وسایل قدیمی دکوراسیون استفاده از وسایل قدیمی در دکوراسیون منزل + عکس

وسایل قدیمی دکوراسیون استفاده از وسایل قدیمی در دکوراسیون منزل + عکس

در این مطلب ایده های جالب برای استفاده مجدد از وسایل قدیمی در دکوراسیون منزل را جمع آوری کرده ایم که میتوانید با آن ها دکوراسیونی جدید بسازید.


جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۹۱ بازدید

تغییر کارایی وسایل قدیمی در دکوراسیون

اگر وسایل قدیمی در دکوراسیون منزل تان دارید و میخواهید آن ها را دور بیندازید بهتر است دست نگه دارید و با روش های تغییر دکوراسیون با وسایل قدیمی آشنا شوید. استفاده دوباره از وسایل قدیمی یک ایده به صرفه است که باعث میشود یک تغییر دکوراسیون بدون هزینه را تجربه کنید کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید.وسایل قدیمی دکوراسیون

وسایل قدیمی دکوراسیون

وسایل قدیمی دکوراسیون

بازسازی وسایل قدیمی در دکوراسیون

با تغییرات کوچکی که در وسایل قدیمی ایجاد میکنید آن ها را به یک وسیله جدید و نو تبدیل میکنید که دکوراسیون منزل را از این رو به آن رو میکنند.

میز تحریر را تبدیل به میز پاتختی کنید

اگر قرار باشد یک میز خلاقانه داشته باشید میتوانید از میز تحریر قدیمی به عنوان میز پاتختی استفاده کنید، این یک ایده هیجان انگیز است که نمای جالبی به اتاق خواب تان میبخشد. از عدم تقارنی که به وجود می آید هیجان زده خواهید شد پس بهتر است دست به کار شوید.

استفاده از مبلمان قدیمی

به جای عوض کردن مبلمان قدیمی میتوانید با اضافه کردن یک مبل زیر پایی نمای جدیدی به مبلمان تان ببخشید، اضافه کردن یک مبل زیر پایی ایده ای ارزان است که دکوراسیون منزل را تغییر میدهد.

بازسازی وسایل قدیمی

استفاده از وسایل قدیمی در دکوراسیون

با تشک قدیمی چه کنیم؟

اگر تشک قدیمی دارید آن را دور نیندازید کافیست یک چارچوب ساده برای آن درست کنید و با قرار دادن تشک و چند بالش روی آن یک خلوتگاه دنج برای لم دادن بسازید.

 تغییر دکوراسیون

تغییر دکوراسیون با وسایل قدیمی

تبدیل میز غذاخوری به میز تحریر

اگر میز غذاخوری کوچکی دارید که دیگر به دردتان نمیخورد میتوانید از آن به عنوان یک میز تحریر استفاده کنید، با تغییر کارایی میز غذاخوری میتوانید یک میز تحریر جالب داشته باشید که خودتان آن را ابداع کرده اید.




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی