طراحی و ساخت هدایای تبلیغاتی


  • مهرداد ذاکری
  • ۰۹۱۲۲۲۱۵۰۱۷
  • info@victorco.ir
  • آدرس دفتر تهران : ابتدای خ گلبرگ غربی ، کوچه امیدی ، پلاک ۱۶ ، واحد ۱ آدرس کارگاه تهران : میدان رسالت ، خ فرجام ، خ سراج ، قبل از ۴ راه دلاوران روبروی بانک تجارت ، کوچه جانپرور ، پلاک ۲
  • بازدید : ۴۶۰۶

سایت تبلیغاتی


حضور محترم سرور گرامی …….
احتراماً بدینوسیله به استحضار میرساند :
شرکت بازرگانی ویکتور با دارا بودن بزرگترین بانک اطلاعاتی سازندگان هدایای تبلیغاتی مدرن و جدید در دنیا ،مشاور شما برای انتخاب بهترین و
مناسبترین هدیه تبلیغاتی سال خواهد بود.
این شرکت در اجرای کلیه طرح ها و ایده های تبلیغاتی و تبدیل و ساخت آن به شکل کالای موردنیاز شما با انواع متریال در خدمت شما مدیر محترم می باشد.
یکی از رازهای موفقیت در تجارت انتخاب تبلیغات کاربردی می باشد.
” مایک کارسون’ در کتاب ارزشمند خود با نام فروشندگان خاموش به تشریح دسته ای از اقلام و کالاهای تزیینی و طراحی شده ای می پردازد که با قدرت اثرگذاری تبلیغاتی خودشان، نظر مدعوین و مشتریان شما را به سوی شما و نام و نشان تجاری تان جلب می نماید.
اکنون ببینیم سوژه های خاص و جدید در حوزه هدایا چیست؟
وقتی در این دوران صحبت از تبلیغات و روش های تبلیغاتی می شود، اصلی ترین روشی که برای اطلاع رسانی به جامعه به نظر میرسد تا سطح توجه و علاقه مردم را به ان موضوع افزایش دهیم انجام کاری است تا خوشحالی و اوج خدمتگزاری را به همراه خلاقیت به مردم و سطوح مختلف جامعه نشان دهیم و شادی را در لایه زیرین علاقه مندی و توجه اقشار خانواده ببریم و اطلاع رسانی فوری و عینی را ملموس تر از قبل به هر فرد مخاطب نشان دهیم.
شناساندن و جلب توجه مشتری قسمتی از پروزه فرصت یابی از بازار رقیب است تا با گرفتن زمان ،فرصت ارتباط با مخاطبین را غنیمت شمرده و با انها در یک کلام همراه شویم و با کشف نیازهای آنها آگاهی دهنده محصولات و یا خدمات خود باشیم و با پذیرش اینکه این فرصت دوطرفه هست امتحان و لمس عینی می تواند شما را در برابر فرصتی دیگر قرار دهد و انها را در پیشرفت عرضه کالا و اشکال فروش با این موضوع اگاه کنیم.
اولین گام در جذب جامعه . بررسی این موضوع مهم است که مخاطبین و جامعه هدف ما چه کسانی هستند و چگونه می شود به انها اثربخش ترین و عالی ترین روش تشخیص و تست کالای خودمان را آموزش دهیم تا در صورت حضور ایشان نماینده ای هم کلام با سیاست های مان در استراتژی فروش و ارائه اهمیت استفاده از خا صه آنچه ما می دانیم را به انها نیز بیاموزیم.این فرصت می تواند یک لذت باشد و به همراه ایشان به خانواده برده شود و سپس خانواده “بخش بزرگتر جامعه امروز مشتری ما خواهد شد . و به دنبال آن سرور و شادی همراه همیشگی ما برای استفاده از سود آنچه ما برای آنها تهیه کرده ایم و در یک کلام فروش بیشتر ما…..
و بالاخره با استفاده از هدایای تبلیغاتی کوچک و بزرگ در مسیر بهتری قرار می گیریم.
انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی در سال 1998 با نظرسنجی از 839 تن از صاحبان کسب و کار در خصوص قدرت و تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی
به نتایج جالبی در این زمینه دست یافت.
فهرست زیر به عنوان برترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی تعیین گردید.
1-خودکار
2-جاسوئیچی
3-لیوان و فنجان 4-کیف و ساک دستی
5-نیم تنه و لباس ورزشی 6-پلاک و یا سنجاق سینه
7-موس به همراه موس پد 8-فلش مموری
9-تقویم و نوت بوک همراه 10-کلاه و نشان






سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی