مزایای استفاده از پالایشگاه‌های جدید تولید انواع قیر


  • موسسه فناور گستر پیمان
  • ۰۲۱۷۷۷۳۰۲۳۸
  • fgp.peymano2015@gmail.com
  • تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک۵۴۷ – طبقه۴ – واحد۷
  • بازدید : ۳۷۵۷

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


بـسـمـــه تـعــــالـی

مزایای استفاده از پالایشگاه‌های جدید تولید انواع قیربا طراحی های نوین شرکت فناور گستر پیمان به شرح زیر می‌باشد:
با توجه به پیگیری‌های سازمان محیط زیست مبنی بر رعایت شرایط زیست محیطی برای تمامی کارخانجات، این شرکت، فرایند پالایش را به گونه ای طراحی و اجرا نموده است که شرایط زیست محیطی در آن رعایت شده باشد به این صورت که بخارها و ترکیبات آروماتیک تولید شده در برج پخت قیر در چند مخزن، به ترتیب تفکیک گردیده و در کندانسورهای رابط، دمای آن کاهش یافته و گازهای سبک در مخازن به مایع تبدیل می‌شود.
برای پالایش و افزایش دمای برج پخت قیر احتیاج به جذب انرژی زیادی نبوده چرا که این انرژی از حرارت حاصل از واکنش‌های شیمیایی تأمین گردیده و هرگونه گازهای سبک حاصل از فرایند پالایش در کوره‌های گازسوز سوزانده نشده و به فرایند چرخه سوخت باز می‌گردد.
با توجه به اینکه برای بالا رفتن دمای برج پخت قیر، احتیاجی به حرارت مستقیم نبوده و سیستم‌های جدید در این فرایند مجهز به سوپاپ‌های ضد انفجار می‌باشند و احتمال احتراق برج بسیار کاهش می‌یابد.
این سیستم، به کمترین میزان سوخت جهت شروع به کار نیاز دارد و در ضمن به علت وجود کندانسور برای کاهش دما، میزان بالائی از گازهای خروجی، مایع شده و سوخت مورد نیاز واحد را تامین می‌کند.
در فرایندهای طراحی شده در واحدهای جدید می‌توان از تمامی خوراک‌های موجود در بازار چون وکیوم باتوم و مازوت و سلابس و دیگر خوراک‌ها استفاده نمود و با ترکیب آنها انواع قیرهای مورد نیاز را با بهترین کیفیت تولید کرد و قیر تولید شده در این واحد، به علت استفاده از مازوت به عنوان روغن نرم کننده و اصلاح کننده به جای سلابس و وکیوم باتوم به عنوان چسب و خوراک پایه، مزایای هر دو را داشته و عاری از معایب هر یک از آنها بوده و با تغییر نسبت ترکیب دو ماده اولیه می‌توان برای صنعت عایق با پایه قیر پلیمری و دمیده، قیر مورد نیاز را با کیفیت و قیمت مناسب تولید کرد.
با بالا رفتن دانش فنی و عدم نیاز و وابستگی به لوازم و ماشین آلات خارجی هزینه ساخت و راه اندازی واحد تولید قیر به شدت کاهش می‌یابد و همچنان توانایی تولید انواع قیر با مصرف انواع خوراک‌های موجود در بازار به عنوان مزیت این فرایند نوین می‌باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.fgpco.ir مراجعه فرمایید.
E-mail: Support@fgpco.ir

آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7
تلفکس :77730238 و 77730245 (21-98+)
ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل
تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم









سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی