تور ویتنام ویژه پاییز-زمستان 94


  • armin
  • ۰۲۱۲۶۴۱۰۱۳۰-۳۲
  • armin.lashgari@yahoo.com
  • تهران،خیابان شهید دستگردی(ظفر)،خیابان فرید افشار،بلوار آرش شرقی،خیابان دلیری،کوچه ی حیدری،پلاک ۴۸،ط۱
  • بازدید : ۲۷۳۵

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تور ویتنام همراه با گشت های ویژه مثل بازدید از کاخ ریاست جمهوری سابق,کلیسای نوتردام,کارآگاه صنایع دستی و موزه جنگ و غیره...
تور ترکیبی و ارزان ویتنام همراه با رزرو هتل های لوکس و ارزان قیمت+بیمه کامل+رزرو ترانسفر زمینی تا هتل

درباره ی ویتنام:
ویتنام کشوری است با هزاران سال تاریخ با شکوه و با پیروزیهای درخشانی که مردم ویتنام در مبارزاتشان بر علیه استعمارگران داشتند شاخص شده‌اند.انقلاب ویتنام در سال ۱۹۴۵ به پیروزی رسید و این کشور توانست در ۲ سپتامبر همان سال استقلال خود را بدست آورد که بعدها این تاریخ روز ملی این کشور نام گرفت. از آثار میراث فرهنگی این کشور می‌توان از شهر قدیمی و تاریخی «هوآ» نام برد که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و توسط تاجران چینی و ژاپنی ساخته شده و آداب و رسوم و فرهنگ آنان همچنان در این شهر در کنار بناها و آثار معماری دیدنی که همچون گذشته نگاهداری شده، برجای مانده است. این شهر در مرکز کشور واقع است .ویتنام یک شهر ممنوعه هم دارد که از ویژگیهای جالب توجه و بی‌نظیر این شهر این است که موسیقی و رقص‌های سنتی متعلق به هر سلسله که تنها ویژه پادشاهان برگزار می‌شد نیز در این شهر اجرا می‌شود.پارک‌های ملی نیز از جمله دیدنیهای کشور ویتنام به شمار می آید.

فستیوال های بی نظیر:
برپایی فستیوا‌ل های سنتی از دیگر جاذبه‌های این کشوراست. مراسمی سرشار از شادی، نشاط و رنگ با لباسهای سنتی که مردم را درهر سنی گردهم می آورد. این جشنواره‌ها و فستیوال‌ها که توسط ۵۴ نژاد گوناگون در هرگوشه ازکشور برگزار می شوند مقدمه خوبی است برای ورود بینندگان به دنیای منحصر بفرد رسوم و فرهنگ ویتنام و فرصتی برای هرویتنامی تا ریشه‌های خویش را به یادآورد و قدردانی خویش را از آنها که سبب اعتلای کشورش شده اند، قهرمانانی که زندگی‌شان را در راه کشورشان فداکرده‌اندو افراد مقدس نشان دهد.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی