ضبط مکالمات


  • homayounfakhar
  • ۰۹۱۵۸۱۱۰۸۲۲
  • homayounfakhar@yahoo.com
  • مشهد - خیابا ن احمد اباد
  • بازدید : ۲۴۶۴

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


(گوش دادن در زمان دلخواه با امکان شنود برخط , امکان ارسال فایل صوتی به ایمیل مشتری یا ذخیره سازی)
جلوگیری از سو تفاهم
ممکن است میان شما و مشتریانتان مکالمه ای صورت گرفته باشد، شما محصولی را برای وی آماده کرده باشید و سپس مشتری ادعای درخواست دیگری نماید. در اینگونه موارد ساده است که شرکت ها با چالش های بزرگی روبرو می شوند. یک دستگاه ضبط مکالمه می تواند به مشتری نشان دهد که چه توافقاتی میان شما و وی صورت گرفته و به سرعت مشکلات رفع شود.
کنترل کارمندان در برخورد با مشتری
احساس کنترل شدن , امکان رجوع کردن به گفته های بازاریاب می تواند منجر به افزایش پاسخگویی , دقت در گفتار و کوتاه شدن مکالمات و حذف تمامی مکالمات غیر کاری کارمندان شود. با داشتن ضبط مکالمات همواره سایه شنود سنگین نفر سوم برای کارمندان وجود خواهد داشت.
عدم فراموشی جزییات مکالمه در اثر گذر زمان
ممکن است حافظه بسیار قوی داشته باشید اما بعید است ساعتها مکالمه با مشتریان در ذهن شما جای گرفته باشد , یا در نبود کارمندتان بخواهید از جزییات مکالمه کارمند با مشتری آگاه شوید و یا بدون اتلاف وقت بخواهید جزییات مکالمه خود با مشتری را به کسی انتقال دهید.
حفظ ارتباط موثر با مشتریان
مدیران شرکت ها تمایل دارند که مکالمات کارمندان خود را ضبط کنند. دلیل اصلی این کار، مشاهده نحوه پاسخگویی به تلفن توسط کارمندان است. مدیران با استفاده از این سیستم می توانند سطح کیفی پاسخگویی تلفنی شرکت خود را ارتقاء داده و در راستای رضایت مشتری گام برداشته و افزایش سود را در پی داشته باشند.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی