بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای کامپیوتر در سال ۲۰۱۸

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای کامپیوتر در سال ۲۰۱۸

اشتراک‌گذاری لیست بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ویندوز قطعا برای هر کاربری که از این سیستم عامل استفاده می کند، اهمیت دارد. به طور مخصوص برای زمانی که ویندوز خود را عوض می کنید، و با یک سیستم خام روبرو هستید، داشتن یک لیست از بهترین نرم افزارهای ویندوز به شما کمک می کند، تا بتوانید نرم افزارهای اختصاصی خود را بشناسید و آن ها را نصب کنید.


پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۷۸۲۹ بازدید

توجه: لیستی که پیش روی شما قرار گرفته، پوشش دهنده، نیاز کاربران مختلف است که در دسته بندی های خاص، ارائه شده است. اگر شما یک کاربر عادی هستید که کارتان با ویندوز، صرفا وب گردی، دانلود، و استفاده از نرم افزارهای آفیس است، قطعا نیاز به اطلاعات همه دسته ها ندارید. بنابراین شکیبا باشید و از میان لیست و دسته بندی ها نیاز خود را تشخیص داده و اقدام به دانلود نمایید.

نکته: بسیاری از نرم افزارهایی که در زیر ارائه شده اند، از طریق افزونه های مرورگر ها، یعنی گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس اند.

تبلیغات

اپتیموم وی

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات اینستاگرام

لیست نرم افزارهای کاربردی ویندوز

لیست نرم افزار های کاربردی، در واقع شامل لیستی است که هر کاربر حرفه ای و غیر حرفه ای، برای سیستم نیاز دارد. ما تلاش کرده ایم که این لیست را به طور اشتراکی برای این دو قشر تکمیل کنیم.

بهترین نرم افزار دانلود منجر ویندوز IDM

کماکان با جود شمار زیادی نرم افزار مدیریت دانلود IDM همچنان در صدر است. این نرم افزار یکی از قوی ترین ابزارها برای دانلود هر نوع فایل، در اینترنت است. قابلیت های IDM بی شمار است و به شما اجازه قطع و وصل دانلود، نیز می دهد.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید

بهترین نرم افزار مدیریت دانلود برای ویندوز

بهترین نرم افزار فشرده سازی فایل ۷zip

وقتی قصد دارید یک فایل حجیم را فشرده سازی کنید مطمئنا انتظار دارید میزان زیادی از حجم فایل کاسته شود. بهترین نرم افزاری که از پس این کار بر می آید نرم افزار ۷zip است.

بهترین نرم افزار فشرده سازی ویندوز در سال ۲۰۱۸

این نرم افزار بعد از گذشت تقریبا ۱ دهه هنوز در لیست بهترین نرم افزارهای کامپیوتر ۲۰۱۸ است.

بهترین نرم افزار اکسترکت فایل فشرده winrar

هر بار فایل فشرده ای داشته باشید، برای مشاهده و استفاده از فایل ها و فولدر های درون آن، نیاز به یک نرم افزار اکسترکت کننده دارید. تجربه بسیاری از کاربران بر این اصل استوار است که، هنوز رقیب خوبی برای winrar ندیده اند.

بهترین نرم افزار مکمل نرم افزارهای فشرده سازی ویندوز

بهترین نرم افزار پی دی اف خوان ویندوز Sumatra PDF

اگر به خواندن فایل های PDF علاقه دارید، قطعا به دنبال یک برنامه سبک و با ارزش بدون هیچ گونه ویژگی پولی هستید. برای حل این مساله پیشنهاد برتر به شما استفاده از Sumatra PDF است. با کمک این نرم افزار ساده که حجم بسیار پایینی دارد، ( ۴ مگابایت ) به راحتی می توانید، انواع فرمت های زیر را باز کنید:

Pdf

epub

ebook

XPS

برای مطالعه ای بوک ها یا همان کتاب های الکترونیکی و پی دی اف ها، بهترین راهکار استفاده از این نرم افزار است. برای این برنامه هیچ گونه نسخه آزمایشی یا پیشرفته تر و پولی در نظر گرفته نشده است و همه امکانات عالی آن در همین برنامه به رایگان گنجانده شده است.

بهترین نرم افزار برای انتقال فایل ( ویندوز و اندروید )

نرم افزار ویندوزی ShareIt

قطعا هر کاربر اندرویدی یک نسخه از ShareIt را روی موبایل خود دارد. کاربرانی که از ShareIt استفاده می کنند، علت های اصلی انتخاب خود را سرعت و سادگی استفاده از این برنامه می دانند. ShareIt بر پایه وای فای کار می کند.

با کمک این نرم افزار فوق العاده برای ویندوز حالا می توانید ارتباط خوبی بین ویندوز و اندروید ایچاد کنید و فایل های مورد نظر خود را بین دو سیستم انتقال دهید.

بهترین نرم افزار مدیریت پسورد ویندوز lastpass

برای اینکه امنیت ویندوز شما حفظ شود نیاز به برنامه ای دارید تا در ایجاد رمز عبور، و نگهداری و مدیریت ورود و خروج ها از سیستم شما مراقبت کند. بهترین برنامه پیشنهادی برای کاربران برای امنیت رمز عبور سال ۲۰۱۸ نرم افزار lastpass است.

اطلاعات بیشتر: آموزش ورود به LastPass توسط اثر انگشت در ویندوز

بهترین نرم افزار امنیتی برای مدیریت و ایجاد پسورد های قوی در ویندوز برای سال ۲۰۱۸

بهترین نرم افزار ویندوز برای ویرایش عکس و فیلم

بهترین نرم افزار ویندوزی ویرایش عکس Picasa

پیکاسا یک برنامه فوق العاده و عالی از گوگل برای ویرایش و نمایش تصویر است. گوگل در پیکاسا امکاناتی قرار داده که توانسته به کمک آن کاری کنید که عکس های تان پس از ویرایش به بهترین شکل ممکن درآیند.

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم در ویندوز Shotcut

کاربران ویندوز مخصوصا قدیمی تر ها به خوبی نرم افزار ویرایش ویدیویی Windows Movie Maker را به خاطر دارند. این برنامه دارای ضعف های زیاد و کاستی هایی بود که هر کاربری پس از مدتی کار کردن با آن قید آن را می زد.

نرم افزاری فوق العاده برای ویرایش فیلم در لیست بهترین نرم افزارهای ویندوز سال ۲۰۱۸

اما کاربران حالا با ابزاری روبرو هستند که به رحتی می توانند Windows Movie Maker را حذف کنند و از نرم افزار جدید به نام Shotcut استفاده کنند.

استفاده از Shotcut بسیار ساده است و رابط کاربری عالی و راحتی دارد. همچنین شما می توانید از فیچرها و ویژگی های فوق العاده در این برنامه استفاده کنید و ویدیو های تان را به بهترین نحو ویرایش کنید.

برترین اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۸

نحوه‌ی انجام کارهای کامپیوتری توسط کاربران تا حد زیادی به اپلیکیشن‌های انتخابی آن‌ها بستگی دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در ادامه‌ی مطلب به معرفی تعدادی از اپلیکیشن‌های برتر ویندوز ۱۰ در زمینه‌های مختلف بپردازیم.

همه‌ی اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ رایگان نیستند. ولی بعضی از برنامه‌های پولی واقعاً ارزش صرف هزینه را دارند. این اپلیکیشن‌ها قابلیت‌هایی را به ویندوز اضافه می‌کنند که خود سیستم عامل از آن‌ها بی‌بهره است.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای کارهای روزمره

از زمانی که ویندوز ۱۰ عرضه شد، کاربران اقبال خوبی نسبت به اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور نشان دادند. در ادامه به معرفی چند برنامه می‌پردازیم که برای مصارف روزمره بسیار کاربردی هستند.

Outlook Mail – Outlook Calendar

این دو اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض بر روی ویندوز ۱۰ نصب شده‌اند. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به حساب‌های کاربری Outlook.com، یاهو و جیمیل دسترسی داشته باشید. نوتیفیکیشن‌های این برنامه که به صورت کاشی زنده (Live Tile) می‌باشد به شما اجازه می‌دهد تا قرار ملاقات بعدی یا آخرین ایمیل‌های دریافتی را به صورت مستقیم از روی صفحه‌ی نمایشگر خود ببینید.

Newsflow

این اپلیکیشن اخبار مختلف را از وبسایت‌های مورد نظر شما در یک مکان گردآوری می‌کند. این اپلیکیشن هم از قابلیت کاشی زنده استفاده کرده و وقایع بااهمیت را به نوتیفیکیشن شما ارسال می‌نماید.

Word Mobile

این برنامه برای کسانی ساخته شده که به تمام توان Word 2016 نیاز ندارند. Word Mobile به شما اجازه می‌دهد تا اسناد مختلف را به صورت رایگان از روی هر دستگاهی با هر اندازه بخوانید و همچنین سندهای جدید بسازید. این اپلیکیشن از قابلیت ذخیره‌سازی فضای ابری OneDrive پشتیبانی کرده و ابزارهای کمکی آن بسیار مفید است. البته برای باز کردن امکان ویرایش اسناد باید اشتراک Office 365 داشته باشید. قیمت این اپلیکیشن به صورت ماهانه ۶٫۹۹ دلار است.

Enpass

این اپلیکیشن پایگاه داده‌ای از گذرواژه‌های شما را می‌سازد. می‌توانید در این پایگاه داده به دنبال گذرواژه‌های مورد نظر خود بگردید و یا از مولد گذرواژه‌ی آن برای ساختن گذرواژه‌های پیچیده استفاده کنید. Enpass با کمک دوربین‌های Windows Hello یا حسگرهای اثرانگشت از اطلاعات خود محافظت نمایید. این اپلیکیشن نسخه‌ی اندروید و iOS نیز دارد.

Photoshop Elements

این برنامه بهترین ابزار برای ویرایش ساده‌ی تصاویر است. Photoshop Elements برنامه‌ای است که مختص مایکروسافت استور طراحی شده. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا با ایجاد پیکربندی‌های مورد نظر خود بتوانید متناسب با توانمندی‌هایتان جریان کاری بسازید.

OneNote

با استفاده از قلم دیجیتالی دستگاه، کیبورد یا موس یادداشت بنویسید و آن را از طریق همین اپلیکیشن در تمام دستگاه‌های خود به اشتراک بگذارید.

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای سرگرمی برای ویندوز

Netflix

وقتی صحبت از سپری کردن اوقات فراغت پای برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی باشد، هیچ اپلیکیشنی بهتر از نتفلیکس وجود ندارد. این سرویس کتابخانه‌ی بزرگی از عناوین گوناگون است که می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای آن‌ها بنشینید یا برنامه‌ها را دانلود کنید.

Spotify

این اپلیکیشن که یکی از پرطرفدارترین روش‌های گوش کردن به موسیقی است، از همان سرویسی که در گوشی‌های هوشمند به محبوبیت رسید استفاده کرده و آن را به ویندوز آورده تا در آن‌جا هم بتوانید به صورت رایگان موسیقی استریم کنید.

GPMDP

این برنامه کتابخانه‌ی Google Play Music را به ویندوز ۱۰ می‌آورد.

نرم افزار xbox برای ویندوز همراه با تجربه بهترین گیم ها

Xbox

اپلیکیشن Xbox یک برنامه‌ی کمکی برای کنسول مایکروسافت است. البته به صورت مجزا هم می‌توانید از این برنامه برای گیمینگ استفاده کنید. این اپلیکیشن از استریم زنده، ضبط تصویر و ویدیو، پیام‌رسانی زنده و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند. حتی در بعضی از بازی‌ها می‌توانید مقابل کسانی که کنسول ایکس‌باکس دارند هم قرار بگیرید.

بهترین اپلیکیشن‌های خبری ویندوز

NextGen Reader برای ویندوز

این برنامه به گردآوری فیدهای RSS می‌پردازد، اما به Feedly هم وصل می‌شود تا بتوانید محتواهای مورد نظر خود را در آیفون و اندروید هم داشته باشید.

USA Today برای ویندوز ۱۰

این برنامه بهترین اپلیکیشن خبری ویندوز ۱۰ برای دریافت مستقیم اخبار از شرکت‌های مختلف است. مطالعه‌ی اخبار و اشتراک‌گذاری آن‌ها از طریق این برنامه نسبت به وبسایت USA Today خیلی راحت‌تر می‌باشد.

MSN News اپلیکیشن خبری و انحصاری مایکروسافت برای ویندوز ۱۰

MSN News

این برنامه اپلیکیشن خبری خود مایکروسافت است. برای دریافت خبرها در سطح بین المللی می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. ابزارهای کمکی به خصوصی برای این برنامه وجود دارد که می‌توانید برای سینک کردن با آیفون و اندروید از آن‌ها استفاده نمایید.

CBS News

این اپلیکیشن نسخه‌ی دیجیتالی شبکه‌ی خبری CBS است. CBS News شکل مکتوب اخبار و لینک‌های مربوط به همه‌ی محتواهایی که در این شبکه پخش می‌شود را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لیست بهترین بازی‌های ویندوزی

بازی Fallout Shelter برای ویندوز

در این بازی می‌توانید کاراکتر مورد نظر خود را بسازید و موارد مختلف Xbox Live Achievement را باز کنید.

بازی مسابقه ای Asphalt Extreme برای ویندوز

این عنوان یک بازی آرکید مسابقه‌ای است که از موشن کنترل و کنترلرهای ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند.

Minecraft یک بازی فوق العاده برای ویندوزی ها

بهترین بازی ویندوزی Minecraft

ماینکرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است. این بازی از Xbox Live Achievement، یک مود سندباکس و کنترلرهای ایکس‌باکس پشتیبانی می‌کند.

بازی ویندوزی Forza Horizon 3

این بازی ماشینی یک مسابقه‌ی جهان باز در کشور استرالیا است. در این عنوان هم از Xbox Live Achievement و کنترلرهای ایکس‌باکس پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید مراحل پیشرفت خود را با ایکس‌باکس وان و PC همگام‌سازی کنید.

آموزش بیشتر: روش ضبط گیم پلی بازی ها در ویندوز ۱۰

بازی ویندوزی Halo Wars 2

Halo Wars 2 یک بازی استراتژیک real-time است. اگر این عنوان را در PC بخرید می‌توانید روی ایکس‌باکس وان هم آن را بازی کنید. این بازی یک خط داستان تک نفره دارد ولی می‌توانید به صورت چند نفره هم آن را تجربه نمایید.

بازی با ویندوز در سال ۲۰۱۸ با Halo Wars 2! یک تجربه هیجان انگیز و سرگرم کننده

معرفی برترین نرم افزارهای خرید در ویندوز

Microsoft Shopping Assistant

این برنامه به شما اجازه می‌دهد ابزارهای مربوط به خرید را به مرورگر Edge اضافه کنید.

نرم افزار خرید EBates برای ویندوز

با استفاده از اپلیکیشن EBates می‌توانید در خریدهای بزرگ خود صرفه‌جویی کنید.

تجربه خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا با نرن افزار ویندوز آمازون

اپلیکیشن خرید از Amazon برای ویندوز

این اپلیکیشن میانبری برای خرید از فروشگاه آمازون است.

دریافت کوپن تخفیف با اپلیکیشن ویندوزی Coupons.com

در این اپلیکیشن از تخفیف‌های خوبی که برای اپلیکیشن‌های مختلف ویندوز ۱۰ ارائه می‌شود باخبر شوید.

لیست برترین نرم افزارهای شبکه های اجتماعی در ویندوز

دانلود اپلیکیشن ویندوزی Facebook

با این اپلیکیشن می‌توانید نوتیفیکیشن مربوط به پست‌های جدید یا پخش زنده‌های بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی موجود را در ویندوز ۱۰ دریافت کنید.

Tweet It

این اپلیکیشن از چند اکانت توئیتر پشتیبانی می‌کند و چیدمان ستونی آن به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید موضوعات و افراد مختلف را دنبال کنید. با این برنامه به سادگی می‌توانید تصاویر متحرک را به پیغام‌های خود اضافه نمایید.

Twitter

اپلیکیشن رسمی توئیتر شامل بخش نوتیفیکیشن‌ها، مسدودسازی کاربران و کاشی‌های زنده است که با استفاده از آن می‌توانید حتی بدون باز کردن خود برنامه، آخرین پست‌ها را مشاهده کنید.

Twitter را با اپلیکیشن ویندوزی آن راحت تر و سریع تر مدیریت کنید

دانولد نرم افزار ویندوزی Instagram

اپلیکیشن اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا برای ارسال پست‌های جدید از دوربین دستگاه خود استفاده کنید و از دیگران پیغام تصویری دریافت نمایید.

Readit

بهترین اپلیکیشن برای ارتباط با Reddit در ویندوز.

بهترین اپلیکیشن‌های تجاری برای ویندوز

Office Lens

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا طراحی‌ها و اسناد خود را به صورت PDF ذخیره کرده و به اپلیکیشن OneNote منتقل کنید.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید

Code Writer

Code Writer امکان کدنویسی و تکمیل نشانه‌گذاری‌ها با پیشنهادات کاربردی و قابلیت‌های FTP را در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه بهترین اپلیکیشن موجود در مایکروسافت استور برای کار کردن بر روی اپلیکیشن یا سایت‌ها است.

Slack

این اپلیکیشن یک سرویس پیام‌رسانی تجاری است که با استفاده از آن می‌توانید برای ارتباطات درون تیمی خود کانال‌های دیجیتال بسازید.

ارتباط موفق مجازی و درون تیمی با نرم افزار ویندوزی Slack

Drawboard PDF

با این برنامه می‌توانید روی فایل‌های PDF علامت‌گذاری کنید. این اپلیکیشن از قلم‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند و نسبت به برنامه‌ی پیش‌فرض ویندوز برای خواندن فایل‌های PDF خیلی بهتر است.

PowerPoint Mobile

از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی پرزنتیشن‌های کاری خود را بسازید.

بهترین مرورگر اینترنتی گوگل کروم و فایرفاکس

مرورگر گوگل کروم

هر سیستم ویندوزی قطعا نیاز به یک نرم افزار مرورگر دارد. با توجه به این که مرورگر گوگل کروم، محصولی از گوگل است و برای بسیاری از پلتفرم ها نظیر موبایلی و PC ارائه شده، توصیه می شود که از آن برای ویندوز خود نیز استفاده کنید.

نکته مهم این است که برای مرورگر گوگل کروم، میلیون ها افزونه و اپلیکیشن طراحی شده که می توانید قدرت و کارایی خود را با ان افزایش دهید.

مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس بهترین مرورگر اینترنتی در میان بهترین نرم افزارهای ویندوز ۲۰۱۸

مرورگر فایرفاکس برای ویندوز

فایرفاکس رقیب پایا پای برای گوگل کروم بوده و هست. این مرورگر که در سال اخیر با نسخه کوانتوم، توانست خلا های قبلی خود را پر کند هم اکنون از پر کاربر ترین مرورگر های فضای اینترنت است. سادگی، سرعت و امنیت از جمله ویژگی های فایرفاکس است. از طرفی این مرورگر از هزاران افزونه برخوردار است که کاربری شما را ارتقا می دهد.

بهترین و کاربردی ترین برنامه پیام رسانی در ویندوز Franz

Franz به عنوان یک نرم افزار کاربردی فوق العاده به شمار می آید که امکان پیام رسانی با دوستان تان را برایتان فراهم می کند. فرقی ندارد که شما کاربر تلگرام هستید یا واتس اپ و یا حتی سایر اپلیکیشن ها! Franz به شما امکان می دهد که، به راحتی این اپلیکیشن را نصب کنید و اکانت های مختلف خود را به آن معرفی کنید و به راحتی با یک نرم افزار با تمام دوستان خود چت کنید و در تماس باشید

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز

برای این که بتوانید بهترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۸ را روی ویندوز خود نصب کنید، توصیه می شود که به ترتیب یکی از آنتی ویروس های زیر را انتخاب کنید:

بهترین انتی ویروس برای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۸

TOTALav

AVIRA

F-SECURE

TOTALav به عنوان قوی ترین و بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۸ طبق نظرسنجی ها و بررسی متخصصان معرفی شده است. اما نرم افزار AVIRA بعد از TOTALav در رده دوم اهمیت قرار دارد.

از آن جا که آنتی ویروس ها، سرعت و عملکرد سیستم را کاهش می دهند، با نصب آنتی ویروس F-SECURE می توانید به طور همزمان، سرعت و امنیت سیستم خود را تضمین کنید

نرم افزار پخش فیلم و پلیر برای ویندوز

انتخاب بهترین نرم افزار برای این بخش، کمی سلیقه ای است اما از میان بهترین نرم افزارهای پلیر برای ویندوز در سال ۲۰۱۸ می توان به آپشن های زیر اشاره کرد:

VLC media

KM Player

POT Player

VLC media player

VLC media player یکی از بهترین ابزارها برای پخش مدیا است به طوری که، نمی توان آن را با هر نوع ابزار مشابهی مقایسه کرد. این ابزار برای انواع پلتفرم ها، نظیر، اندروید، ویندوز و مک و لینکوس ارائه شده است.

VLC media player برای ان دسته از افرادی که به دنبال، سرویسی برای مدیریت مدیا های خود نظیر فیلم و موسیقی دارند، بسیار با ارزش است چرا که با وجود یک رابط کاربری بسیار ساده، دارای امکانات و ویژگی های بسیاری است.

KM Player

KM Player نیز نرم افزار قدرتمند دیگری است که به شما امکان می دهد، بتوانید فیلم و موسیقی را به بهترین شکل ببینید و بشنوید. KM Player نسبت به VLC سبک تر و کاربردی تر است.

بهترین نرم افزار پلیر ویندوز از دید کاربران و متخصصان POT Player

POT Player

PotPlayer در اصل نرم افزار پخش مدیا است که توسط سازنده KM Player ارائه شده و می توان گفت صدر نشین پلیرهای کنونی ویندوز به شمار می آید.

بهترین نرم افزارها برای پاک سازی و بهینه سازی ویندوز

نرم افزار پاک سازی و ارتقای ویندوز Win Tonic

زمانی که شما نرم افزار وین تونیک را روی سیستم ویندوزی خود نصب کنید، قابلیت های خوبی در دسترس دارید تا از سیستم خود حافظت کنید و منابع را به درستی مورد دسترسی قرار دهید. تنظیمات مهم در برنامه وین تونیک، به صورت زیر لیست بندی می شود:

پاکسازی کامپیوتر از فایل های غیر ضروری

غیر فعال کردن برنامه هایی که از منابع سیستم زیاد مصرف میکنند

بهبود کارایی هارد دیسک

اسکن سیستم برای پاک سازی ویروس ها و بد افزارها

محافظت از سیستم برای ورود بد افزار و ویروس های مخرب

نرم افزار Toolbar Terminator برای حذف نوار ابزارها از ویندوز

هنگامی که در حال کار کردن با سیستم خود هستید، ممکن است به طور ناخواسته نوار ابزارهای مختلفی روی ویندوز یا روی مرورگر شما نصب شود. هر چند این تولبار ها می تواند گاهی مفید واقع شود اما بیشتر اوقات به صورت چیزی اضافی جلوه می کند.

اگر تولبار های زیادی روی سیستم شما نصب شده باشد، به طور دستی نمی توان یکی یکی آن ها را یافت و حذف کرد. بهترین پیشنهاد در چنین شرایطی استفاده از Toolbar Terminator است.

این برنامه به محض نصب و شروع اسکن، به شما کمک می کند که تولبار ها را به طور اتوماتیک شناسایی کنید و آن ها را حذف نمایید.

بهترین اپلیکیشن ویندوزی برای بهینه سازی و پاکسازی ویندوز ۲۰۱۸

نرم افزار ویندوزی CCleaner برای پاک کردن بد افزارها

در صورتی که بعد از مدت ها استفاده از ویندوز خود، متوجه سرعت پایین و کارایی پایین سییستم خود شدید، توصیه می کنیم که از این نرم افزار استفاده کنید

CCleaner قادر است سیستم شما را اسکن کند و فایل های اضافی، بد افزار ها و هر آن چه که به کندی سیستم منجر می شود را شناسایی و حذف کند. در واقع این برنامه یک نوع بهینه سازی سرعت و کارایی ویندوز به شمار می آید.

بهترین نرم افزار برای مدیریت ایمیل در ویندوز

در صورتی که شما از آن دسته از افرادی هستید که به کرات، ایمیل خود را چک می کنید بهترین کار این است که از نرم افزار مدیریت ایمیل، برای ویندوز استفاده کنید.

Opera Mail نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد، اکانت های مختلف نظیر جیمیل و غیره را به تعداد نا محدود ثبت نام کنید و تمام اکانت های ایمیلی تان را یک جا مدیریت کنید.

برای دانلود کلیک کنید

Opera Mail کاربردی ترین و مفید ترین نرم افزار ویندوز ۲۰۱۸ برای ارسال و مدیریت و دریافت و خواندن ایمیل ها

بهترین نرم افزارهای کاربردی و مفید ویندوز

نرم افزار ویندوزی ضبط صدا از فیلم Vitomu

اگر به هر دلیلی تمایل داشته باشید که صدای یک ویدیو را استخراج کنید، می توانید به کمک این نرم افزار به هدف خود برسید.

صدای خروجی، را می توانید در فرمت های مختلف و پر استفاده ذخیره کنید.

رابط کاربری این نرم افزار ساده است اما از قدرت بالایی در جهت تشخیصی برخوردار است.

بهترین نرم افزار های حرفه ای ویندوز

نرم افزار تیم ویور Teamviewer

Teamviewer نرم افزاری است که برای کاربران ویندوز یک ضرورت به شمار می آید. زمانی که بخواهید ارتباطی بین سیستم های مختلف ایجاد کنید، به کمک این برنامه می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و کامپیوتر دیگران را تحت کنترل خود درآورید.

Teamviewer بهترین نرم افزار ویندوز در سال ۲۰۱۸ برای مدیریت رایانه ها

بهترین نرم افزار ریکاوری عکس و فایل از ویندوز Piriform Recuva

اگر بد شانسی بیاورید و عکسی را از روی ویندوز پاک کرده باشید و به طور اتفاقی یا آگاهانه ریسایکلبین را هم خالی کنید، تقریبا هیچ شانس ۱۰۰ درصدی برای بازگرداندن فایل خود ندارید.

البته فرقی ندارد که این اتفاق برای عکس یا داکیومنت های شما رخ دهد. در چنین شرایطی بهترین گزینه که امتحانش را خوب پس داده، Piriform Recuva است.

به کمک این نرم افزار می توانید فایل های خود را ریکاوری کنید و نگران از دست دادن آن ها نباشید.

نرم افزار جدید تبدیل فرمت ویدیویی یا ویدیو کانورتر برای ویندوز Any Video Converter

کانورتر های ویدیویی، یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که برای کاربران ویندوز نیاز مبرم به شمار می آیند. معمولا در انتخاب کانورتر ها همیشه استثنائاتی وجود دارد. گاهی چند نرم افزار تبدیل فرمت ویدیویی را با هم نصب می کنیم و نمی توانیم از هیچ کدام جواب درستی بگیریم. بدین صورت توصیه می شود که به جای چند نرم افزار تبدیل فرمت ویدیویی، Any Video Converter Free را تست کنید.

بهترین نرم افزار کانورتر فرمت های ویدیویی با Any Video Converter

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. پیش از این که بخواهید ویدیو ها را تبدیل فرمت کنید، حتما به ویژگی کپی رایت آن ها خصوصا ویدیوهایی که در یوتیوب هستند، دقت کنید

بهترین نرم افزار نقاشی جایگزین پینت GIMP

اگر تا کنون که کاربر ویندوز بوده اید فکر می کنید که وابستگی شدیدی به برنامه نقاشی یا پینت دارید، پس وقت آن رسیده که امکانات بهتری را از آن خود کنید. بدین منظور می توانید GIMP را روی سیستم ویندوزی خود نصب کنید و امکانات پیشرفته تری برای نقاشی و ویرایش عکس در اختیار داشته باشید.

البته نمی توان گفت که با نصب GIMP شما به یک فوتوشاپ ثانویه دسترسی دارید اما مطمئن باشید که ویژگی های این نرم افزار رایگان، به گونه ای است که فکر PAINT را به طور کلی از سر شما خارج می کند.

برترین نرم افزار ویندوز برای رایت CD و DVD

از ۱۰ یا ۱۵ سال اخیر تا کنون، بهترین نرم افزاری که برای رایت سی دی و یا دی وی دی، در ویندوز پیشنهاد شده چیزی جز ashampoo burning نبوده است. امکانات مناسب، کیفیت و البته رایگان بودن از ویژگی های این برنامه است.

بهترین نرم افزار ویندوز ۲۰۱۸ برای رایت سی دی و dvd

نرم افزار ویرایش عکس فوتوشاپ برای ویندوز

اگر برای ویرایش عکس به دنبال نرم افزاری حرفه ای هستید، قطعا فوتوشاپ پیشرفته ترین و حرفه ای ترین انتخاب برای شما خواهد بود. از این برنامه به طور آنلاین نیز می توانید استفاده کنید.

microsoft office بهترین و اولین مجوعه اداری مورد نیاز ویندوز سال ۲۰۱۸

دانلود مجموعه واژه پرداز و اداری آفیس

هر ویندوز، بدون مجموعه آفیس، که شامل اکسل، ورد، اکسس و غیره است، ناقص و تقریبا بی کاربرد است. هر سه سال، خوشبختانه مجموعه آفیس بروز رسانی می شود.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی