تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3651


  • گروه فنی مهندسی ارتباط
  • ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰
  • mail.ertebat@gmail.com
  • کریمخان، خیابان حسینی، ساختمان۱۲، واحد۵
  • بازدید : ۲۲۴۱

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3651
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
گوشی بی‌سیم باقابلیت‌هایی دوگانه برای استفاده بهتر
در بیشتر منازل و یا شرکت‌های بسیار کوچک همواره سیستمی که بتواند در هنگام نبود برق نیز به فرد امکان پاسخ‌گویی مکالمات را بدهد نیاز است. تلفن KX-TG3651 را می‌توان یکی از این تجهیزات معرفی کرد.
وجود یک تلفن رومیزی جداگانه و تلفن بی‌سیم متصل به این تلفن موجب شده تا کاربرد آن برای فرد دو برابر شود به این معنا که قرار دادن تلفن ثابت بر روی میز موجب می‌شود تا در هرزمانی در کنار میز خود تماس را ایجاد و یا کنترل کند و یا در صورت عدم حضور در نزدیکی تلفن ثابت از طریق تلفن بی‌سیم مکالمات را مدیریت نماید. هم‌چنین این امکان وجود دارد که در هنگامی‌که تلفن بی‌سیم جهت شارژ بر روی پایه قرار دارد از طریق تلفن ثابت تماس‌ها را مدیریت کرد.
4پیغام‌گیر طراحی‌شده بر روی تلفن به گونه ای است که فرد با استفاده از ورود به تنظیمات تلفن سیار می‌تواند پیغام‌های موجود را شنیده و هرکدام را به‌صورت دلخواه حذف کند.
وجود 5 کلید کوچک سیاه‌رنگ بر روی تلفن ثابت این مژده می‌دهد که می‌توان 5 شماره تماس (اعم از شماره داخلی در صورت اتصال به سانترال، شماره شهری و یا شماره موبایل) را به‌صورت انتخابی ذخیره نماید.
این دو تلفن به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده‌ که اعداد و حروف را با مناسب‌ترین سایز نمایش دهد تا برای کلیه افراد قابل‌مشاهده باشد و فرد تا جایی که می‌تواند بدون نیاز به عینک شماره‌ها مشاهده کند.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمائید.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی