مایکروسافت بر روی یک مدل اقتصادی جدید و قدرتمند از سرفیس پرو 6 کار می‌کند

مایکروسافت بر روی یک مدل اقتصادی جدید و قدرتمند از سرفیس پرو 6 کار می‌کند

پس از انتظار تقریبا 2 ساله از مایکروسافت برای ارتقا سرفیس پرو 4 (عرضه شده در سال 2015) و بازنگری این برند در نسل 2017 تبلت محبوب 2 منظوره خود طی 16 ماه آینده، اکنون به‌سختی می‌توان زمان رونمایی احتمالی از سرفیس پرو 7 را پیش‌بینی کرد. این رویداد می‌تواند طی چند ماه آینده یا مدتی بسیار طولانی‌تر از این زمان‌بندی تحقق پیدا کند. اما به لطف اظهارات یک شخص خبرچین همواره قابل‌اعتماد با نام رولاند کوانت و نشریه آلمانی WinFuture، همگی از زمان دقیق فروش سرفیس پرو 6 با پیکره‌بندی جدید در آمریکای‌شمالی مطلع هستیم.


جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۹۲ بازدید

از لحاظ فنی به‌نظر می‌رسد که وب‌سایت Best Buy Canada سهوا به زمان عرضه مدل جدید سرفیس بوک 2 (با نمایشگر 15 اینچی) اشاره نموده است؛ اما تقریبا با اطمینان می‌توان انتظار داشت که مدل جدید و رونمایی نشده سرفیس پرو 6 نیز در روز 18 ژوئن از طریق فروشگاه‌های معتبر قابل‌دسترس باشد.

به احتمال فراوان هیچ‌یک از مشخصه‌های طراحی خارجی این دستگاه 12.3 اینچی قدرتمند و مفید مبتنی بر ویندوز 10 تغییر نخواهد کرد؛ اما کاربران می‌توانند بر روی ارتقاء محسوس المان‌های داخلی و بهبود چشمگیر تجربه کاربری در مدل میان‌رده سرفیس پرو 6 حساب ویژه‌ای باز کنند. این دستگاه احتمالا از رم 16 گیگابایتی و پردازنده Core i5 شرکت اینتل بهره خواهد برد. بدیهی است که بالاترین ظرفیت حافظه اکنون نیز قابل‌دسترس است؛ اما این میزان حافظه تنها در کنار پردازنده بسیار پیشرفته Core i7 با قیمت‌گذاری فوق‌العاده گران 1899 دلار ارائه می‌شود.

در عین‌حال انتظار می‌رود که پیکره‌بندی سخت‌افزاری شامل پردازنده Core i5، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD با قیمت تنها 1399 دلار در ایالات‌متحده عرضه شود. به‌سختی می‌توان چنین مبلغی را مقرون‌به‌صرفه قلمداد کرد؛ اما با توجه به قیمت‌گذاری 1199 دلاری سرفیس پرو 6 در مقطع کنونی، رقم مذکور چندان شوک‌آور به‌نظر نمی‌رسد. سرفیس پرو 6 با پردازنده داخلی اینتل Core i5، 256 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت رم قابل خریداری است. با توجه به شناخت موجود از مایکروسافت انتظار می‌رود که مدت کوتاهی پس از توسعه سری سرفیس پرو 6، کمپانی تخفیفات چشمگیری را به مشتریان ارائه دهد.

آیا شما نیز برای خریداری دستگاهی با رم 16 گیگابایتی، قابلیت مالتی‌تسکینگ بالا و قیمت‌گذاری بسیار ارزان‌تر از ورژن‌های Core i7 امروزی هیجان‌زده هستید؟




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی