برترین برندهای لوازم آرایش گیاهی و طبیعی در جهان را بشناسید

برترین برندهای لوازم آرایش گیاهی و طبیعی در جهان را بشناسید

اگر به فکر سلامتی پوست خود هستید و تمایل دارید از محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و سالم استفاده کنید لازم است ابتدا با معروف ترین برندهای لوازم آرایش گیاهی و ارگانیک آشنا شوید.


پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۳۷۳۰ بازدید

امروزه لوازم آرایشی یکی از پرفروش ترین محصولات زیبایی در تمام دنیا تبدیل شده است. در میان تمام این لوازم آرایشی و بهداشتی محصولاتی وجود دارند ک با نام ارگانیک، گیاهی و طبیعی به فروش می رسند. این محصولات معمولا با مواد سازگار با محیط زیست ساخته می شوند و به هیچ عنوان از حیوانات برای تست و آزمایش محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نمی کنند و به همین دلیل است که به این نام و نشان معروف هستند!

با ما در این قسمت از زیبامون دات کام همراه باشید و با تعدای از معروف ترین برندهای لوازم آرایش طبیعی و ارگانیک بیشتر آشنا شوید.

همه چیز در مورد لوازم آرایش معدنی و ارگانیک

لوازم آرایش ارگانیک برند ۱۰۰% Pure

این برند خالص ترین، ارگانیک ترین و طبیعی ترین خط تولید محصولات زیبایی و آرایشی را دارد که در ایالات متحده راه اندازی شده است. لوازم آرایشی و بهداشتی از این برند معروف سرشار از آنتی اکسیدان هایی با عملکرد بالا، ویتامین های طبیعی و روغن های ضروری بوده و مزایای حداکثری را برای پوست به ارمغان می آورند. از بهترین محصولات این برند ارگانیک می توان به ریمل با پیگمنت های میوه ای اشاره کرد.

محدوده قیمت محصولات این برند گیاهی از ۷ دلار برای ماسک صورت و ۶۵ دلار برای سرم های ضد پیری پوست است.

لوازم آرایش گیاهی برند Juice Beauty

این برند با هدف ایجاد تغییرات معنادار و سالم در صنعت آرایشی و زیبایی راه اندازی شده و محصولات آرایشی و بهداشتی معتبری از نظر بالینی را به بازار ارائه داده است. تمام محصولات این برند گیاهی و بدون سم بوده و از منابع انرژی پایدار برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کرده اند. محصولات این برند دارای گواهی USDA بوده و از نظر ارگانیک بودن مورد تایید قرار گرفته است. از بهترین محصولات این برند می توان به کرم ها مرطوب کننده و سرم های ضدپیری پوست اشاره کرد.

محدود قیمت محصولات این برند از ۲۲ دلار برای مداد چشم و ۴۵ دلار برای کرم فونداسیون است.

لوازم آرایش طبیعی از برند Real Purity

این برند از گیاهان طبیعی و دارویی خالص برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود استفاده می کند و در نهایت محصولاتی مقرون به صرفه را به بازار ارائه داده است. محصولات آرایشی Real Purity برای تمام انواع پوست و به ویژه برای پوست های حساس بسیار مناسب هستند.

محدود قیمت محصولات این برند از ۱۵ لار برای ریمل مژه و ابرو و ۳۱ دلار برای کرم فونداسیون است.

لوازم آرایش ارگانیک برند Afterglow

این برند برای اولین بار گواهی مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی بدون گلوتن را دریافت کرده و طیف گسترده ای از محصولات آرایشی رنگی با ترکیبات آلی و طبیعی را به بازار ارائه داده است. تمام محصولات این برند برای افرادی که دارای پوست حساس هستند بسیار مناسب است زیرا تمام ترکیبات به کار رفته در تولید این محصولات آرایشی از مواد طبیعی و رنگدانه های گیاهی و طبیعی هستند که می توانند به سادگی زیبایی و طبیعی پوست را حفظ نمایند. از بهترین محصولات این برند رژگونه را می توان معرفی کرد.

محدود قیمت محصولات این برند از ۱۸ دلار برای بالم لب و ۳۶ دلار برای کرم فونداسیون است.

نکاتی درباره آرایش پوست های حساس

لوازم آرایش گیاهی برند RMS Beauty

لوازم آرایشی و بهداشتی RMS Beauty از مواد آلی، خام و طبیعی ساخته شده و در نهایت محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک که نقش موثری در هیدراته کردن پوست و همچنین روشن کردن رنگ پوست دارند تولید شده است. محصولات آرایشی این برند نه تنها غیر سمی هستند بلکه نقش بسیار زیادی در تغذیه پوست نیز دارند. کانسیلر این برند را می توان به عنوان بهترین محصول آن معرفی کرد.

محدود قیمت محصولات این برند از ۱۵ دلار برای لاک ناخن و ۳۶ دلار برای کرم های پوشش دهنده است.

محصولات آرایشی گیاهی برند Jane Iredale

این برند خود را متعهد به افزایش زیبایی از طریق محصولات طبیعی و گیاهی کرده است! محصولات آرایشی و بهداشتی از این برند از مکمل های مختلف برای حفظ سلامت، درخشش، تغذیه و تقویت پوست استفاده شده که در نهایت زیبایی طبیعی را برای پوست به ارمغان می آورند. محصولات آرایشی این برند معمولا چند منظوره هستند. از بهترین محصولات این برند می توان به BB کرم و پودرهای آرایشی اشاره کرد.

محدود قیمت محصولات این برند از ۱۵ دلار برای مداد چشم تا ۵۵ دلار برای کرم فونداسیون است.

محصولات آرایشی ارگانیک برند ILIA Beauty

این برند بر اساس ایدوئولوژی سادگی و شفافیت تاسیس شده است. مواد اولیه محصولات این برند از کشاورزانی که دارای محصولات ارگانیک هستند از سراسر جهان خریداری شده و در آزمایشگاهی که دارای گواهی نامه USDA تهیه و تولید می شوند. علاوه بر این محصولات این برند بدون گلوتن بوده و به هیچ عنوان بر روی حیوانات تست نمی شوند. از بهترین محصولات این برند می توان به نرم کننده لب و رژلب اشاره کرد.

ممحدوده قیمت محصولات این برند از ۲۴ دلار برای رژلب و ۴۲ دلار برای کرم پودر است.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی