6 نکته برای یافتن صندل مناسب هر استایل

6 نکته برای یافتن صندل مناسب هر استایل

تقریبا غیر ممکن است که یک سبک واحد از صندل پیدا کنید که به طور یکپارچه برای ساحل تا دفتر کار یا یک قرار رمانتیک مناسب باشد. به جای تلاش برای یافتن صندلی که برای هر موقعیتی مناسب باشد، یاد بگیرید چه سبک صندلی برای سبک های مختلف لباس مناسب است. با یک جفت از سبک های پایه ای شروع کنید که چند منظوره هستند و سپس به آرامی صندل های مناسب لباس هاس خاص را اضافه کنید تا تیپی بی عیب و نقص ایجاد کنید. صندل های درست می توانند تیپ را ارتقاء بدهند ، اما صندل های غلط نیز به همان آسانی می توانند آن را به هم بریزند. قبل از شروع خرید صندل، خانم ها باید بدانند که با اندازه های مختلف پاشنه به چه اندازه راحت هستند همانطور که می دانند چه سایزی از کفش را باید بپوشند. با دانستن تناسب و راحتی، خانم ها می توانند با گشتن در اینترنت صندل ها را ببینند تا نهایتا جفت عالی آن ها را برای هر مناسبت پیدا کنند.


جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۳۶۰ بازدید

چگونه صندل های ساحلی خود را انتخاب کنیم ؟

چون که صندل های بزرگ با پاشنه های بلند ممکن است با لباس های ساحلی گیج کننده به نظر برسند، آن ها را دور از ساحل نگه دارید. صندل های راحتی که به آسانی قابل درآوردن باشند یک ضرورت است. به علاقه، هدف اصلی یک صندل ساحلی حفاظت پا از شن و ماسه ی داغ در راه بین ماشین و آب است. یک بعدازظهر در ساحل نیاز به صندل هایی مقاوم در برابر آب و شن های داغ دارد یا این که به اندازه کافی ارزان باشند که فقط یک بار مصرف شوند. صندل چوب پنبه ای برای پوشیدن در ساحل مناسب هستند و همینطور وقتی لباس های باز بپوشید، یک ضرورت قطعی اند. به عنوان یک انتخاب با دوام دیگر، صندل های جنس پلی اورتان که به آسانی تمیز می شوند در نظر بگیرید. و به عنوان یک انتخاب ارزان تر، یک جفت دمپایی معمولی تر را در نظر بگیرید.

چگونه صندل های مناسب لباس های کش بافت انتخاب کنیم؟

هوای بیرون به اندازه کافی برای لباس های کش بافت گرم است. وقت آن است که از صندل استفاده کنید. این سبک غیر رسمی لباس، با یک جفت صندل تخت عالی می شود، به طوری که آن را تبدیل به یک تیپ پرطرفدار می کند. اگر برنامه پیاده روی طولانی دارید، دنبال صندل هایی با کف قوس دار بگردید. بعضی از صندل های چوب پنبه ای چنان قالب پا هستند که انگار شکسته شده اند. این صندل ها کف قوس دار دارند. دمپایی ها همچنین مورد علاقه خیلی از خانم ها هستند. هر چند این هشدار را بدهیم که اکثر دمپایی ها کف قوس دار ندارند. صندل های T شکل و بزرگ انتخاب مناسب تری برای ست شدن با لباس های کش بافت هستند. برای خانم هایی که با پاشنه تخت راحت نیستند، یک پاشنه ی کلفت ترانتخاب کنید تا بهتر بتواند وزن پا را توزیع و تحمل کند. رنگ های قهوه ای و مشکی انتخاب های کلاسیکی برای صندل هستند. اما در نظر بگیرید که آن رنگ هایی را انتخاب کنید که روی رنگ لباس تاکید کنند. انتخاب محبوب دیگر صندل هایی هستند که بر رویشان طرح های نقاشی شده دارند که شخصیت پوشنده را بازتاب می دهند.

چگونه صندل مناسب کت و شلوار انتخاب کنیم؟

برای مشاهده ی انواع مدل های کت زنانه اینجا کلیک کنید.

دمپایی را در خانه بگذارید و با یک جفت صندل پاشنه کوتاه رسمی تر باشید. از پاشنه های بلند و کلفت دوری کنید. به همان اندازه هم از پاشنه های خیلی نازک دوری کنید. صندل های پوشیده شده در بدلیجات، زرق و برق و جواهرات واضحا بدلی، به طور کلی برای پوشیدن با کت و شلوار مناسب نیستند. صندل های بزگ یا T شکل انتخاب کنید که تزیینات ظریف مناسب کت و شلوار زنانه یا کت و دامن تابستانه زنانه هستند. با پوشیدن صندل های صندل های T شکل پاشنه کوتاه همراه کت و دامن، پاهای خود را کشیده و صاف نشان دهید. همچنین برای کت و شلوار زنانه نیز مناسب هستند. با پاشنه ی بیشتر از 5 سانتی متر ممکن است همه چی به هم بریزد. رنگ های خنثی مانند مشکی، قهوهای، خاکستری، برنجی، و یا مسی انتخاب کنید. اگر دفتر کارتان دارای فرم لباس راحتی است، انتخاب یک صندل رنگارنگ همراه کت و شلوار یک رنگ را در نظر بگیرید.

چگونه برای لباس مشکی کوتاه صندل مناسب انتخاب کنیم؟

برای مشاهده ی مدل های مختلف لباس مجلسی اینجا کلیک کنید .

وقتی برای لباس مشکی کوتاه بخواهید صندل انتخاب کنید، غلط انتخاب کردن سخت است. از پاشنه های تیز 10 سانتی متری دوری کنید. در حالی که یک جفت صندل سیاه به لباس مشکی کوتاه می آید، نباید اولین گزینه باشد. همراه یک لباس سیاه، هر رنگی ممکن است. پس بهترینشان را انتخاب کنید. تنها محدودیت درباره این که چه صندلی به لباس مشکی کوتاه می آید، این است که چه صندل هایی در کمد کفشتان وجود دارند. این انتخاب را به صندل هایی با کف و پاشنه ی کلفت، با طرح و رنگ خیره کننده توسعه دهید. آویزجات، طرح مخمل، طرح های مختلف و درخشندگی، برای اضافه شدن به صندل های کلاسیک در اینجا عالی هستند. برای افزایش ثبات، انتخاب سبک هایی از صندل را در نظر بگیرید که یک یا دو بند در بالای پاشنه دارند. اگر برنامه بعدازظهرتان شامل مدت زیادی سر پا ماندن است، با صندل های تخت یا پاشنه کوتاه بروید. مدلی را انتخاب کنید که به پاهایتان آسیب نرساند، چون کج راه رفتن یا ایستادن تیپ زیبایتان را به هم می ریزد.

چگونه برای شلوار جین صندل مناسب انتخاب کنیم؟

برای مشاهده ی انواع مدل های شلوار جین اینجا کلیک کنید.

شلوار جین انتخاب بسیاری از خانم ها هستند. تنوع آن ها در عملکردشان به این معنی است که برای موقعیت های مختلفی مناسب هستند. با انتخاب لباس بالاتنه و صندل درست، شلوار جین از شلوار راحت به شلواری افسانه ای تبدیل می شود. یاد بگیرید که چه سبک صندل هایی برای تیپ های مختلف شلوار جین بهتر هستند.

صندل برای شلور جین های شیک و رسمی

شلوار جین همراه یک بلوز شیک یا ژاکت کتی، اگر همراه دمپایی پوشیده شود مناسب به نظر نخواهد رسید. این تیپ شلوار را با یک جفت صندل کلفت T شکل یا یک جفت صندل پاشنه دار برای جلوگیری از کشیده شدن لبه شلوار به زمین بپوشید. از صندل های تزیین دار دوری کنید چون که لبه ی شلوار جزییات صندل را پنهان می کند.

صندل برای شلوار جین های غیر رسمی

یک شلوار جین برای تقریبا همه جا مناسب بگیرید. آن را همراه یک تاپ در روز های گرم، یا همراه یک تی شرت در محیط های بهتر، یا در روز های خنک تر همراه با پیراهن آستین دار بپوشید. وقتی بحث لباس راحتی است، سبک صندل آن قدر ها مهم نیست و خانم ها معمولا صندل های راحت تر را ترجیح می دهند. اگر خواستید برای چند دقیقه بیرون بروید دمپایی بپوشید. یک جفت صندل پاشنه کلفت از جنس چوب پنبه راحت است و لبه ی شلوار را دور از زمین نگه می دارد. صندل های کلفت و T شکل همراه تزیینات، مناسب شلوار جین های جذب هستند.

چگونه صندل های راحتی انتخاب کنیم؟

وقتی صندل را امتحان می کنید، توجه کنید که چقدر راحت است. این یک سنت قدیمی پذیرفته شده است که کفش تا زمانی که کمی جا نیفتد، پا را کمی اذیت خواهد کرد. هر چند نباید آن قدر تنگ باشند که باعث تاول زدن شوند. برای چند دقیقه با صندل های انتخابی راه بروید. اگر بلافاصله باعث درد شدند، آن ها را دربیاورید و از این صندل ها دوری کنید. انتخاب های دیگری نیز وجود دارند. دنبال صندل هایی با کف قوس دار برای راحتی کل روزتان باشید. به بند های صندل توجه کنید، چون که می توانند مقصر اصلی آسیب زدن به پا باشند. با این حال بند های درست قرار داده شده، صندل را در پا نگه می دارند و موقع راه رفتن یا رقصیدن تکان نمی خورند. دیگر ناراحتی های شایع از بلندی بیش از حد پاشنه ها برای موقعیت مورد نظر، یا صندل هایی که سایزشان درست انتخاب نشده منجر می شوند.

چگونه ارتفاع پاشنه را درست انتخاب کنیم؟

تمام طول روز راه رفتن با پاشنه های بلند راحت نیست، برای روز هایی که ایستادن و راه رفتن مکرر دارند، صندل های تخت یا پاشنه کوتاه انتخاب کنید. اگر قرار است بیشتر بنشینید، آن را به پاشنه 10 سانتی متری تغییر دهید. در این حالت اگر ارتفاع پاشنه دردناک شد، یک جفت صندل پشتیبان با پاشنه ی کوتاه تر درون ماشین خود داشته باشید. اگر کفش ها باعث اذیتتان شدند، سریع آن ها را عوض کنید.

چگونه سایز صندل را درست انتخاب کنیم؟

جهان نمی تواند بر روی یک سیستم یکسان اندازه گیری سایز کفش توافق کند. چندین شرکت نمودار یکسانی را در نظر گرفته اند. طراحانی مانند لویی ویتون و پرادا، از سایز کفش های اروپایی استفاده می کنند. وقتی کفش با سیستم های مختلف اندازه گیری سفارش می دهید، نمودار تبدیل سایز را دم دست خود نگه دارید.

زنانه آمریکایی

7

7.5

8

8.5

9

9.5

10

10.5

زنانه اروپایی

37.5

38

38.5

39

40

41

42

43

یک نمودار تبدیل سایز نمی تواند پایان کار چک کردن سایز مناسب باشد. مخصوصا وقتی فقط از نمودار برای تبدیل سایز استفاده می کنید. خانم ها باید به طور منظم سایز پای خود را اندازه بگیرند تا مطمئن شوند که در همان سایز باقی مانده اند. همچنین برای خانم ها مهم است که عرض کفش خود را بدانند. یک کفش مناسب نشان داده است که روش آزمون و خطا و امتحان کفش از این که ببینیم چه سایزی دارد و راحت تر است، آسان تر بوده است. قضاوت نهایی تناسب وقتی است که صندل پوشیده در پا باشد.

نتیجه گیری

صندل های کلفت و T شکل، بیشترین تطبیق پذیری را در بین صندل ها دارند. با این حال حتی آن ها هم مناسب هر تیپی نیستند. چند سبک متفاوت صندل بخرید تا همیشه در کمد کفش هایتان، یک جفت صندل باشد که به تیپ های مختلف مد نظرتان بیاید. می توانید این مجموعه کفش را یکباره بخرید یا در طی سال ها فقط در وقتی که به یک جفت خاص صندل نیاز دارید بخرید. همان طور که صندل راحت غیر رسمی می خرید صندل شیک و بهتر برای تیپ های بهتر هم بخرید. انتخاب رنگ یک سلیقه شخصی است. هر چند یک جفت صندل مشکی هرگز برای یک دختر اشتباه عمل نمی کند. با طرح ها و رنگ ها بازی کنید تا به تیپ خود رنگ ویژه ای ببخشید و یا به تیپ یکنواخت خود ریزش ویژه ای از رنگ بدهید.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی