نرم افزار پخش مویرگی


  • شرکت میلیونر
  • ۰۵۱۳۸۳۸۴۱۳۴
  • neginalmas@yahoo.com
  • مشهد-احمداباد رضا۱۵-پلاک۳۲
  • بازدید : ۹۹۴۵

سایت تبلیغاتی


نرم افزار مویرگی میلیونر
از دغدغه های مدیران شرکت‌های پخش ایجاد فضای مدیریت اطلاعات یکپارچه در زمینه خرید، انبار محصول، فروش و حسابداری مشتریان می‌باشد. مدیران موفق با برنامه ریزی و هدف گذاری از پیش تعیین شده در زمینه فروش و نیز امکان دسترسی به گزارشات متنوع می توانند با ارائه راهکارهای کارآمد بالاترین بازده را داشته باشند. در این میان می‌توان با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای کنترلی بهره وری را به بالاترین سطح رساند.
از اینرو با توجه به نیازهای صنعت پخش و اهمیت دقت و سرعت در تبادلات مالی متخصصین ما اقدام به تهیه نرم افزار جامع فروش و پخش مویرگی نموده اند. بطورکلی در شرکت های توزیع و پخش مویرگی، قسمت های مختلفی بعنوان عوامل موثر در صدور اسناد حسابداری ، فاکتور ها و صورتحساب ها فعالیت دارند.
قسمت های مختلفی از جمله: مدیریت، مدیریت مالی، مدیریت فروش، سرپرست فروش، انباردار، ویزیتور و ... که در نرم افزار جامع پخش مویرگی میلیونر وظایف هر بخش در تایید صورتحساب‌ها به تفکیک در نظر گرفته شده است.
نرم افزار شامل تمامی زیر بسته های زیر میشود:
حسابداری دوبل، انبارداری‌، بانک و چک، حقوق و دستمزد، خرید و فروش، ویزیتور و ...
توجه : تمام آنچه را که شما نیاز دارید در نرم افزار میلیونر قابل دسترسی می باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما جلسه مشاوره رایگان می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از امکانات نرم افزار میتوانید کاتالوگ را در وب سایت میلیونر دانلود نمایید.
۱ سال پشتیبانی و بروزرسانی مداوم سیستم مطابق نیاز مشتریان
پشتیبانی به سه صورت آنلاین ، تلفنی و حضوری
جلسات نامحدود آموزشی تا سه ماه پس از عقد قرارداد.
آدرس وب سایت :www.miliac.com
تلفن های تماس :05138465343 - 05138427194



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی