بلوک و چسب هبلکس؛سیپوریکس


  • باباسی
  • ۰۹۲۱۱۹۲۱۹۳۶-۰۲۱۳۶۱۱۹۶۷۳
  • asg.1991@yahoo.com
  • قرچک،زیباشهر،شهرک طلاییه ،جنب شورای حل اختلاف،ساختمان بنا سازان آزادی،پلاک ۳۰ ،طبقه دوم
  • بازدید : ۴۵۴۳

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


بلوک و چسب هبلکس؛سیپوریکس؛بلوک سبک (عایق صدا؛رطوبت وحرارت با مقاومت بالا)
تولید کننده چسب و بلوک هبلکس
معرفی :
وزن مخصوص هر متر مکعب حدود ۵۵۰ الی۷۳۰ کیلوگرم با مقاومت فشاری ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع میباشد؛ طول بلوک ها حدود 60 عرض آنها۲۰و۲۵ سانتیمتر و ضخامت 7.5 ، 10 ، 15 ، 20 سانتیمتر تولید میگردد
با توجه به آئین نامه جدید محاسبه ایمنی ساختمانها در برابر زلزله و مبحث ۱۹ بکارگیری مصالح سبک وزن راه حل مناسب و باصرفه در جهت افزایش ایمنی ساختمان می باشد و بلوکهای بتنی سبک گازی تأمین کننده این مزیت فنی است .در واقع هبلکس نسل جدید سیپورکس محسوب می شود
ویژگی های بتن سبک گازی AACهبلکس :
۱.سبکی سازه : هبلکس با توجه به نحوه تولید و استفاده از فن آوری پیشرفته روز، محصولی بسیار سبک (حدود یک سوم وزن محصولات آجری ، یک دوم وزن بلوک سیمانی و 7/0 وزن سفال می‌باشد که این به معنای کاهش وزن ساختمان یا همان بار مرده است، که منتج به کاهش مقاطع اسکلت و مقاومت بیشتر سازه در برابر نیروی مخرب زلزله خواهد شد.
یک مترمکعب بلوک گازی حدود 550 کیلوگرم وزن دارد که برابر با یک دوم وزن یک بلوک سیمانی بوده و یک کارگر به راحتی می تواند آنرا حمل نماید و بسیار سریع نصب می گردد.
۲.عایق حرارتی و صوتی : هبلکس بخاطر وجود تعداد بسیار زیاد حباب های هوای ریز محبوس در آن، تا حدود 28% در مصرف انرژی صرفه جویی میکند. این محصول قابل اشتعال نیست و حرارت را بسیار آرام منتقل می نماید؛ بنابراین در جهت رویکرد به رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ، استفاده از این بلوک توصیه می‌شود.
۳.صرفه اقتصادی و سرعت در اجرا : با توجه به ابعاد هبلکس وکارکرد ساده با آن ، سرعت و بازده کار به شدت بالا می رود .
۴.سازگاری با محیط زیست : AAC در برابر خورنده های طبیعی مقاومت بسیار خوبی دارد.زیرا تماما از مواد آلی تشکیل شده و پوسیده یا فاسد نمیشود.
۵.کارپذیری : سیپورکس را به راحتی می توان اره کشی، میخ کوبی، سوراخ کاری و یا شیارکنی نمود.
6.ترابری ارزان: با توجه به این که بلوک سیپورکس با شکل هندسی منظم و دقیق و با وزن مخصوص پایین تولید می‌گردد ، در هر سرویس حمل، نسبت به مصالح مشابه، حجم بیشتر و وزن کمتری بارگیری و حمل می‌گردد.
7.ماندگاری : هبلکس نه فاسد می‌شود و نه محل مناسبی برای رشد کپک و یا میکروارگانیزم های دیگر می‌باشد و نیز هیچ گونه حشره ای درآن لانه سازی و یا تخم گذاری نخواهد کرد
.8.مزایای فنی : سبکی وزن ، عایق در برابر حرارت ، برودت ، صدا ، استحکام و پایداری در مقابل زلزله و آتش سوزی و بسیاری مزایای دیگر از محاسن بلوکهای هبلکس نسبت به سایر مصالح قدیمی نظیر آجر و سفال می باشد.
9.مزایای اجرائی و اقتصادی : با توجه به ابعاد ، سبکی و راحتی نصب بلوکهای هبلکس در همه ضخامتها ، سرعت اجرای آن نسبت به سایر مصالح به ۳ برابر بالغ می گردد ؛ پروژههای ساختمانی با استفاده از بلوکهای هبلکس با در نظر گرفتن سرعت اجرا ، به دستمزد کمتری نیاز دارد و همچنین استفاده از آن به سبب مصرف ملات کمتر و نیز کاهش بارهای وارده به سازه بدلیل وزن کم دیوارها موجب کاهش ابعاد سازه میشود و صرفه جوئی قابل ملاحظهای را در هزینه مصالح مصرفی موجب میگردد.
آدرس: تهران،قرچک،زیباشهر،شهرک طلاییه ،جنب شورای حل اختلاف،ساختمان بنا سازان آزادی،پلاک 30 طبقه اول ، واحد۴،شرکت آسیا صنعت گنجینه
02136119673 تلفن های مشاوره و خرید:
09211921936 همراه:
فاکس: 02136110349
Email: asg.2014@yahoo.com
Web Site: www.ASG2010.ir
weblog : www.aac-bs.blogfa.com





سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی