آنالایزر گازهای خروجی دودکش


  • گلسرخی
  • ۰۲۱۲۲۶۵۱۷۷۲-۵
  • sales1.gfs@outlook.com
  • بازدید : ۳۶۴۲

سایت تبلیغاتی


بهترین آنالایزر گازهای خروجی دودکش(گازهای O2.co/H2.co2.No.No2.So2.Nox.HxHy.LPG)برند Seitron در ایران
شرکت گشایشگران فن صنعت
این شرکت مفتخر است پکیجی کامل ازمحصولات اندازه گیری قابل حمل مهندسی
(Engineer Portable Analyzers & Instruments )و همچنین آنالایزر های آنلاین گاز و غبار دودکش را حضور محترمتان معرفی نماید.

محصولات ارائه شده به منظور کنترل آلودگی محیط زیست و همچنین بالا بردن راندمان کاری توسط آنالیز دودکش ها صورت می گیرد. از ویژگی های منحصر به فرد محصولات مذکور دقت اندازه گیری بالا، قیمت مناسب و طول عمر بالا سنسور ها می باشد، همچنین کلیه محصولات دارای calibration certificate معتبر می باشد.

***دستگاه غبارسنج قابل حمل (Dust Portable Analyzer) ساخت
کمپانیInstruments Met One از کشور امریکا با قابلیت اندازه گیری به روش ذره شمار(particle counter) و همچنین اندازه گیری جرم (mass mode) مناسب برای محیط های کنترل شده، اندازه گیری کیفیت هوا در فضای باز او بسته، کاربرد در کارخانه جات سیمان و سنگ معدن ، کنترل فریند، تست کردن فیلتر ها، فرآیند بهره برداری و بیمارستان ها و کلینیک ها.این دستگاه در حال حاضر از لحاظ کیفی و دقت اندازه گیری در بالاترین سطح جهانی قراردارد.

***دستگاه قابل حمل آنالیز گاز دودکش(PORTABLE FLUE GAS ANALYZER 4 SENSORS)
ساخت کمپانی SEITRON از کشور ایتالیا با قابلیت 4 سنسور گاز برای اندازه گیری همزمان شامل O2,CO/H2,NO,NO2,SO2 با امکاناتی از قبیل دمای گاز دودکش، اختلاف دما، فشار کششی و اختلافی، CO و NO محیط و ....
همچنین محاسبه کارآیی دیگ بخار و هوای مازاد و گرمای از دست رفته دودکش و قابلیت به روز رسانی نرم افزار به صورت رایگان.

***بسته های فنی مهندسی شامل دستگاه های قابل حمل اندازه گیری های فنی از قبیل اندازه گیری تست فشار، فشار سنج میکرو، دستگاه تست گرفتگی، دما سنج دیجیتال(با رنج بالا"50- تا 1300+ درجه سانتی گراد)، دستگاه تشخیص گاز، تست تجهیزات خورشیدی و ... است که هر بسته شامل یک جعبه از جنس محکم و سخت می¬باشد. یک شارژر باطری و باطری های قابل شارژ، تجهیزات مورد نیاز از قبیل لوله لاستیکی و یا سرنگ های ویژه ، برخی از بسته ها نیز شامل چاپگر مادون قرمز می باشند که نتایج تست را چاپ می کنند.

***کلیه آنالایزر های آنلاین دودکش ((O2, CO2, NO, NO2, H2O, SO2, HCl, HF, NH3, CH4 و(DUST) ساخت کمپانی ETG Resorse E Tecnology از کشور ایتالیا که از ویژگی های این آنالایزرها قیمت مناسب و تنوع بالای محصولات می باشد و تمامی محصولات از سایت قابل مشاهده می باشد.
لازم به ذکر است که این شرکت نماینده انحصاری کمپانی ETG Resorse E Tecnology وSEITRONاز کشور ایتالیا می باشد.
www.gfs-co.com
tel : 021-22651772-5
گلسرخی



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی