بزرگترین مرجع تخصصی مکمل های بدنسازی


  • ....
  • ۰۹۳۰۵۸۸۰۶۶۸
  • sirenadver@gmail.com
  • بازدید : ۳۹۱۶

سایت تبلیغاتی


به مرجع تخصصی مکمل های بدنسازی خوش آمدید
مکمل بدنسازی را نمی توان جایگزین مناسبی برای غذا در نظر گرفت چرا که این مکمل ها همه ی مواد مغذی و مزایا و منافع غذاها مثلاً ویتامین میوه ها و سبزیجات را به بدن نمی رسانند واین مکمل ها در کنار وعده های غذایی مناسب باعث رشد عضلات خواهند شد . بنابراین نسبت به بدن شما و همچنین عادات غذا خوردن ورزشکاران باید از مکمل های مناسب بهره ببرند.
مکمل بدنسازی ( مکمل غذایی ) معمولاً توسط افرادی که ورزش می کنند و یا به نوعی درگیر رشته بدنسازی هستند مورد استفاده قرار می گیرند . این مکمل ها معمولاً برای رسیدن به اهداف مختلفی مصرف می شوند که از جمله می توان به مکمل افزایش وزن ( گینر )،مکمل کاهش وزن ( چربی سوز ) ، مکمل های افزایش عملکرد ورزشی ( مکمل پمپ ) و مکمل ریکاوری ، مکمل پروتئین، مکمل کراتین و … اشاره کرد.همچنین افراد روزانه مکمل های مختلفی مثلاً کراتین ، اسیدهای آمینه شاخه دار، گلوتامین و پروهورمون و … استفاده می کنند .
بعضی از مکمل ها به صورت جداگانه و بعضی به صورت ترکیبی ( دوره مکمل بدنسازی ) مورد استفاده بدنسازان قرار می گیرند. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که مکمل بدنسازی به ورزشکار کمک میکند که به گسترش عضلات بخش های مختلف بدن خود بپردازد و البته در کنار این مسئله بدنساز باید تغذیه مناسب ، تمرین مناسب و استراحت کافی ( زمان ریکاوری ) داشته باشد تا بتواند به اهداف خود برسد.
در مورد مکمل بدنسازی علاوه بر اورجینال بودن مکمل ، زمان مناسب مصرف و مقدار مصرف آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است وبرای این امر فرد بدنساز باید از علم روز بدنسازی و پرورش اندام بر خوردار باشد.
۳ مزیت اصلی مکمل بدنسازی :
1. مقرون به صرفه هستند ; به عنوان مثال مقدار پروتئین لازم برای یک ورزشکار بالغ با وزن ۱۰۰ کیلو گرم حدوداً ۲۰۰ الی ۲۵۰ گرم به صورت روزانه است. اگر فرد بخواهد این مقدار را با غذای روزانه خود تامین کند باید هزینه زیادی را از لحاظ وقت ( زمان لازم جهت پخت و پز ) و هزینه بپردازد.در صورتی که با کمک مکمل پروتئین می تواند بخش زیادی از این میزان را به راحتی فراهم کند.
2. استفاده راحت و آسان ; استفاده از این مکمل ها بسیار ساده تر و آسان تر از فراهم کردن غذای روزانه می باشد.
3. قابل اعتماد ; مکمل های بدن سازی به عنوان مثال آمینو ، پروتئین ، گلوتامین و کراتین و … آزمایش خود را طی سال ها و دهه های گذشته پس داده اند و اگر ورزشکاران جواب لازم را پس از مصرف این مکمل ها نمی گرفتند شما ورزشکار و بدنسازی را نمی دیدید که از این مکمل ها استفاده کنند.
همه ی افرادی که هزینه ای برای رسیدن به اهداف موردنظر خود در رشته بدنسازی پرداخت می کنند این حق را دارند که از کیفیت محصولات خریداری شده خود مطمئن باشند تا بتوانند با خیالی آسوده و اطمینان خاطر به ورزش خود بپردازند چرا که خاطر نگران و ناراحت ، خود از موانع رسیدن به موفقیت است.ما همواره مشتریان خود را از نوع کیفیت مکمل ها آگاه می سازیم.
• 09305880668 تماس مشاوره رایگان
09174567001 واتس آپ ، تلگرام ، وایبر
mokammell.com



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی