مشخصات،نقد و بررسی شیائومی ردمی ۶ پرو

مشخصات،نقد و بررسی شیائومی ردمی ۶ پرو

در دسامبر ۲۰۱۷، Xiaomi، که با ویژیگی بهترین سخت افزار با کمترین قیمت به عنوان بهترین نام تجاری شناخته شده ،


شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۳۸۵۲ بازدید

در دسامبر ۲۰۱۷، Xiaomi، که با ویژیگی بهترین سخت افزار با کمترین قیمت به عنوان بهترین نام تجاری شناخته شده ، سری ردمی ۶ ، دارای صفحه نمایش کم حاشیه و با قیمت کمتر از یک هزار یوان را معرفی کرد . این اولین بار بود که این تکنولوژی صفحه نمایش را در مدل های ارزان قیمت بکتر برد . بنابراین ، با استفاده از این حرکت، به مشتریان بیشتری کمک کرد تا از گوشی هایی که با ویژگی هایی که قبلا در مدل های میان رده یا پرچمدار مشاهده شده بود ، استفاده کنند . علاوه بر این، این فرصتی عالی برای بسیاری از مشتریان بود تا گوشی های سطح پایین را با صفحه نمایش کامل تست کنند . و اکنون وقت آن رسیده است که شیائومی ردمی ۶ پرو همان کارها را انجام دهد ، اما با اضافه کردن شکاف بالای نمایشگر Notched .

با این حال ، در این لحظه ، بازار گوشی های هوشمند دیگر تحت تاثیر گوشیهای تمام صفحه سنتی قرار نگرفته است . همانطور که می دانید، در حال حاضر اکثر مارک های گوشی های هوشمند به سمت طراحی صفحه نمایش با یک شکاف بالای آن رو آورده اند . این باعث سردرگمی می شود . مردم نمی دانند که آیا استفاده از تلفن هایی با این خصوصیات آسان است یا نه. علاوه بر این، تقریبا تمام مدل ها با این صفحه نمایش بیش از ۱۰۰۰ یوان قیمت دارند. بسیاری از آنها نمی خواهند چنین پولی پرداخت کنند و بعد ناامید شوند. به عنوان یک نتیجه ، Redmi یک بار دیگر با راه اندازی شیائومی Redmi 6 pro نقش یک پیشگام را بازی کرد. این اولین گوشی Redmi با چنین صفحه است . اما این گوشی نیز اولین گوشی با چنین صفحه نمایش در جهان است که قیمت آن در حدود ۱۰۰۰ یوان است و راه خود را از یک برند برتر به ارمغان می آورد.

طراحی شیائومی ردمی ۶ پرو :

شیائومی رد می ۶ پرو با صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی با صفحه نمایش با وضوح ۲۲۸۰ x 1080 و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۹: ۹ مجهز شده است . با توجه به اندازه مدل ، که معادل با تلفن سنتی ۵٫۱ اینچی است ،بسیار خوش دست به نظر میرسد . علاوه بر این ، این گوشی شیائومی از قابلیت استفاده در نور آفتاب ، صفحه نمایش دارای نور مناسب شب ، حالت حفاظت چشم و حالت سازگاری محیط هوشمند پشتیبانی می کند.

در واقع، بالای صفحه نمایش سه جزء دارد : حسگر نور ، بلندگو و دوربین ۵ مگاپیکسلی . به همین دلیل شکاف بالای آن در مقایسه با شیائومی Mi 8 و شیائومی Mi 8 SE باریکتر است .

طراحی پشت این گوشی ، همانند طراحی گوشی های قدیمی Redmi است . از این روی ، اشاره به هر گونه تفاوت واقعی بین شیائومی رد می ۶ پرو و شیائومی رد می نوت ۵ دشوار است . هر دو مدل از یک طرح سه مرحله ای استفاده میکنند . قسمت وسط از فلز ساخته شده است ، در حالی که قسمت های پایین و بالا از پلاستیک ساخته شده اند . دوربین دوگانه به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد . چراغ قوه بین سنسورها قرار گرفته است . اسکنر اثر انگشت نیز جا به جا نشده است. و لوگوی Mi همچنان در جای قبلی قرار دارد .

در پایین این گوشی ، یک پورت میکرو USB همراه با یک میکروفن و یک اسپیکر وجود دارد و در بالا دارای یک جک صوتی ۳٫۵ میلی متری، یک میکروفون کاهش نویز و یک سنسور مادون قرمز است.

کارایی شیائومی ردمی ۶ پرو :

گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو دارای اسنپ دراگون ۶۲۵ است ، یک پلت فرم تلفن همراه کم قدرت است که برای چند سال در گوشیهای شیائومی استفاده میشود . بنابراین ، ما با آن آشنا هستیم.پس عملکرد خاص این گوشی چه میتواند باشد؟

گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو دارای امتیاز انتوتو ۷۸٫۷۰۲ است . این یک نتیجه استاندارد برای تراشه Snapdragon 625 است.

قدرت پردازش بالا، قیمت مناسب و مصرف باتری قابل قبول، دلیل علاقه شیائومی به استفاده از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۲۵ است. این تراشه هشت هسته‌ای قابلیت پردازش تا ۲٫۰ گیگاهرتز را دارد و هسته‌های آن از نوع Cortex A-53 است. هرچند نمی‌توان این تراشه را بهترین تراشه میان‌رده بازار دانست، اما در این رده قیمتی بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها است. نسخه پایه گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو دارای ۳ گیگابایت رم است و اگر کمی بیشتر بپردازید، می‌توانید نسخه ۴ گیگابایتی آن را تهیه کنید. در بخش فضای ذخیره سازی، شیائومی ردمی ۶ پرو دارای دو گزینه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است و هر دو نسخه هم از قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در درگاه اختصاصی برخوردارند.

حتی نسخه ۳ گیگابایتی شیائومی ردمی ۶ پرو به لطف برخورداری از واحد پردازش گرافیکی Adreno 506 توانایی اجرای بی‌نقص اکثر بازی‌های موجود را دارد؛ اما پیشنهاد ما، تهیه نسخه ۴ گیگابایتی این گوشی است تا بتوانید تعداد بیشتری اپ را به صورت همزمان اجرا کنید.

باطری شیائومی ردمی ۶ پرو :

شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت گوشی‌های سری ردمی شیائومی، ظرفیت بالای باتری‌های آن باشد. گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو هم از این قائله مستثنا نیست و به یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است که در حالت استندبای ۱۵ ساعته ۶٪ برق مصرف می کند .با استفاده مدام همراه با وب گردی ،تماشای ویدئو و انجام بازی ، این گوشی ۵۹٪ برق را در ۹ ساعت و ۲۵ دقیقه مصرف می کند .

شیائومی رد می ۶ پرو دارای یک شارژر استاندارد با ولتاژ ۱۰ وات است. هنگام آزمایش، قدرت باقی مانده ۱۶٪ بود. باتری آن در عرض نیم ساعت به ۴۲٪ رسید. آن را در یک ساعت تا ۶۷٪ پر کرده و در ۱۰۰ دقیقه کامل شارژ می شود . بنابراین، تکمیل شارژ از ۰٪ تا ۱۰۰% ۲ ساعت طول می کشد.

دوربین شیائومی ردمی ۶ پرو :

شخصیت اصلی ما با یک دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی با اندازه یک پیکسل به اندازه ۱٫۲۵ میکرون مجهز است. از لحاظ تئوری، این اندازه پیکسل دارای نور بیشتری نسبت به رقبای خود است ، که اجازه می دهد عکس های شب روشن تر و کم نویزتر باشد .

اما به لطف برخورداری از لرزشگیر Gyro – EIS یک سر و گردن بالاتر از سایر گوشی‌های مجهز به همین ستاپ قرار می‌گیرد. دلیل دیگر برتری شیائومی ردمی ۶ پرو نسبت به سایر گوشی‌ها در این رده، امکانات نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که تاثیری بسیار عالی بر روی عملکرد این گوشی در هر شرایطی گذاشته است. با شیائومی ردمی ۶ پرو حتی در نور کم هم می‌توانید عکس‌های بسیار خوبی ثبت کنید.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی