لیست پرواز


  • علی معارفی
  • ۰۹۱۲۴۵۹۶۰۷۳+۴۴۹۵۴۷۳۰
  • info@ListeParvaz.com
  • تهران - خیابان آیت اله کاشانی - خیابان اباذر - کوچه مهتاب ۲ - پلاک ۲ - واحد ۷
  • بازدید : ۵۵۳۳

سایت تبلیغاتی


موتور جستجوی تور و هتل و جاذبه های گردشگری
مرجع توریست-گردشگری-تفریحی

تغییرات بزرگِ صنعتِ گردشگری در راه است ...

گروه لیست پرواز پس از یک سال و نیم تحقیق در مورد آخرین روش های اطلاع رسانی در دنیا، بر آن شد تا سایتی را با عنوان listeparvaz آماده سازد که علاوه بر تجربه و دانش کافی بتواند در صنعت توریسم و گردشگری که آرام آرام به یکی از زمینه های اصلی اقتصاد کشور برای رفع معضل بیکاری و تولید ثروت و جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی تبدیل شده است نقش خود را برای کمک به هدایت کشتی گردشگری در دریای پرتلاطم اقتصادی و اجتماعی ایفا نماید . گروه لیست پرواز تمامی عزم خود را جزم کرده تا در این صنعت با در اختیار داشتن توان علمی و پژوهشی همیشه در خدمت تمامی دوستداران طبیعت و گردشگران داخلی و خارجی باشد . پس از 18 ماه تحقیق و بررسی و گردآوری اطلاعات گردشگری، تصمیم گرفتیم تا مرجعی باشیم برای گردشگران داخلی ، تا شما دوستداران طبیعت بتوانید در آن به مطالعه، نقد و بررسی خدمات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی، هتل ها و مراکز اقامتی، رستوران ها و اماکن دیدنی و غیره بپردازید.

کلیه اصناف در کشور عزیزمان ایران میتوانند بصورت کاملا رایگان اطلاعات کسب و کار خود را در سایت به نمایش عموم بگذارند . امید است بتوانیم سهمی کوچک در پیمودن این راه درخشان داشته باشیم .

با چشم بار سفر کنید
قبل از سفر مقصد را ببینید

برای دریافت آخرین اخبار گردشگری ایران و جهان و یا مشاهده تور های ارزان و لحظه آخری تمام آژانس های مسافرتی ازطریق تلگرام، بر روی لینک زیر کلیک نمایید و گزینه " Join Channel " را در زیر لمس نمایید تا روزانه و بصورت رایگان برای شما ارسال شود.
https://telegram.me/ListeParvaz

02144954730
02144954731

09124596073

info@ListeParvaz.com

www.ListeParvaz.com



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی