بلوک هبلکس اتوکلاو شدهAAC


  • ایدین
  • ۰۹۱۲۷۹۱۰۴۶۰
  • asg.asia@yahoo.com
  • قرچک شهرک طلاییه جنب شورای حل اختلاف ساختمان آزادی طبقه اول واحد ۴
  • بازدید : ۵۹۱۴

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


بلوک هبلکس اتوکلاو شدهAAC
وزن مخصوص : هر متر مکعب بلوک هبلکس حدود ۵۵۰ الی ۶۵۰ کیلوگرم مقاومت فشاری : ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع با امکان افزایش آن بر حسب سفارش و نیاز مصرف کننده
کارکردن با بلوک هبلکس بسیار آسان است مثلا به راحتی میتوان آنرا ا ره نموده و یا میخ در آن کوبیده شود و یا جای پریز یا کانال عبور سیم برق و لوله آن در آن بوجود آورد. علاوه بر این بتن سبک در مقابل آتش بسیار مقاوم است و کلیه شرایط سلامت محیط زیست را دارا می باشد.
با توجه به آیین نامه جدید محاسبه ایمنی ساختمانها در برابر زلزله و مبحث ۱۸ و ۱۹ بکارگیری مصالح سبک وزن راه حل مناسب و با صرفه در جهت افزایش ایمنی ساختمان می باشد و بلوک هبلکس تامین کننده این مزیت فنی است. یک متر مکعب بلوک هبلکس حدود ۵۵۰ الی ۶۵۰ کیلوگرم وزن دارد که برابر ۸۶۶ عدد آجر به وزن ۱۷۵۰ کیلوگرم میباشد.
بعبارت دیگر یک عدد بلوک هبلکس ۲۰*۲۵*۶۰ هبلکس مطابق با ۲۶ عدد آجر است در حالیکه وزن آن برابر وزن ۱۰ عدد آجر میباشد و یک کارگز براحتی میتواند آنرا حمل نماید و سریعا نیز نصب میگردد. ضمنا ملات مصرفی بلوک هبلکس برابر ۲۵% ملات مورد نیاز برای اجرای همان دیوار با آجر بوده و به درصد سیمان کمتری نیز در ملات نیاز دارد. بعنوان مثال چنانچه برای اجرای یک دیوار با آجر به یکصد کیلوگرم سیمان نیاز باشد همان دیوار در صورت استفاده از بلوک هبلکس ۱۵ کیلوگرم سیمان مصرف میکند.
همچنین بارگیری و حمل بلوک هبلکس که در قالبهای ۳/۱۵ متر مکعبی بسته بندی میشود راحتر و سریعتر خواهد بود.
مشخصات فنی بلوک هبلکس:
ابعاد :
10*25*60 20*25*60 30*25*60
15*25*60 25*25*60 بنا به درخواست مصرف کننده
مقاومت فشاری بلوک هبلکس ۳۵-۲۵ kg/cm2
وزن مخصوص بلوک هبلکس ۶۵۰-۵۵۰ kg/cm2
دستور العمل اجرایی بلوک هبلکس :
کادر اجرایی بلوک هبلکس : کارکردن با بلوک هبلکس نیاز به تخصص خاصی ندارد. با توجه به ابعاد و سهولت کار با بلوک هبلکس سرعت اجرا نیز نسبت به آجر و سفال تا ۲ الی ۳ برابر افزایش می یابد.
ملات مورد نیاز بلوک هبلکس : همان ماسه و سیمان میباشد و با توجه به اینکه بلوک هبلکس یک نوع بتن سبک میباشد و همگونی کاملی با ملات ماسه و سیمان دارد میتوان نسبت ترکیب را ۵ یا ۶ به یک تبدیل و در مصرف سیمان صرفه جویی بیشتری نمود. در مواردیکه تیغه بندیهای مورد اجرا با آب و رطوبت سر و کاری نداشته باشد (مثل دیوار اتاق خواب ، کار و …) میتوان از ملات کچ و خاک (به لحاظ صرفه جویی اقتصادی) نیز استفاده نمود.
جذب آب بلوک هبلکس : با توجه به ابعاد متخلخل بودن بلوک هبلکس ، نم و رطوبت توسط این بلوکها منتقل نمیشود.
نکته مهم : در عین اینکه این بلوکها نم و رطوبت را منتقل نمیکنند ولی در سطح بلوک هبلکس آب بیشتری را نسبت به مصالح مشابه جذب میکنند لذا در زمان استفاده از بلوک هبلکس باید نکات زیر رعایت شود :اولا قبل از اجرا بلوک هبلکس باید کاملا خیس شوند.
دوما ملات مصرفی را نیز باید با دقت بیشتری تهیه نمود.
سوما بعد از اجرا در صورت امکان به دیوارها آب داده شود.
اندود گچ و خاک بلوک هبلکس : با توجه به سطح صاف و صیقلی بلوک هبلکس نسبت به سایر مصالح (در صورت اجرای صحیح دیوارها به اندودی بیش از ۱ الی ۲ سانتیمتر نیاز نخواهد بود) یعنی در هر طرف نیم الی یک سانت.
از نظر نصب تاسیسات و نماسازی بلوک هبلکس : (اعم از لوله ، کابینت ، سنگ ، سرامیک ، …) مانند سایر مصالح میباشد و چنانچه به صورت صحیح اجرا شود با مشکلی مواجه نخواهد شد.
*بهترین بلوک صادراتی هبلکس،بلوک شیاردار هبلکس است که علاوه بر مزایای خود بلوک باعث میشود که ملات کاربردی گیرایی بهتردرسطح بلوک نسبت به بلوکهای سطح صاف داشته باشد.
باریاست:مهندس آیدین
همراه : 0912791046-09397935665
02136119673-02136110316 دفتر:
asgb20@yahoo.com ایمیل:
www.ganj.asia وب سایت:
آدرس :تهران-قرچک شهرک طلائیه جنب شورای حل اختلاف ساختمان آزادی طبقه اول واحد4

بلوک هبلکس ، بتن سبک ، شرایط سلامت محیط زیست، بلوک هبلکس ، ماسه ، سیمان ، جذب آب بلوک هبلکس ، اندود گچ و خاک ، لوله ، نصب تاسیسات و نماسازی ، سطح صاف و صیقلی ، عاملیت فروش بلوک هبلکس ، کابینت ، سرامیک ، عاملیت فروش بلوک هبلکس ،







سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی