چگونه یک مانیتور دوم را به سیستم اضافه کنیم؟

چگونه یک مانیتور دوم را به سیستم اضافه کنیم؟

برای داشتن فضای دیجیتالی جذاب تر در انجام امور خاص و اداری و یا بازیهای جدید تعداد بیشتری نمایشگر لازم داشته باشیم.نصب مانیتور اضافه در رایانه های رومیزی کار سختی نیست.با ما همراه باشید.


پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۳۳۲۷ بازدید

روش افزودن یک مانیتور اضافه به سیستم

اکثر گیمرها و افراد طراح برای انجام گیری هر چه بهتر کارهای خود، بجای استفاده از یک مانیتور از دو مانیتور استفاده می کنند تا این گونه بتوانند هر چه بهتر تسلط پیدا کنند و به کارهای خود با دقت بیشتری بپردازند.مانیتور

مانیتور

از طرفی امروزه تکنولوژی در نهایت پیشرفت خود قرار دارد و هر چند مدت شاهد رونمایی از تلویزیون های باریک و باریک تر هستیم که به مرور نشان دهنده پیشرفت این زمینه است که می توان به تلویزیون های منحنی و یا تلویزیون های واید نیز اشاره نمود.

ترفندهای کامپیوتر

نحوه اتصال دو مانیتور به یک کیس

با این وجود گاها ممکن است این سوال برای هر یک از ما پیش بیاید که چگونه ممکن است دو مانیتور را به یک کیس متصل کرد و تنها نیمی از تصویر را در یک مانیتور و نیم دیگر را در مانیتور دیگر مشاهده کرد؟ تیم تکنولوژی نمناک قصد دارد در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک شما را با نحوه اتصال کردن دو مانیتور را به یکدیگر آشنا سازیم که می تواند به میزان زیادی برای شما علاقمندان به دنیای علم و فناوری جالب و کاربردی باشد. همراه ما باشید.

چگونه دو مایتور را به یک کیس وصل کنیم؟

1- سخت افزار مناسب را فراهم کنید

برای آنکه دو مانیتور به یکدیگر متصل شوند، اول از همه باید مطمئن باشید که کارت گرافیک به هر دوی آنها متصل است. از این رو ابتدا باید کارت گرافیک مورد نظر را برای اتصال دو پورت DVI و VGA هستند و این در مدل های مختلف، تغییر پیدا خواهد کرد. برای مثال ممکن است یک کارت گرافیک دو پورت DVI و یک VGA داشته باشد. پس از تهیه کارت گرافیک مناسب، اینک باید آنرا بر روی کیس کامپیوتر خود متصل کنید که اگر از نحوه نصب آن آگاهی ندارید، می توانید از افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند کمک بگیرید.

روش نصب مانیتور اضافه به کامپیوتر

2- درایورها را به درستی نصب کنید

پس از نصب کارت گرافیک بر روی کیس، دو پورت را به دو کیس متصل کنید و پس از نصب پورت ها به کارت گرافیک و دو مانیتور، سیستم را روشن کنید و اگز پس از روشن شدن سیستم روی هر یک از مانیتورها تصویر به نمایش در آمد، نشان دهنده درست نصب شدن کارت در داخل کیس می باشد.

اینک باید درایور کارت را نصب کنید که در داخل جعبه کارت گرافیکی که خریداری نموده اید، یک سی دی قرار دارد و باید آنرا به روش عادی و متداول نصب کنید که پس از نصب نیز به مرور می توانید از طریق اینترنت متصل به کامپیوتر آنرا آپدیت کنید.

3- تنظیمات نصب مانیتور دوم را انجام دهید

اضافه کردن مانیتور دوم

اینک مانیتور دوم شما به صورت سخت افزاری برای کامپیوتر شناخته شده است و باید ویندوز هم این اجازه را بدهید که آنرا بشناسد. برای شناسایی مانیتور دوم برای کیس، می بایست وارد بخش " Display " از تنظیمات کامپیوتر شود. عدد یکی که در صفحه نمایش کامپیوتر خود مشاهده می کنید متعلق به مانیتور اصلی و اول می باشد و عدد دو متعلق به مانیتور دوم می باشد.

اینک می بایست بر روی مانیتور دوم که بسیار کوچکتر است، کلیک راست کنید و گزینه " Attached " را انتخاب کنید و اینک باید تیک گزینه " Extend my Windows desktop onto this monitor " را به حالت فعال دربیاورید و سپس از قسمت " Screen Resolution " می توانید هر دو مانیتور را بر روی رزولوشن " Default " قرار دهید.

4- نحوه اضافه کردن تعداد مانیتورهای بیشتر

برای انجام این کار، باید از کارت های گرافیک پرقدرت تر و پیشرفته تر استفاده کنید و این تعداد حداکثر ندارد و می توانید کارهای خود را انجام دهید و روش نصب هر مانیتور تنها یکی است و کار اضافه ای نیاز به انجام دادن نمی باشد.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی