واردات و فروش ویژه مودم هواوی ودافن Vodafon HG556a-WiFi-3G


  • شرکت تاکاد
  • ۰۲۱۸۸۲۰۱۶۰۵
  • takadsale@gmail.com
  • جردن
  • بازدید : ۵۳۲۹

سایت تبلیغاتی

قیمت : مناسب


شرکت تــــــاکــــــاد ...... وارد کننده محصولات مودمهای مخابراتی ADSL ودافن با گارانتی معتبر در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد . فروش پایان راه نیست .... آغاز تعهد است .... گارانتی معتبر را از ما بخواهید.
تلفن : 02188201605 (10 خط )
موبایل : 09126179193
yahooID : Takadco

300 مگابیت سرعت دریافت
● بی سیم (وایرلس) سری N
● پشتیبانی کامل از دو سیستم اینترنتیADSL و ADSL+2 و همسازی کامل یا کلیه خدماتی های ایرانی
● پورت ورودی شبکه LAN 4
● دارای پایانه USB برای وسایل جانبی یو اس بی دار مثل چاپگر، حافظه بیرونی (هارد اکسترنال)، حافظه همراه (کول دیسک) ... و آنها که مجهز به سیستم بی سیم (وایرلس) هستند.
● دارای یک پایانه USB (جایگاه مجزا) برای مودم سیمکارتی
● پشتیبانی از VOIP و دو پایانه تلفنی (پورت RJ-11) برای استفاده از سرویس VOIP
● دیوار امنیتیQoS
● طراحی زیبا و یک آنتن داخلی
● قابلیت TR-069 برای نصب خودکار برای شرکت های خدماتی
● پوشش دهی بی سیم تا 100 متر و 300 متر فضای باز
● پشتیبانی از 32 کاربر بطور بی سیم
● دارای سی دی نصب و راهنمای فارسی
● دارای سیم رابط (کابل) و منبع تغذیه (آداپتور) و جداکننده (اسپلیتر) و گیره دیواری
● دارای یک سال ضمانت معتبر
● ارسال به تمامی نقاط ایران
مودم HUAWEI Vodafon HG556a روتر پرسرعت رایانه شما را به اینترنت متصل کرده و ضمن دسترسی با سرعت بالا به اینترنت از حفاظت های امنیتی (حملات و دستبردهای اینترنتی) نیز برخوردار خواهید بود.
شما میتوانید بخوبی اسناد بزرگ صوتی تصویری را دریافت نموده رادیو گوش داده و تلویزیون و فیلم تماشا کنید و نیز رایانه های دیگر محل کار خود را با آن به اشتراک بگذارید با امنیت کامل و بشکل شبکه داخلی و همچنین در حالت اتصال خارجی (اینترانت) از آن استفاده نمائید.(router،s built-in DHCP server/NAT functions)
مودم HUAWEI Vodafon HG556a یک دستگاه مقرون بصرفه و با کارایی بالا برای خانه و دفتر کاری کوچک میباشد. چرا که تمامی ملزوماتی که چنین واحد های کوچک نیاز دارند را در خود جمع آوری کرده از جمله ADSL 2 / 2 و حفاظت امنیتی (فایروال و QOS) و سرعت متعارف دریافت داده ها در حداقل 24Mbpsکه بنظر میرسد کاملا کافی میباشد.


سرعت بالا در HUAWEI:
اتصال به ADSL پایین دست و بالا دست حداقل 24Mbps تا 2Mbps قابل دسترسی میباشد. دیدن تلویزیون ، گوش دادن به موسیقی و رادیو و پخش در اینترنت ، بازی و تجربه تماس تلفن با صدای صاف و بدون قطعی در حال اتصال به اینترنت... میتواند بسیار لذت بخش باشد. در حال حاضر در خانه و در دفتر از طریق یک اتصال ساده به این روتر، استفاده چند رسانه ای پیوسته و مخابراتی بدون قطع و وصل (VoIP) بخوبی با این مودم امکان پذیر است.
توجه داشته باشید که همواره سرعت دریافت (آپلود) در اینترنت معمولا بالا تر از ارسال (دانلود) میباشد چراکه انجام عملیات بارگذاری در سرور هدف نسبت به رایانه زمان برتر میباشد و این فقط یکی از دلایل کندی عملیات میباشد.
امنیت در HUAWEI :
● QOS چیست؟
حالت امن Quality Of Service یک سرویس جهت بهبود کیفیت ارتباطات می باشد. بعنوان مثال در سرویس های VOIP یا Telephony یاVideo Streaming که کیفیت و نظم بسته های اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار است از سیستمهای QOS استفاده می شود.
معمولا از این واژه QOS به منظور نشان دادن وضعیت کارآیی یک شبکه استفاده می‌گردد که در آن دو شاخص مهم پهنای باند و تاخیر مورد توجه قرار می‌گیرد.
QOS هم راه حلهای سخت افزاری و هم راه حلهای نرم افزاری متداولی دارد. مهمترین عملیاتی که سرویس های QOS انجام می دهند، اولویت بندی کردن بسته های اطلاعاتی میباشد.
● ویژگی های امنیتی روتر،جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز به خانه و شبکه دفتر (توسط اینترنت ) از مزاحمان اینترنتی را فراهم می کند (امنیت دیوار آتش با استفاده از روش بازرسی بسته ایSPI و ممانعت از دریافت خدمات مهاجمین DoS انجام میگیرد)
SPI شیوه ای است مبنی بر بازرسی محتویات تمام عناوین بسته های دریافتی قبل از تصمیم گیری. از برای بسته ها اجازه عبور از کنترل دسترسی به روتر که با فیلترینگ بسته ها بر اساس پورت و منبع / مقصد آدرس های MAC / IP ارائه شده است. برای کیفیت سرویس (QOS) ، روتر روشی را به اجرا در میاورد که از جمله و بطور اجمالی چنین میتوان توصیف کرد:
پشتیبانی از چندین صف اولویت برای فعال کردن یک گروه از کاربران منزل یا دفتر، اتصال به شبکه های صاف از داده های ورودی و خروجی را بدون نگرانی از تراکم ترافیک تجربه شده.
این حمایت های QOS اجازه می دهد تا کاربران از انتقال بالای ADSL برای برنامه های کاربردی مخابراتی مانند VOIP ، جریان چند رسانه ای و بازی بر روی خط در حال اتصال (آنلاین) و دسترسی هایی که امنیت بالا را لازم دارد از اینترنت لذت ببرند.

تلفن : 02188201605 (10 خط )
موبایل : 09126179193
yahooID : Takadco



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی