کلینیک کاشت و ترمیم مو پدیده جوان


  • کیوان فرجپور
  • ۸۸۲۰۵۱۸۹
  • k.farajpoor@gmail.com
  • میدان ونک خ ونک پاساژ ونک واحد۱۰۶
  • بازدید : ۳۴۹۰

سایت تبلیغاتی


برتری های ترمیم مو پدیده جوان؟
1- موسسه ترمیم مو پدیده جوان یکی از بزرگترین و معتبرترین موسساتی است که در این زمینه فعالیت می‌کند و تنها نماینده رسمی کمپانی Hair Direct می‌باشد.
2- در این موسسه تمامی عملیات دیزاین و طراحی و هیرکات مو برای آقایان توسط متخصصین آقا و برای طراحی و دیزاین و هیر درسینگ خانم‌ها توسط متخصصین خانم انجام می‌شود.
3- بهره مندی هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور از خدمات ترمیم موی پدیده‌ی جوان نشانه‌ای از کیفیت و اعتبار موسسه‌ی ترمیم موی پدیده جوان است.
4- کارشناسان این مجموعه تمامی مراحل ترمیم را بصورت آناتومی همراه با تصاویر و مواجهه‌ی حضوری با افرادی که تجربه‌ی استفاده با این تکنولوژی را دارند، اطلاعات لازم را در اختیار مراجعین قرار می دهند.
5- تمامی روش‌ها و کلیه‌ی مراحل ترمیم کاملا بی خطر و بدون نیاز به عمل جراحی، بیهوشی و بدون هیچگونه عوارض جانبی انجام می‌شود.
6- تمامی متریال مصرفی در این کار توسط همین موسسه زیر نظر وزارت بهداشت و درمان پس از تایید آزمایشگاه‌های مستقر در گمرک‌های کشور وارد ایران شده، ضمنا تمامی متریال فوق دارای مدارک معتبر جهانی همچون (FDA) می‎باشد.
7- دارای مجرب‌ترین و قوی‌ترین کادر فنی
8- موسسه پدیده جوان تنها وارد کننده و توزیع کننده این متریال می‌باشد که این ادعا از جانب موسسات دیگر کذب است.
9- یکسال گارانتی و تضمین صد در صد
10- تخفیف ویژه برای استفاده‌کنندگان از سیستم‎های قدیمی، افرادی که از کاشت مو نتیجه‎ای نگرفته‌اند، عزیزانی که از شهرستان‎ها مراجعه می‌کنند، بیماران و امکان پرداخت بصورت اقساط ماهیانه
11- تمامی اطلاعات افرادی که به این موسسه مراجعه می‎کنند کاملا محرمانه است و در دسترس هیچکس قرار نمیگیرد.
12- عزیزان برای آگاهی بیشتر و تصمیم گیری دقیق‌تر می‎توانند با حضور در مجموعه توسط کارشناسان و متخصصین مجرب بصورت کاملا رایگان ویزیت شوند تا بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی