لایسنس اصلی (اورجینال) ویندوز 7، 10، 8.1


  • شرکت رایان نت سهامی خاص
  • ۰۲۱۸۸۶۲۷۵۲۱
  • islamartgallerycom@gmail.com
  • تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - جنب بانک پاسارگاد - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
  • بازدید : ۲۵۷۱۰

سایت تبلیغاتی

قیمت : مراجعه به سایت


معمولا سیستم عامل‌های ویندوزی که برروی رایانه‌ها استفاده می‌شود، از نسخه‌های غیراصلی و غیراورجینال هستند. این موضوع مشکلات امنیتی و آسیب‌پذیری زیادی را به‌دلیل استفاده از کرک و دستکاری ویندوز ایجاد می‌کند، ضمن اینکه اکثر این نسخه‌ها امکان دریافت آپدیت‌ها و پشتیبانی مایکروسافت را ندارند، این مشکلات که حتی با استفاده از بهترین آنتی ویروس‌ها هم حل نمی‌شود، به مرور زمان باعث افت سرعت، هنگ کردن‌های مکرر و ناپایداری سیستم می‌شود.

امروزه انجام تمام امور بانکی و غیره توسط رایانه‌های شخصی انجام می‌شود و امنیت در فضای اینترنت امری ضروری است. هرچه تکنولوژی پیشرفت می‌کند، خطرات و عوارض جانبی زندگی در دنیای دیجیتال نیز گسترش پیدا کرده و تعداد سودجویان و سارقین اطلاعات بیشتر می‌شود و از روش‌های مختلفی برای تخریب، سرقت اطلاعات و درآمدزایی نامشروع استفاده می‌کنند.

اولین گزینه‌ای که به ذهن کاربران رایانه‌های شخصی و سازمان‌ها در مقوله امنیت اطلاعات می‌رسد، نصب نرم‌افزاری امنیتی یا همان ضدویروس از یک شرکت معتبر و به‌روزرسانی لحظه به لحظه آن است. اما نکته اینجاست که وجود قوی‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی در یک بستر ناامن بی‌فایده است.

نباید از یاد برد که هر نرم‌افزار رایانه طبق منطق مشخصی بر اساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده، اجرا می‌شود و زمانی که سیستم عامل کاربر نواقص و ایرادهای امنیتی داشته باشد، نرم‌افزار امنیتی کاربرد چندانی ندارد.

افرادی که وقت و انرژی زیادی را صرف تولید فایل‌های Crack و از بین بردن محدودیت‌های نرم‌افزارها و سیستم عامل‌ها به طور رایگان می‌کنند، قطعاً با دلیل مشخص و حساب‌شده‌ای اقدام به این کار کرده‌اند.

دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.

متاسفانه در کشور ایران که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی و سازمانی از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم‌افزارهای اصل، عدم آگاهی از تفاوت نرم‌افزارهای اصلی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه بابت کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده بخش کثیر کاربران از ویندوز‌های Crack شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده کنند.

تفاوت‌های نسخه‌های اصلی ویندوز با نسخه‌های غیراصلی:
- معمولاً Sourceهایی که کاربران توسط آن ویندوز را نصب می‌کنند از منابعی همچون Torrent و یا دیگر سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل‌ها تهیه می‌شود. معتبرترین شرکت‌های داخلی که ویندوزهایی غیراصلی (با منشائی غیر از شرکت تولیدکننده – مایکروسافت) و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می‌گذارند نیز قابل اطمینان نیستند و حتی اگر ادعایی بر «Untouched» بودن آن کنند، نمی‌توان از دستکاری‌نشده بودن آن سورس‌ها اطمینان حاصل کرد.
- رفع محدودیت‌های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل‌های Crack تولیدشده توسط افرادی ناشناس صورت می‌پذیرد؛ اجرای فایل‌های Crack دروازه‌ای همیشگی در کامپیوتر به روی آن افراد باز می‌کند که نرم‌افزار امنیتی و آنتی‌ویروس نیز نمی‌تواند از این امر جلوگیری کند.
- استفاده از Windows Update که مایکروسافت روزانه و یا هفتگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است و نه‌تنها ایرادهای شناسایی‌شده ویندوز را برطرف می‌کند، بلکه امکانات جدید و به‌روزرسانی‌های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیگر مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز:
• پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه‌های جعلی
• امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات
• امکان دریافت به‌روزرسانی‌ها به صورت واقعی
• پشتیبانی مایکروسافت
• امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز
• دریافت نرم‌افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند
• توانایی تشخیص و عیب‌یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center بدون نیاز به تعویض‌های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی
• افزایش کارآیی و سرعت رایانه

از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل فقدان یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه‌تنها بازار محصولات این شرکت‌ها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به دلیل استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند.

این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته‌بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولیدکننده) در بازار و سایت‌های اینترنتی اقدام به کلاهبرداری و یا سوءاستفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه‌های اصلی را دارند و دلیل این مسأله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری‌شده از شرکت تولیدکننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.

این موضوع در فروش محصولات اصلی مایکروسافت در بازار‌های غیررسمی، فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی به دفعات مشاهده شده، به نحوی که نسخه‌های کرک‌شده در قالب جعبه‌های اصلی با حاشیه سود بسیار بالایی برای فروشگاه‌ها در بازار عرضه می‌شوند.

در برخی موارد نیز لایسنس‌های موقت یکساله و یکبار نصب (فعالسازی) به عنوان نسخه اصلی مادام‌العمر به مشتری ارائه می‌شوند. جالب‌تر آنکه بعضا اسم و نام هیچ شرکتی در پشت این جعبه‌های چاپ‌شده در ایران وجود ندارد و این موضوع امکان هر گونه پیگیری و دریافت پشتیبانی را از خریدار سلب می‌کند.

برخی از این نسخه‌ها با شبیه‌سازی قسمت فعال‌سازی ویندوز و ارائه دیسک‌های دستکاری‌شده و کرک‌شده امکان تشخیص را از کاربر می‌گیرد، در حالی که لایسنس‌های این بسته‌ها برروی دیگر دیسک‌های کرک‌شده قابل فعالسازی نیستند.

شرکت رایان‌نت سهامی خاص (نمایندگی رسمی آی‌تی ریسرچز) به عنوان همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران لایسنس‌های اصلی تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت شامل سیستم عامل‌های ویندوز و مجموعه آفیس و همچنین نرم‌افزار‌های تخصصی و سازمانی مایکروسافت مثل ویندوز سرور و ویژوال استودیو را بدون واسطه ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری‌شده تحویل می‌شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات محصولات به قسمت فروشگاه وب‌سایت و برای آشنایی بیشتر با محصولات به آدرس www.microsoftpersia.com مراجعه کنند.

اطلاعات بیشتر:
http://www.microsoftpersia.com/ms-products/خرید-ویندوز-10،لایسنس-ویندوز-10،ویندوز-اورجینال-10-windows-10



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی