نوزاد متولد شده از این مادران بیشتر گریه می کنند!

نوزاد متولد شده از این مادران بیشتر گریه می کنند!

گریه زیاد نوزادان تازه متولد شده یکی از مشکلات مادران است که می تواند علل مختلفی داشته باشد اما یکی از مهم ترین دلایل آن شرایط نامناسب روحی مادر در دوران بارداری می باشد.


پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۶۸۸ بازدید

رابطه ی بین بارداری مادر و گریه نوزاد

همیشه میگن بچه وقتی گریه می کنه یا گرسنه است یا خوابش میاد و یا ... اما همه ی دلایل اینها نیستند چرا که شرایط مادر در دوران بارداری به گریه ی نوزاد بعد از تولد ربط داره . گریه های زیاد نوزاد بعد از تولد یک مشکل بزرگ برای مادران است که بعد از پشت سر گذاشتن دوران و شرایط خواص بارداری حالا به نوعی خستگی جسمی و روحی به دلیل گریه های مداوم کودکشان رسیده اند.

علت گریه های زیاد نوزاد چیست؟

گریه نوزاد همان طور که همه مادران می دانند دلایل متعددی دارد اما چنانچه در این بخش از نمناک خواهیم گفت گاهی حتی با برآورده کردن تمام نیازهای کودک بازهم گریه های او آرام نمی شود که در این شرایط در صورت نبود مشکل جسمی، مشکل مربوط به شرایط نامناسب روحی مادر در دوران بارداری می شود.

ارتباط بین گریه نوزاد و شرایط روحی مادر در بارداری

عاملی در دوران بارداری که موجب گریه زیاد نوزاد می شود

مادران عصبی کودکانی گریان تر به دنیا می آورند. زنانی که استرس و تنش های روحی بیشتری را نسبت به دیگر زنان باردار تجربه می کنند کودکانشان بعد از تولد بیشتر گریه می کنند.تولید هورمون های استرس مادران در طول بارداری تأثیر منفی بر روی مغز کودکانشان دارد و این تأثیرات منفی خود را بعد از تولد کودک بروز می دهند.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی