سیستم همکاری در فروش فایل RTL24


  • rtl24
  • ۰۹۳۶۲۰۹۸۶۷۹
  • nikpanah.mohammad@gmail.com
  • تهران
  • بازدید : ۴۱۷۹

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


سیستم همکاری در فروش فایل RTL24
http://rtl24.com/add-user.aspx

http://rtl24.com

همین اول این مطلب و یادآوری کنم "این مطلب برای فروش اینترنتی یک محصول نیست" بلکه یک آموزش رایگان برای درآمد زایی برای همیشه و در مدت زمان کوتاه هست و کاملاً قانونی.
کسب درآمد اینترنتی در خانه از طریق فروش فایل های قابل دانلود نظیر پایان نامه ورد، پی دی اف، پاورپوینت، کد متلب، پروپوزال، پروژه، جزوه، گزارش کار، تحقیق، ترجمه و غیره ثبت نام و آپلود محصول در این سایت کاملا رایگان می باشد و شما هیچ هزینه ای برای اجاره سرور پرداخت نمی کنید. کارمزد ما 20 درصد می باشد که پس از فروش فایل ها دریافت و مابقی به حساب شما واریز می شود. برگزاری مسابقات ماهانه ویژه اعضا، اسکریپت بسیار قوی جهت بالا آمدن سریع در سرچ های موتورهای جستجو، امکان دیدن تراکنش های موفق و ناموفق و حتی مشخصات خریداران (اسم و ایمیل و شماره تلفن)، امکان بازاریابی محصولات سایت در وبلاگ یا سایت خود، امکان زیرمجموعه گیری و ... از ویژگی های منحصر به فرد سایت ما می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر الاع از جزئیات از لینک زیر دیدن فرمائید.
http://rtl24.persianblog.ir

سیستم رایگان همکاری در فروش RTL24 مواردی همچون خرید فایل ، فروش فایل ، بازاریابی فایل ،زیرمجموعه گیری و... را دارا میباشد، که این طیف وسیع خدمات میتواند به شما تضمین بیشترین سود را بدهد.در صورتی که شما فایل بگذارید 90 درصد از فروش به شما تعلق می گیرد. و در صورت بازاریابی 10 الی 50 درصد از فروش به شما تعلق خواهد گرفت.
همکاری در فروش فایل RTL24
سیستم همکاری در فروش فایل rtl24

شماره تماس : 09362098679
http://rtl24.com/add-user.aspx



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی