بیوگرافی مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

همه چیز در مورد زندگی شخصی مرجانه گلچین و جزئیات ازدواج و طلاقش


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۱۰ بازدید

معرفی کوتاه مرجانه گلچین

نام اصلی:مرجانه

نام خانوادگی:دلدار گلچین

تاریخ تولد۱۳۴۷/۱۲/۲

محل تولدتهران

تحصیلات:فارغ التحصیل بازیگری

بیوگرافی و زندگینامه

مرجانه گلچین متولد دوم اسفندماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. اصلیت پدرش آذری و اصلیت مادرش شمالی است. خانواده مرجانه گلچین از خانواده های پرجمعیت است. جالب است بدانید او فرزند آخر خانواده است و شش خواهر و برادر دارد.

خواهرش منیژه گلچین و دختر عمویش مرحومه نادیا دلدار گلچین از بازیگران سینما و تلویزیون بودند. کریم آتشی کارگردان سینما همسر سابق او بوده است و با توجه به شایعاتی که عکس های او و فرزندانش را منتشر می کنند باید بدانید او هیچ فرزندی ندارد.

در نوجوانی به خاطر علاقه اش به موسیقی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته نوازندگی تار فارغ التحصیل شد. خواهرش بازیگر بود و با تشویق های خواهرش بازی در تئاتر را شروع کرد. اولین حضورش در تلویزیون سریال آینه بود.

مدت ۱۰ سال از بازیگری دور بود که دلیلش ازدواج و توافق با همسرش سر این موضوع بود. در این مدت از ایران خارج شد و به انگلیس مهاجرت کرد. او از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ در بین ایران و انگلیس رفت و آمد می کرد.

ازدواج و طلاق

مرجانه گلچین بازیگر طناز سینما و تلویزیون پس از آشنایی با کریم آتشی کارگردان و تهیه کننده سینما با او ازدواج کرد. کریم آتشی قبل از ازدواج با مرجانه گلچین در مورد اینکه نمی خواهد همسرش در عرصه بازیگری فعالیت کند صحبت کرده بوده و مرجانه گلچین نیز این شرط را قبول کردند.

مرجانه گلچین پس از ازدواج به انگلیس می رود و با تحصیل خودش را سرگرم می کند. به دلیل اینکه خواهر و برادرش از سال های قبل در انگلستان ساکن هستند به انگلیس می رود. او به مدت ۱۰ سال از بازیگری دور می ماند.

دلیل طلاق گرفتن بهاره رهنما از پیمان چه بود؟

شایعاتی در مورد جدایی بهاره رهنما و همسرش در سال ۱۳۹۵ به وجود آمد و از طرف این ...

دلیل جدایی مرجانه گلچین از همسرش کاملا مشخص نیست اما احتمالا دلیلش این است که مرجانه گلچین به عرصه بازیگری بازگشته است. او پس از ۱۰ سال دوری از بازیگری با سریال کلانتر به قاب جادویی تلویوزیون بر می گردد.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی