فروش وِیژه TIANDY


  • دنیای امن ماهان
  • ۰۲۱۸۸۵۳۰۴۹۴
  • sajad@secureworld.ir
  • سهروردی شمالی خ قرقاول پلاک ۵ واحد۶
  • بازدید : ۲۷۷۱

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس با بخش فروش




دوربین مداربسته صنعتی

شرکت تیاندی TIANDY با تولید و ارائه دوربین های مداربسته باکس و یا همان صنعتی با قدرت و کیفیت 5 مگاپیکسل توانسته است خیلی زود جای خود را در بازار دوربین های مداربسته باز و نظر مشتریان کوچک و بزرگ دوربین های مداربسته را به خود جلب نماید. دوربین های مداربسته باکس که معمولا لنزهای متنوعی را پشتیبانی میکنند، این امکان را به بهره بردار میدهند تا با توجه به نیاز خود از طیف وسیع لنزهای ثابت یا متغیر دستی و خودکار بهره گیرند.

دنیای امن ماهان به عنوان معتبرترین ارائه کننده دوربین های مداربسته و محصولات با برند تیاندی در ایران TIANDY Megapixel IP Camera in Iran افتخار دارد تا دوربین های باکس 5 مگاپیکسلی تیاندی TIANDY را در بازار ایران توزیع نموده و معتبرترین گارانتی را برای دوربین های مداربسته تیاندی TIANDY در ایران ارائه نماید.

دوربین مداربسته صنعتی مگاپیکسلی تیاندی TIANDY که با کیفیت های 1.3 ، 2 و 5 مگاپیکسل در ایران ارائه می گردد امکان اتصال انواع لنزهای ثابت و متغییر و متغییر خودکار را نیز دارد.

لازم بذکر است که شرکت تیاندی TIANDY قابلیت بینظیر مبارز تاریکی یا همان Dark Fighter را بروی دوربین های مداربسته باکس مگاپیکسلی خود با کیفیت FULL HD پیاده سازی نموده، قابلیت منحصر به فردی که به دوربین توان ارائه تصویر رنگی با کیفیت FULL HD در پایین ترین درجه تاریکی را می دهد.

دوربین های مداربسته تیاندی TIANDY را فقط با گارانتی ماهان تهیه نمایید.





سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی