دانلود بازی کلش آف کلنز ورژن جدید

دانلود بازی کلش آف کلنز ورژن جدید

آپدیت جدید بازی هیجان انگیز و پر طرفدار “کلش آف کلنز ورژن جدید” را می توانید در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک دانلود و نصب کنید.


چهار‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۵۹۳ بازدید

آپدیت بازی کلش آف کلنز ورژن جدید

کلش آف کلنز یا " clash of clans " نام یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین بازی های استراتژیک جهانی می باشد که این بازی آنلاین پس از مدتی کوتاه از اولین نسخه انتشار شده اش، به میزان زیادی استقبال شود که این روزها اکثر دارندگان اسمارت فون ها بی شک برای مدتی در گذشته و حتی حال نیز این بازی استراتژیک اما در عین حال بسیار اعتیاد آور را بازی کرده اند.کلش آف کلنز ورژن جدید

کلش آف کلنز ورژن جدید

اما این بازی استراتژیک و کاملا حرفه ای در طی زمان و هر چند ماه یکبار بروز می شود که در هر آپدیت باگ های ایجاد شده حذف و برطرف می شوند و امکانات جدید و کاملا بروز برای جنگ های آنلاین برای کاربران این بازی ایجاد می شوند تا کاربران بتوانند با امکانات بیشتری در این بازی سرگرم شوند.

clash of clans

ویژگی های بازی کلش آف کلنز

اما خلاصه کلی این بازی این گونه است که شما مالک یک زمین بسیار بزرگ هستید که می توانید در آن با استفاده از اکسیرهای بنفش و سیاه و همچنین سکه هایی که در طی جنگ ها با کلن های دیگر انجام میدهد را بدست بیاورید و به گسترش و مستحکم نمودن کلن خودتان هزینه کنید که این گونه در مقابل حملات ناگهانی سایر کلن های موجود، نیروها و کاپ های بدست آورده خود را از دست ندهید.

دانلود کلش آف کلنز

دانلود آخرین نسخه منتشر شده کلش آف کلنز

با این وجود این بازی استراتژیک بسیار جالب می باشد که شاید داستان آن در حال حاضر انتهایی نداشته باشد و بتوانید نیروها و زمین خود را تا ده ها لول افزایش دهید و به یک فرد قدرتمند در این بازی تبدیل شوید.

کلش آف کلنز

دانلود آخرین نسخه بازی کلش اف کلنز

به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک، نسخه جدید کلش اف کلنز ios و کلش آف کلنز اندروید را به شما علاقمندان به این بازی استراتژیک و پر هیجان را قرار دهیم تا بتوانید این بازی پرهیجان را از فروشگاه های معتبر اعم از گوگل پلی و اسپ استور برای سیستم عامل های مختلف دانلود و نصب کنید.

توجه :دو لینک زیر متعلق به دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور هستند که برای هر بار دانلود " نسخه اخر کلش اف کلنز " بر روی آن کلیک کنید تا با وارد شدن به فروشگاه های ذکر شده، بازی را به آخرین نسخه آپدیت نمایید.

دانلود مستقیم بازی کلش آف کلنز برای اندرویذ

لینک مستقیم دانلود بازی کلش آف کلنز ios




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی