر و سازنده دارد باید سالم و نیرومند و با طراوت و با نشاط باشد، که این امر به ویژه برای بانوان کارمند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین بیان کرد: زنان وظیفه و مسئولیتهایی سنگین چون خانه داری، بچه داری و تربیت کودک و دوران سختی چون بار داری و زایمان را بر دوش دارند که همگی این وظایف نیازمند بنیه سالم و نیرومند است، و در این راستا کسانی موفق تر خواهند بود که از سلامت بدن و روان و آمادگی جسمانی بهتری برخوردار باشند.

سیاهکلی مرادی خاطرنشان کرد: انتخاب ورزش مناسب و برنامه غذایی صحیح و منطبق بر ویژگی‌های جسمی فرد می‌تواند در سلامتی و رسیدن به وزن ایده‌آل زنان تاثیر بسزایی داشته باشد و اگر همراه با نظر متخصصان و کارشناسان باشد، از بروز بسیاری از بیماری‌های خطرناک در زنان جلوگیری می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: ورزش و تغذیه ی مناسب جسم یک فرد را می سازد و مطالعه و کتابخوانی روح را پرورش می دهد که در این راستا، کتابخانه ها و اداره ورزش تعامل و همکاری خوبی می توانند با هم داشته باشند.

سیاهکلی همچنین با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات کارمندان دولت، تصریح کرد: مشارکت خوب بانوان در این دوره از مسابقات قابل تقدیر و توجه است و مسوولان را در برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت تر مسابقات یاری می دهد.

وی در پایان یاداور شد: امید است با همکاری های متقابل بین ادارات مختلف و مجموعه ی ورزش استان، طی سال های آینده، شاهد توسعه ی سلامتی و نشاط بین بانوان استان باشیم.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی